Mitä häälahjaksi niille, joilla ei ole toiveita?
Eikä lahjalistaa. Ei edes kysyttäessä. Mutta jotka on varakkaita ja asuneet omassa asunnossa jo vuosikausia eli kaikki hilavitkuttimet kuten kahvinkeitin ja parisängyn lakanat on jo olemassa.
Kommentit (14)
Joku yhteinen elämys kanssasi. Esim. vaikka ravintolaillallinen hyvässä ravintolassa, jos arvostatte tuollaista ? Tai vaikkapa viinien maistelu-kurssi, laskuvarjohyppy, keikka jollekin suosimallenne yhtyeelle tms.
Toi on karhunpalvelus ettei edes kysyttäessä kerrota mitä halutaan, kun jokainen normaali vieras kuitenkin haluaa jonkun lahjan tuoda.
Ehdotan Tiketin lahjakorttia. Voivat sitten vaihtaa sen haluamaansa elämykseen.
Vierailija kirjoitti:
Osta mitä itse toivoisit. Näinhän se Jeesus neuvoi toimimaan.
Älytön neuvo. Entä jos haluan jääkaappini rikkoutuneen vihanneslaatikon tilalle uuden. Ilahtuisitko sinä, jos paketistasi paljastuisi vihanneslaatikko tai jokin muu varaosa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytön neuvo. Entä jos haluan jääkaappini rikkoutuneen vihanneslaatikon tilalle uuden. Ilahtuisitko sinä, jos paketistasi paljastuisi vihanneslaatikko tai jokin muu varaosa?
Sinä vääräuskoinen ruoja, älä solvaa Jeesusta Kristusta.
Mä kokoaisin valokuvataulun heidän tähänastisesta yhteisestä taipaleestaan, ns. muistoja matkan varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vääräuskoinen ruoja, älä solvaa Jeesusta Kristusta.
:-D Jos mut tuomitaan vääräuskoiseksi siksi etten kannata jääkaapin vihanneslaatikoiden, kahvinkeittimen vaihtopannujen tai varasängynjalkojen ostamista lahjaksi, niin sitten mä kai matkaan h*lvettiin.
Just mulle se vihanneslaatikko olis tosi jees, mutta entäs jos on eri mallinen jääkaappi? Varalaatikolla ei siinä tapauksessa tekisi yhtikäs mitään.
Raha kelpaa kyllä kaikille. Käy pankista hakemassa shekki, joka on molempien nimillä, niin on juhlavaa, kun aviopari käy sen yhdessä lunastamassa.
Tai jos haluat antaa omaperäisemmän lahjan, niin käy vaikka Forexilta ostamassa jenejä. Voivat säästää ne siihen, kunnes seuraavan kerran menevät Japaniin.
Sitä, mitä haluat SYDÄMESTÄSI heille antaa.