Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
361/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina menee n. tunti aikaa siihen että nousen sängystä ja astun ovesta pihalle. Jos ei tarvii suihkua niin puolituntiakin riittää. Meikkaan arkena harvoin, useimmiten en lainkaan. Töihin pistän nopean pikkumeikin. Eli kasvovoide, ripsiväri, kulmat - joskus luomiväriä ja vähän poskipunaa mutta yleendä vaan kolme ensimmäistä riittää. Nyt maskin kanssa riittää että kulmakarvat on suht kuosissa ja ripsiväriä vähän. Pidempään mulla menee suihkussa jos tarvii kuivata ja laittaa tukkaa. Kolmea tuntia en saa kulumaan kuin jos yritän jotain erikoista kampausta tms. 🤔 meneekö tuo aika todella vaan meikkiin ja hiuksiin vai tekeeköhän nainen kaikkea muutakin samalla? esim syö, katsoo tv:tä, hoitaa mahdollisesti lapset kouluun ja heidänkin aamutoimensa ja vaikka lenkittää koirankin? Siinätapauksessa 3h varmaan meneekin.

Vierailija
362/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaamuina nousen ainakin 2 tuntia ennen kuin astun kodin ovesta ulos, sillä vatsa toimii vasta lähes parin tunnin kuluttua heräämisestä.

Siinä ehtii syödä kunnon aamupalan, juoda kahvit, meikata ja laittaa hiukset. Vasta sitten vessan kautta bussipysäkille odottelemaan.

Mutta näin on tehtävä, tietty asia mieluummin kotona kuin kesken bussimatkan.

Vierailija
364/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tukan harjaamiseen ja kammalla kampaamiseen menee. Naaman huuhtelen vedellä, kosteusvoidetta tai kesällä aurinkosuojakert. voide. Aikaa menee n. 4-10 min. En meikkaa. Kulmakarvat on luonnostaan mustat. Olen nainen.

Vierailija
365/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden treffeille niin 6 tuntia. Täytyy muistaa että karvat pitää poistaa meikkauksen ja asun löytymisen lisäksi.

Vierailija
366/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin sängystä nousun jälkeen noin 10-15 min, riippuen siitä, montako kertaa käyn vessassa ja miten paljon eväitä täytyy pakata ennen kassiin laittamista.

Bileisiin ehkä jopa 20 min, koska täytyy ensin etsiä vaatteet.

Vierailija
367/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. laittautumiseen menee tavallisena työaamuna n. puoli tuntia. Meikkiin vartti, hiuksiin ja vaatteiden valintaan toiset 15 min. Ihonhoitorutiini on c-vitamiiniseerumi ja aurinkovoide, sen jälkeen hiukset ja vaatteet, lopuksi meikki. Suihkussa käyn iltaisin.

Jos on treffit tms. iltameno, niin siihen kuuluu suihku pidemmän kaavan mukaan (vartalonkuorinta, sheivaus, sävyttävä hiusnaamio) ja hiusten kihartaminen, vaatteiden valintaan ja meikkiin menee hieman pidempään kuin arkiaamuisin, yhteensä ehkä puolitoista tuntia koko laittautumiseen.

Vierailija
368/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arjessa 1-5min. Juhliin, työhaastatteluun tms 5-60min.

Olen ollut työhaastatteluissa ilman meikkiä. Ja saanut töitä..

Vierailija
369/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin olen menossa. Itselläni vie eniten aikaa hiusten pesu ja kuivaus. Ne rasvoittuvat niin äkkiä että pakko on pestä ennen kuin lähtee jonnekin. Aikaa menee ehkä n. 30min - 1,5h. Riippuu onko lähdössä juhliin vai kauppaan. 

Vierailija
370/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenpesu, paplarit, kuivaus ja kampaus. Sitten meikki, pukeminen.

Aamupala ja matkaan.

Parisen tuntia.

Vierailija
371/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa juhliinkaan, joten alle tunti aina kestää valmistautua. Suurin osa ajasta varmaan menee ihan perushyg. Jos sitä edes lasketaan. Ja sille, joka kertoo minulle, että juhlat vaativat meikkausta naisille, niin voi olla sanomatta. Olen ihan luonnonkaunis ihminen ja en tarvitse mitään, eihän miehetkään kolmea tuntia meikkaile. Ja ei tarvitse mielestäni olla mikään kauniskaan, että pitäisi meikata.

Vierailija
372/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiiliksen mukaan. Joskus meikkaan töihin, joskus en. Joskus laitan hiukset paremmin.  Aikaa menee siis 0-30min sen mukaan mitä teen. Juhliin mennessä mene aikaa enemmän, erityisesti hiuksiin, joihin väkerrän jotain erikoisempaa ihan siitä ilosta, että juhliin mennään yleensä autolla ja näin ollen pyöräilykypärän käyttö ei aseta kampaukselle rajoituksia, toisin kuin töihin mennessä :P 

Vierailija
373/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidestä minuutista 1,5 tuntiin, riippuen mihin olen menossa.

Vierailija
374/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. 20min, siinä hammaspesut ym.

Vierailija
375/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on puhtaat, niin meikkaamisineen ja hiusten laittamisineen menee noin 30min - 1h (tämä riippuu päivästä. Jos olen todella väsynyt joudun yleensä tekemään esim. silmärajaukset uudestaan, koska niistä tulee silloin todella epätasaiset/suttuiset. Mutta tykkään meikata, joten rajauksien uudestaan tekeminen ei ärsytä minua). 

Vierailija
376/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi sen kauemmin restaurointi kestää.

Vierailija
377/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee valmistautumiseen tuntikausia, mutta terveysongelmat vaikuttavat siihen todella paljon. Jos avustaja auttaa, aikaa kuluu huomattavasti vähemmän.

Vierailija
378/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min : hampaiden pesu, kasvojen pesu, kosteus- ja aurinkovoide, CC- voide, concealer, ripsiväri, aurinkopuuteri, poskipuna, huulikiilto. Hiukset kaipaavat vain kampaa.

Vierailija
379/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min: suihku, dödöä kainaloon, hiusten föönaus, kahvit ja hammaspesu. Ei meikkiä, vaan raikkaana ja puhtaissa vaatteissa asiakaspalvelutyöhön.

Vierailija
380/547 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee kauan. En jaksa pinnallista maailmaa. Siisti ulkonäkö riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme