Mikä asia ÄRSYTTÄÄ sinua juuri nyt?
Kommentit (14)
niihin lapsiparkkeihin (lapset 3 kpl mukana), mutta annas olla, kaikki oli varattu ja kahdesta ruudusta nousi autostaan n. 30 v. nainen ja toisesta nuoret n. 20 v. tyttö ja poika!
3 viikkoa valmistuspäivästä. Vaikka olisi pakattu suojakaasuun, on maku ihan eri, riippuen siitä kuinka kauan hyllyssä seissyt. Olenko ainoa jota asia ärsyttää?
Itteä ärsyttää, kun lapset ei suostu päiväunille ja koirat mennä rapsii ees taas, niin ettei varmaan ikinä nukukaan.
Mitään ei tapahdu, vaikka viimeisessä lääkärineuvolassa paikat oli jo kypsinä ja kohdunsuukin vähän auki. Lääkärin mukaan ei pitäisi juuri mennä yli lasketun ajan... ...juu, ei pitäisi, mutta kohta on jo kiire jos meinaa ennen laskettua aikaa syntyä.
rv 39+4
Meillä on vielä alle vuoden ikäiset kaksoset, joista toisen perässä saa juosta koko ajan. Inhottavaa nähdä vaivaa, ettei toisen tarvitse tulla täyteen kaaokseen ja sitten se mokoma peruu :(. Mutta minkäs teet, jos töihin on jäätävä. Harmittaa vaan. Mutta positiivista ajattelua kehiin, kiva kun koti on siisti ja omppupiirakka tuoksuu :). -18-
häihimme. Ei ilmoittautunut, vaikka kutsussa pyydettiin ilmoittamaan myös, jos ei pääse tulemaan. Ei korttia eikä muutakaan muistamista. Nyt siskoni lapsen ristiäiset samassa paikassa kun missä meillä häät, niin nyt on tämä pariskunta intoa puhkuen saapumassa paikalle.
Eli siis ärsyttää aivan mielettömästi tämä meidän suvussa esiintyvä toisia suositaan, toisia syrjitään -asenne
Näin eilen vanhaa luokkakaveriani ja hällä menee niin hyvin työrintamalla, että ottaa niin päähän kun itte on vaan kaks lasta pukkinu maailmaan ja muutapa en sitten ole aikaiseksi saanutkaan... Kun oisin vähän fiksumpi että ottaisivat mut jonnekkin kouluun, vaan ei... Oon toki kaks ammattia lukenut mutta tahtoisin korkeakouluun. Niin, kaikkea ei saa mitä haluaa :/ Sais sitte ees töitä vaan ku ei niitäkään!!
Kaikilla muilla menee niin hyvin, miks mulla ei.
Siinä se mun tän hetken ärsytys
Oon iloinen ja samalla ärsyyntynyt siitä, että en saa aikaiseksi riitaa miehen kanssa. Siis tavallaan tekisi mieli riidellä eräästä sinänsä varmaan aika turhasta asiasta. Aina kun oon tälleen itekseni mietin asiaa ja mietin, että illalla kyllä puhutaan/väitellään/kiistellään/tapellaa n asia selväksi, oli sitten kuinka typerä juttu tahansa. Mutta heti kun nään illalla miehen, unohdan koko jutun, mies tulee pussaamaan niskaa ja hyväilee jalkoja ja mä oon ihan vahaa vaan, eikä tule mieleenkään mitkään typerät asiat. En osaa päättää, onko tää hyvä vai huono asia...