Analyysia, kiitos! Mies asiaa...
Tuttavapiiriin kuuluu mies, jonka kanssa olin kaveri. Olemme varattuja kuten koko ystäväpiiri.
Jossain vaiheessa huomasin että tulemme tosi hyvin toimeen ja viestittelimme paljon kahden; ihan arkipäiväistä asiaa. Meillä on sama ala, joten työjuttuja lähinnä ja siihen liittyvää.
No, sitten yhtäkkiä mies kerran laittoi ettei voi viestitellä enää että ei halua olla kuin ainoastaan ”kollega”. Olin että ok, ei siinä mitään.
Jäin ihmettelemään että emmekö ole enää kavereita, emme kai.
Yhteinen ystävämme tätä häneltä kyseli että miksi ette ole enää ”Maijan” kanssa tekemisissä, niin mies oli sanonut että ”ei siitä vaan tullut mitään”.
Mistä?
No, aikaa kului, puolisen vuotta ja minulle kävi huono juttu terveydellisesti. Ystävä kertoi tästä tälle miehelle. Heti tuli viestiä että mikä on, olenko ok ja haluanko soittaa/puhua.
Soitin ja sain kannustusta ja juttelimme kun mitään ei olisi ollut.
Sovimme että näemme vielä seuraavana päivänä ja mies teki minulle tilaa kesken työpäivän kiireiseen aikatauluunsa.
Kävin juttelemassa hänen kanssaan, hän lähinnä tsemppasi tulevaan ja yritti auttaa (miesmäisesti kyllä olemalla aika suora, mutta ehkä tarvitsin sitä etten jää surkuttelemaan), mitään muuta ei siinä ollut.
Nyt sitten mitä - voinko jatkossa kertoa miten menee vai odotanko että hän kysyy? Tuosta ”en ole enää sun kaveri” jäi kohtuulliset ala-asteen kiusaamista muistuttavat traumat, ihan kuin joku olisi hylännyt pois piiristä, joten en tiedä mitä tehdä.
Pitäisikö tästä tulkita että mies sääli minua, haluaa olla jälleen kaveri vai miten?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
No, mies oli näköjään valmis jakamaan nakkiaan sulle kun luuli et oot kiinnostunut. Siitä ei sit tullu mitään eli mies perääntyi. Eli huonoa seksiä ja piiloteltuja tapaamisia olisit saanu. Mieti itse riittäiskö se sulle.
Mistä näin päättelit?
Itselleni tuli tunne, että mies on pidättäytyväinen...?
Ap, tuo on aikuiselta naiselta vähän säälittävää. Lopeta naurettava asioiden kelaaminen ja valvominen ja keskity puolisoosi.
T. Varattu mies
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo on aikuiselta naiselta vähän säälittävää. Lopeta naurettava asioiden kelaaminen ja valvominen ja keskity puolisoosi.
T. Varattu mies
Tää niin ei ollu miehen kirjoittama!!! :DDDD
No, mies oli näköjään valmis jakamaan nakkiaan sulle kun luuli et oot kiinnostunut. Siitä ei sit tullu mitään eli mies perääntyi. Eli huonoa seksiä ja piiloteltuja tapaamisia olisit saanu. Mieti itse riittäiskö se sulle.