Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analyysia, kiitos! Mies asiaa...

Vierailija
31.10.2020 |

Tuttavapiiriin kuuluu mies, jonka kanssa olin kaveri. Olemme varattuja kuten koko ystäväpiiri.

Jossain vaiheessa huomasin että tulemme tosi hyvin toimeen ja viestittelimme paljon kahden; ihan arkipäiväistä asiaa. Meillä on sama ala, joten työjuttuja lähinnä ja siihen liittyvää.

No, sitten yhtäkkiä mies kerran laittoi ettei voi viestitellä enää että ei halua olla kuin ainoastaan ”kollega”. Olin että ok, ei siinä mitään.
Jäin ihmettelemään että emmekö ole enää kavereita, emme kai.

Yhteinen ystävämme tätä häneltä kyseli että miksi ette ole enää ”Maijan” kanssa tekemisissä, niin mies oli sanonut että ”ei siitä vaan tullut mitään”.

Mistä?

No, aikaa kului, puolisen vuotta ja minulle kävi huono juttu terveydellisesti. Ystävä kertoi tästä tälle miehelle. Heti tuli viestiä että mikä on, olenko ok ja haluanko soittaa/puhua.
Soitin ja sain kannustusta ja juttelimme kun mitään ei olisi ollut.
Sovimme että näemme vielä seuraavana päivänä ja mies teki minulle tilaa kesken työpäivän kiireiseen aikatauluunsa.
Kävin juttelemassa hänen kanssaan, hän lähinnä tsemppasi tulevaan ja yritti auttaa (miesmäisesti kyllä olemalla aika suora, mutta ehkä tarvitsin sitä etten jää surkuttelemaan), mitään muuta ei siinä ollut.

Nyt sitten mitä - voinko jatkossa kertoa miten menee vai odotanko että hän kysyy? Tuosta ”en ole enää sun kaveri” jäi kohtuulliset ala-asteen kiusaamista muistuttavat traumat, ihan kuin joku olisi hylännyt pois piiristä, joten en tiedä mitä tehdä.

Pitäisikö tästä tulkita että mies sääli minua, haluaa olla jälleen kaveri vai miten?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja että naiset jaksaa vatvoa 

Vierailija
2/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa seurustelusuhteen. Ei kaverisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutuksen alkeet: aina ei ole kyse sinusta.

Vierailija
4/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorovaikutuksen alkeet: aina ei ole kyse sinusta.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
5/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa seurustelusuhteen. Ei kaverisuhdetta.

Mies on varattu. Jos haluaisi ap:n kanssa seurustelusuhteen, luulisi että toimisi? Eikä ainakaan olisi silloin noita välejä poikkaissut?

Vierailija
6/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille miehelle viesti että haluat olla vain kollega eikä soitella tai viestitellä enää.

Vierailija
7/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nainen on huomannut miehen tunteet sinua kohtaan ja käskenyt pistämään poikki. Nyt kun sinulla menee huonosti niin haluaa olla tukena naisestaan huolimatta.

Vierailija
8/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen nainen on huomannut miehen tunteet sinua kohtaan ja käskenyt pistämään poikki. Nyt kun sinulla menee huonosti niin haluaa olla tukena naisestaan huolimatta.

Mistä tämä mielestänne sitten kertoo? Syvästä välittämisestä vai velvollisuuden tunnosta kaveripiiriä kohtaan (että muut ei ajattelisi hänen olevan täysi mul**u, kun ei hädän hetkellä ota yhteyttä vaikka vinkattu että minulla on vaikeaa)?

Ap

Vierailija
9/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies katuu välien poikkimenoa, eli tullut toisiin aatoksiin

Vierailija
10/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetee-elämää, osa 7248.

Vierailija
11/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän väsyi siihen, että viestittelit x kertaa päivässä.

12/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä mielestänne sitten kertoo? Syvästä välittämisestä vai velvollisuuden tunnosta kaveripiiriä kohtaan (että muut ei ajattelisi hänen olevan täysi mul**u, kun ei hädän hetkellä ota yhteyttä vaikka vinkattu että minulla on vaikeaa)?

Ap

Mies tietää, että saat tukea myös muilta kaveriiirissäsi ja onhan sinulla muitakin kavereita, ystäviä ja sukulaisia. Pelkkä muodollisuus ja hyvien tapjen noudattamista vain häneltä. Entisaikaan oli oikein tapana viedä käyntikortti taloon, jossa sairastettiin.

Vierailija
13/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies tietää, että saat tukea myös muilta kaveriiirissäsi ja onhan sinulla muitakin kavereita, ystäviä ja sukulaisia. Pelkkä muodollisuus ja hyvien tapjen noudattamista vain häneltä. Entisaikaan oli oikein tapana viedä käyntikortti taloon, jossa sairastettiin.

Jos asia on näin, miksi sitten vaivautuisi soittelemaan ap:n kanssa tai pyytämään tätä työpaikalleen? Kun kerran muutakin tukea on...

-ohis

Vierailija
14/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, ja kohteliaisuus vaati huomioimaan kun vihjaus tuli kaveripiiristä. Jatkat vain kuten ennen sairastumistasi. 

15/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minustakin on omituista tuollainen sairaan ihmisen juoksuttaminen. Miehen sosiaaliset taidot ei ole ihan kohdallaan.

Jos asia on näin, miksi sitten vaivautuisi soittelemaan ap:n kanssa tai pyytämään tätä työpaikalleen? Kun kerran muutakin tukea on...

-ohis

Vierailija
16/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo keissi...

Vierailija
17/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sille miehelle ainakaan ihan yhdentekevä ole...

Vierailija
19/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mies haluaa olla lojaali kaveripiirilleen, mutta pitää kyllä ap:sta vahvasti. Ei se muuten sulle aikaa järjestä ja ”heti hyppää kun käsketään”.

M53v

Vierailija
20/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up