ero appiukon takia
Olemme mieheni kanssa olleet 4vuotta yhdessä, viime kesänä meniimme naimisiin. Alusta alkaen olemme tulleet kaikki hyvin toimeen keskenämme, mieheni minun puolen suvun kanssa ja toisin päin, ja selvinpäin. Kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan, istuimme viikonloppuisin monesti iltaa appiukon luona. Ja ensimmäisillä kerroilla, hän teki selväksi kuinka pilaan hänen poikansa elämän, ja etten tulisi ikinä saamaan anteeksi sitä että vien häneltä, hänen ainoan poikansa. Samaisilla kerroilla on mut heitetty, niskaperseotteella asunnosta pihalle. Tämä tapahtunut silloin kun mieheni on ollut tupakilla tai mennyt jo nukkumaan tms. On käsketty lukuisia kertoja painua vit*uun, huo*aksi, lut*kaksi ja muilla yhtä kauniilla nimillä on puhuteltu, ja huudettu päin naamaa äpäräksi, ja on monta kertaa miehellenkin uskoteltu että petän häntä. Kaikki tämä silloin kun appi on humalassa. Selvinpäin on taas niin hyvää kaveria ja ihan kuin mitään ei ikinä olisi tapahtunutkaan. En varmasti Ole sanonut tai tehnyt apilleni mitään pahaa, edes kännissä ja niin on Moni muukin sanonut kenen kanssa olen asiasta puhunut. Vaikka appi minulle äkäilisikin, niin se ei haittaisi mitään, mutta kun se on alkanut vaikuttamaan myös minun ja mieheni väleihin,eikä asiaa paranna yhtään se että itse olen 19v opiskelija ja ensimmäisen pikkuisen laskettu olisi 6 viikon päästä. Kun raskaus oli puolessa välissä, ja kerroimme siitä vanhemmille, niin appiukko tästä uutisesta otti ja riemastui oikein kunnolla, oli humalassa uskotellut pojalleen, että edelleen petän häntä hänen parhaan kaverinsa kanssa, ja että lapsi ei olisikaan mieheni, ja hän tottakai samassa mielentilassa uskoi... Olen yrittänyt sen jälkeen olla mahdollisimman vähän tekemisissä appeni kanssa, ja tämä taas vaikuttaa minun ja mieheni väleihin. Esimerkiksi hän ei Ole käynyt Kanssani ultrissa yms, tai edes suostunut puhumaan asiasta, koska uskoo että lapsi ei Ole hänen. Ei Ole ollut viimeiseen kahteen kuukauteen kotona vaan maanantaista sunnuntaihin töissä, aamu kuudesta Ilta 9-10 ( pidän meidän perheessä huolen palkka lapuista ja työtunneista, niin pystyn sanomaan varmaksi) ja käy kotona nukkumassa. Kun illalla yritän mennä nukkumaan viereen, hän häiöyy sohvalle tai vieraskammariin nukkumaan. Emme puhu koko päivän aikana yhtään mitään,Emme soittele tai laita viestiä. Viikko sitten miehelleni ihmettelin sitä että minkä takia appi on minulle niin vihainen, niin sain tästä hyvästä huudot, ja viimesillään on minulla ainakin itku herkässä, niin sehän se heti pääsi. Lähdin olohuoneesta pois, niin mieheni suutuspäissään hyökkäsi perääni ja repäisi tukasta kiinni todella kovaa. Otti villatakin kauluksista kiinni ja raahasi makuuhuoneeseen, että mennä sinne rääkymään. Aina kun yritin nousta ylös niin hän tönäisi minua kovasti että heti lensin selälleen sängylle, vaikka tiesi ja näki että olen raskaana, ja tiesi sen että se oli muutenkin ollut koko raskaus todella raskasta aikaa, kun kroppa ei oikein tahtonut hyväksyä muutoksia, ja minut jouduttiin parhaimmillaan jopa pukemaan ja kävelyttämään kipujen takia. Ja kaikki tämä johtuu siitä, että appiukko ei syystä tai toisesta siedä minua kun on humalassa. En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä. Rkastan miestäni, ja pidän appiukostanikin, silloin kun hän on selvinpäin,harvoin, mutta kuitenkin. Aikaisemmin miehenikään ei Ole pahalla minuun meinannutkaan koskea,emmekä Ole ikinä riitelemällä riidelleet, vaan ollaan aina jätetty pelkkään nahisteluun tai sitten saatu ihmisittäin asiat puhuttua. En haluaisi erota miehestäni, sillä rakastan häntä. Mutta mitä sitten kun lapsi syntyy ja kaikki jatkuu ennallaan, pieni saisi kahden aikuisen miehen vihat päällensä...
Kommentit (35)
Vaikka se ei siltä kuulosta, ulkopuolisen silmiin kyllä näyttää, niin kyllä se rakkautta on. Viime kuukausien perusteella enää vain yksipuolista, mutta on kuitenkin. Tiedän että pitäisi lähteä, mutta silti jokin vain meidän edelleen yhdessä pitää. Ja tiedän, että elämä tästä lähtien pitää suunnitella ja toteuttaa lapsen parhaaksi. Ja sitä myös kovasti tahdon. Miehelleni olen kyllä sanonut, että hän valitsee jommankumman, minun ja oman lapsensa tai isänsä väliltä. Suoraan ei Ole kertaakaan kehdannut sanoa, mutta tuloksen voi päätellä jos mainitsenkaan enää siitä, että hänen isänsä on minua haukkunut ja siitä kuinka se pikku hiljaa alkaa jo vituttamaan, kun saan aina kuunnella sitä kun apin näkee, niin mulle suututaan, että minulla ei Ole mitään oikeutta haukkua hänen isäänsä. Jos appi taas haukkuu ja vittuilee minulle, niin että miehenikin sen aivan varmasti kuulee, niin asian annetaan olla " se nyt vaan on semmonen kännissä" periaatteella. Eli mitä tästä voi päätellä... Oman perheen kanssa olen hyvissä väleissä, ja tiedän että aivan varmasti ja,mielellään he auttaisivat. Mutta se on ehkä itsellä se kipukynnys,että en haluaisi olla toisten nurkissa, enkä vaivana. Kavereita, no ei juurikaan. Kun aloimme mieheni kanssa seurustelemaan, niin ne kaverit joita minulla oli tekivät heti selväksi,että joko he tai mieheni. Ja nuori kun Olin, niin valitsin heti sen jälkimmäisen, silloin se tuntui hyvältä ratkaisulta. Onhan minulla vieläkin ystäviä, todella hyviä ja läheisiä, mutta he kaikki ovat tulleet mieheni kautta, ja jonka he ovat tunteneet aivan vaippa ikäisestä Asti, niin uskon että tälläisessa tilanteessa ei heistäkään paljon apua Ole..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:54"]Noo, provohan tää on. mutta kappalejako olisi tehnyt siitä vähän uskottavamman.
[/quote]
anteeksi vain, ei Ole provo. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 20:54"]Noo, provohan tää on. mutta kappalejako olisi tehnyt siitä vähän uskottavamman.
[/quote]
anteeksi vain, ei Ole provo. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:13"]Taidatte olla mustalaisia?
[/quote
sori, ei olla
Aivan ensiksi kiitos teille jotka annoitte neuvoja, auttaa kovasti asioiden miettinisessä ja päättämisessä. Ja sitten nämä muutamat, mikä teitä ihmisiä todella vaivaa? Miksei apua tai neuvoa saisi kysyä tai pyytää ilman että, saisi kettuilua vastaukseksi. Jos jota kuta ei kyseisen tekstin lukeminen kiinnosta/miellytä niin vaihtakoot sivua, jos asiallisesti ei osaa kirjoittaa, niin jättää sitten kokonaan kirjoittamatta. Ja vielä kertaalleen selvennykseksi, ei Ole provo. Se mitä kirjoitin on aivan totisinta totta, ei päästä luritettua sontaa, en kuitenkaan niin huomion kipeä Ole. Ja mitä suotta tuota minunkaan kannattaa neuvoja tai apua pyytää kun saa heti vähättelyt vastaukseksi.
Tsemppiä ap, surullinen tarina sinulla! Minäkin suosittelisin samaa kuin kutonen, tuohon tilanteeseen ei ainakaan kannata jäädä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:35"]
Miksi helvetissä sinä kirjoitat kaikki "ole"-sanat isolla alkukirjaimella?
[/quote]
Ålypuhelimet tekee moisia.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:35"]
[/quote]
[/quote]
edelleen kirjoitan puhelimella, eikä tule alettua sitten tappelemaam yhden kirjaimen koon takia. Ja oliko tuokin nyt niin kirjoittamisen arvoinen asia?ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:35"]
[/quote]
[/quote]
edelleen kirjoitan puhelimella, eikä tule alettua sitten tappelemaam yhden kirjaimen koon takia. Ja oliko tuokin nyt niin kirjoittamisen arvoinen asia?ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 21:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oli, ihan vitun ärsyttävää.
Tämä on sama vakiprovoaja joka tänään mm. kehitti ketjun 25 v. pojastaan ja hänen nykyisestä (nro. 2) tyttöystävästään, miten häntä ap:na harmitti kun tyttö vie hänen ainoan poikansa....
Älkää lähtekö tämän idiootin kehitelmiin mukaan!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 22:25"]
Tämä on sama vakiprovoaja joka tänään mm. kehitti ketjun 25 v. pojastaan ja hänen nykyisestä (nro. 2) tyttöystävästään, miten häntä ap:na harmitti kun tyttö vie hänen ainoan poikansa....
Älkää lähtekö tämän idiootin kehitelmiin mukaan!
[/quote]
Mutta miten se mamma sitten jaksoi tehdä kappalejaot ja ei kirjoittanut jokaista OLEta isolla alkukirjaimella lolz
Kaksi asiaa, jotka sinun tulee vielä tehdä:
rikosilmoitus siitä, kun miehesi veti sinua tukasta ja työnsi yms. Se on väkivaltaa ja rikos.
Appesi on syyllistynyt kunnianloukkaukseen vaikka kuinka monta kertaa. Syyte hänellekin. On nimittäin kunnianloukkaus jo se, että kutsuu toista huoraksi, jos tämä ei ole prostituoitu. Lisäksi hän on valhedellut, että olet pettänyt hänen kaverinsa kanssa jne. jne.
eli syytteet niin isälle kuin pojalle.
Petät vieläKIN miehen kaverin kanssa? Olet 19-vuotias?
Mitäs jos eroaisit ja antaisit lapselle hyvän elämän etkä pettäisi seuraava miestäsi.
Noo, provohan tää on. mutta kappalejako olisi tehnyt siitä vähän uskottavamman.