Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä pysyvä silmämeikki?

Vierailija
13.02.2014 |

Vaikka pohjustan ja puuteroin, puolen päivän jälkeen rajauskin on vaossa luomella, luomiväriä ei voi kuvitellakaan. Millä ihmeellä saatte silmämeikin kestämään koko työpäivän?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:44"]

edellä mainittu UDPP tai Too Facedin Shadow Insurance (tästä ei omaa kokemusta, mutta monesta yhtä pätevää matskua)

tuolla aloittaisin ja jos ei senkään jälkeen pysy niin sitten muut tuotteet vaihtoon

[/quote]

Mulla myös molemmat meikkipussissa ja väittäisin, että Too Faced Shadow Insurance on ihan paras. Toki UD:kin on hyvä, mutta ei ole Too Faced'n voittanutta.

Vierailija
2/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla The Body Shopin pohjustaja se c-vitamiinisarjan oranssinkeltainen puteli, käytän MakeUpStoren luomivärejä ja Sensain eyelineriä, toimii ja pysyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:34"]

Mutta intän edelleen,miten ne, monet luomivärinkäyttäjät saa meikin pysymään??

[/quote]

Mitä luomiväriä käytät? Joillain luomiväreillä ei oikeasti tee mitään. Esimerkiksi Lumenen Natural Code on minulla yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
4/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:44"]

Taputtele ensin sormin meikkivoide luomille (monta ohutta kerrosta), sen jälkeen kevyt puuterointi ja sitten rajaukset ja luomiväri. Itselläni rasvoittuu luomet todella paljon, mutta tämän "kikka" saa meikin kestämään vaikka seutaavaan päivään.

[/quote]

Tämä on ehkä huonoin ohje ikinä, meikkivoide tuolla alueella nimenomaan sotkee silmämeikin, varsinkin jos on vähääkään rasvoittuva iho tai meikkivoiteessa on öljyjä... 

[/quote]

Höh, mulla taas toimii tämä konsti.

Vierailija
5/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin vedenkestävä rajauskynä toimii mulla ja alle laitan vain puuteria. Luomivärejä en käytä.

Vierailija
6/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Too Facedia saa? Vain netistä ulkomailtako sitäkin?

t. ap

Vierailija
7/23 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 23:44"]

Taputtele ensin sormin meikkivoide luomille (monta ohutta kerrosta), sen jälkeen kevyt puuterointi ja sitten rajaukset ja luomiväri. Itselläni rasvoittuu luomet todella paljon, mutta tämän "kikka" saa meikin kestämään vaikka seutaavaan päivään.

[/quote]

Tämä on ehkä huonoin ohje ikinä, meikkivoide tuolla alueella nimenomaan sotkee silmämeikin, varsinkin jos on vähääkään rasvoittuva iho tai meikkivoiteessa on öljyjä... 

Vierailija
8/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä käytät pohjustukseen?

Vierailija
9/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut muutamia pohjustusvoiteita. Nyt Lumenen silmämeikin pohjustusvoide ja puuteri. Ei toimi.

Vierailija
10/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niistä pohjustustuotteista ei ole mitään hyötyä. Itselläni kestävin meikki syntyy niin, etten laita luomille mitään voiteita, ei kosteusvoiteita eikä meikkivoidetta, vaan pelkän puuterin, sitä reippaasti. Siihen päälle sitten luomivärit. 

Rajauksissa kaikki on kiiinni tuotteesta jota käytetään. Niitä on ihan oikeasti erittäin kestäviä, omia suosikkejani on geelimäinen Estee Lauderin "Double Wear stay-in-place Gel Eyeliner" sekä L'Orealin kynämäinen "Super Lines Silkissime" . Nämä ovat veden ja ihorasvan kestäviä tuotteita. Useimmat muut rajaukset minulla sulaa rasvoittuvalla iholla ja rumasti valuvat päivän mittaan silmäkulmaryppyihin.

Vierailija
11/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvää ei saa kuin tatuoimalla.

Vierailija
12/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta intän edelleen,miten ne, monet luomivärinkäyttäjät saa meikin pysymään??

Vierailija
15/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:32"]

[/quote]

Ja sitä kannattaa miettiä ihan hiton tarkkaan kannattaako... Itse otin jokunen vuosi sitten eräässä espoolaisessa kauneushoitolassa ja rajaukset on ihan kamalat :( Peittelen joka aamu varsinkin töhryisennäköistä ja millin verran irti luomen reunasta olevaa alarajausta paksuin peitemeikein (Joe Blascon Dermaceal)...

Vierailija
16/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decay Primer Potion!

Ei saa Suomesta, mutta on paras silmämeikinpohjustusaine! Tilaa netistä.

Vierailija
17/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo UD Primer Potion tekee sen, että silmämeikki pysyy hievahtamatta.

Sama

Vierailija
18/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä mainittu UDPP tai Too Facedin Shadow Insurance (tästä ei omaa kokemusta, mutta monesta yhtä pätevää matskua)

tuolla aloittaisin ja jos ei senkään jälkeen pysy niin sitten muut tuotteet vaihtoon

Vierailija
19/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka Prismasta Maybelline Color Tattoo 24 Hr voidemaista luomiväriä (n. 8 e/kpl) ja meikki pysyy yli 12 h muuttumattomana. Rakastan noita enkä pois vaihda <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi