Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyysia, kiitos! Mies asiaa...

Vierailija
31.10.2020 |

Tuttavapiiriin kuuluu mies, jonka kanssa olin kaveri. Olemme varattuja kuten koko ystäväpiiri.

Jossain vaiheessa huomasin että tulemme tosi hyvin toimeen ja viestittelimme paljon kahden; ihan arkipäiväistä asiaa. Meillä on sama ala, joten työjuttuja lähinnä ja siihen liittyvää.

No, sitten yhtäkkiä mies kerran laittoi ettei voi viestitellä enää että ei halua olla kuin ainoastaan ”kollega”. Olin että ok, ei siinä mitään.
Jäin ihmettelemään että emmekö ole enää kavereita, emme kai.

Yhteinen ystävämme tätä häneltä kyseli että miksi ette ole enää ”Maijan” kanssa tekemisissä, niin mies oli sanonut että ”ei siitä vaan tullut mitään”.

Mistä?

No, aikaa kului, puolisen vuotta ja minulle kävi huono juttu terveydellisesti. Ystävä kertoi tästä tälle miehelle. Heti tuli viestiä että mikä on, olenko ok ja haluanko soittaa/puhua.
Soitin ja sain kannustusta ja juttelimme kun mitään ei olisi ollut.
Sovimme että näemme vielä seuraavana päivänä ja mies teki minulle tilaa kesken työpäivän kiireiseen aikatauluunsa.
Kävin juttelemassa hänen kanssaan, hän lähinnä tsemppasi tulevaan ja yritti auttaa (miesmäisesti kyllä olemalla aika suora, mutta ehkä tarvitsin sitä etten jää surkuttelemaan), mitään muuta ei siinä ollut.

Nyt sitten mitä - voinko jatkossa kertoa miten menee vai odotanko että hän kysyy? Tuosta ”en ole enää sun kaveri” jäi kohtuulliset ala-asteen kiusaamista muistuttavat traumat, ihan kuin joku olisi hylännyt pois piiristä, joten en tiedä mitä tehdä.

Pitäisikö tästä tulkita että mies sääli minua, haluaa olla jälleen kaveri vai miten?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tähän kenelläkään mitään ajatusta, miksi mies toimii näin ja mitä hän mahdollisesti tarkoittaa...?

Ap

Vierailija
22/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia, neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa tämä myös. Olen seurannut ketjua. Mulla hieman samankaltaisia tilanteita ollut. Olisi mielenkiintoista kuulla miten muilla, josko niistä apua ap:lle tai mulle...

Vierailija
24/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä ota nyt yhteyttä vaan katso, ottaako mies.

Vierailija
25/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa seurustelusuhteen. Ei kaverisuhdetta.

Kenen kanssa haluaa seurustelusuhteen?

Vierailija
27/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehen näkökulmasta:

1) Mies tuntee sinuun vetoa, mutta koska on varattu ei voi edetä ja taistelee tunteidensa kanssa.

2) Joku heitti yhteydenpidon loppumisen syyksi sitä, että miehen puoliso on huomannut teerenpelin ja viheltänyt pelin poikki. Siksi radiohiljaisuus. Olen samaa mieltä.

3) Mies otti yhteyttä, koska yhteinen ystävänne toi tilanteesi hänen tietoonsa. Joko hän otti yhteyttä ettei vaikuttaisi oudolta muun ystäväpiirin silmissä ja/tai välittää sinusta niin paljon että uhmasi puolisonsa toivetta olla pitämättä yhteyttä.

Jos miehen parisuhde on vakaalla pohjalla niin teet itsellesi ja miehelle palveluksen jos jätät miehen rauhaan etkä enää ota aktiivisesti yhteyttä. Keskity omaan parisuhteeseesi ja hankita naispuolisia ystäviä. Vai oletko lähiaikoina eronnut ja ajattelet mitä jos...

Vierailija
28/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ indeed.

Joskus vaan rakkaus on vahvempi, vaikka kumpikin olisi varattu. Jos tästä on kyse, olisiko se niin väärin, että nämä kaksi päätyisi yhteen? Mehän emme tiedä heidän nykyisistä liitoistaan...

Vierailija
29/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ottaisi yhteyttä jos olisit yhdentekevä.

Sillä on tunteita sinua kohtaan.

Sen verran olen miehistä oppinut että ainakin omalla kohdallani miehen kaveeraaminen tai yhteydenpito on ollut sitä että haluaa muutakin.

En tiedä olenko itse outo mutta minusta olisi outoa jos mieheni alkaisi viestitellä jollekin kaveriporukkamme naiselle. Tai joltain alkaisi tulla viestejä minulle.

Varmasti puolin ja toisin käskettäisiin lopettamaan viestittely.

Mitä oma miehesi sanoo tuosta teidän viestittelystä ja tapaamisesta?

Vierailija
30/49 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut - luulen

Vierailija
31/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ottaisi yhteyttä jos olisit yhdentekevä.

Sillä on tunteita sinua kohtaan.

Sen verran olen miehistä oppinut että ainakin omalla kohdallani miehen kaveeraaminen tai yhteydenpito on ollut sitä että haluaa muutakin.

En tiedä olenko itse outo mutta minusta olisi outoa jos mieheni alkaisi viestitellä jollekin kaveriporukkamme naiselle. Tai joltain alkaisi tulla viestejä minulle.

Varmasti puolin ja toisin käskettäisiin lopettamaan viestittely.

Mitä oma miehesi sanoo tuosta teidän viestittelystä ja tapaamisesta?

Kyllä itse ainakin viestittelen myös vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mieheni tietää, eikä kyttää että mitä kirjotan joten voisin kirjoittaa vaikka mitään (en). Joten tällä ei mielestäni ole hirveästi merkitystä.

T. Nainen

Vierailija
32/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä maailmaa mullistavasti kiinnostunut. Viesteilitte ja tulitte toimeen, mutta homma ei edennyt mihinkään. Työhön, seksiin, ajanvietteeseen.

Itsekin pidän ihmisten kanssa vuorovaikuttamisesta ja kirjoittelusta. Miehillä saattaa olla suurempi hyötynäkökulma, eli haluavat jotain tuloksia?

Vierailija
34/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat varattuja. Sen pituinen se.

Vierailija
35/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi luoja että naiset jaksaa vatvoa 

Tämä.

Vierailija
36/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tähän kenelläkään mitään ajatusta, miksi mies toimii näin ja mitä hän mahdollisesti tarkoittaa...?

Ap

Mies haluaa keskittyä parisuhteeseensa. Anna hänelle tilaa siihen.

Kaikille ei ole ok toimia kuten sinä eivätkä henkisestinole silloin tasapainossa. Ja ilmeisesti sinullekin mies merkkasi jotain, kun otit niin itseesi hajuraosta.

Vierailija
37/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette tunteneet tämän miehen kanssa toisenne?

Vierailija
38/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan olette tunteneet tämän miehen kanssa toisenne?

Pian kaksi vuotta.

Ap

Vierailija
39/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/49 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on parisuhteessa, hän näytti vihreää valoa kun huomasi että sinullakin oli vihreät valot päällä.

Mutta kuten te naiset yleensä, jätit jutun siihen, et reagoinut mihinkään suuntaan, etkä varsinkaan tehnyt asian eteen mitään, ja osoitit täysin selkeästi hänelle ettet varsinkaan ymmärrä miehen tilannetta.

Toisinsanoen, mies veti lopulta tarjouksensa pois kun sinusta ei ollut mihinkään.

Sinä olisit odottanut sitä että mies olisi tuhlannut koko elämänsä, heittänyt arvalla loppuelämästä ja jättänyt perheensä, astunut täysin tyhjän päälle, jotta sinä saisit alkaa arvioida onko miehestä sinun rinnallesi. Mies on jo nähnyt sinunlaisia testaajia ihan tarpeeksi, ja tarjousaika meni sinulta umpeen. Vielä kerran hän yritti, eli lähetti sinulle viestin.

Nyt sitten täällä kyselet ja vierität kaiken miehen syyksi, ihmetellen että mitä olisit vielä voinut tehdä ja mitä mies oikein meinaa. Eli, kun mies ei ollutkaan telepaatti, eikä "ymmärtänyt" sinua, niin sitten ihmettelet, vaikka sinä sekä hänelle että tässä näytit sen ettet sinä varsinkaan ole mikään telepaatti ja ettet ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään.

Jos haluat jotain, avaat suusi. Onko riittävän selkeä neuvo?