Tajuavatko ripsienpidennyksiä käyttävät kuinka älyttömiltä näyttävät? (ov)
Olen tätä pohtinut, että tajuavatkohan ne, jotka pidennyksiä käyttävät kuinka hassuilta he ne tönköt silmissään näyttävät? Vai pitävätkö oikeasti näkyä kauniina?
Kommentit (54)
nayttaa oudolle jos ei kayta muuta meikkia mutta jos laittautuu ja on glamglam niin sopii hyvin
oletko myos tietoinen etta joillakin naisilla on alopecia ja ripset tippuu paasta...ainoa mahdollisuus silloin on joko kerata kaikki roskat silmiin tai sitten liimata tekoripset
Hauskinta on kun lenkkipolulla hölkkääjällä tai kaupan kassaneidillä on ripset kuin suoraan pordellista :) aina pitää naurua pidättää.
Siis niin ihanien tEkOrÄpSyJen<3<33 kantajia voin luonnehtia vain "kuin sialla silmäripset".
Ne näyttävät typeriltä vain, jos ovat liian pitkät tai tuuheat (kuten monilla on), tai jos ovat huonossa kunnossa ja hapsottavat miten sattuu.
Mä en itse voi käyttää niitä allergian takia, mutta käyttäisin jos voisin. Mun mielestä ne ovat tosi hienoa, ei todellakaan älyttömiä.
Karmeimpia on ne joissa on timangit siellä reunassa, voi apua XD feikkiräpsyt voi olla ihan kivatkin jos ne on hillityn pituiset mutta nykyään melkein poikkeuksetta ne on tosi pitkät ja noilla kamalilla timanteilla höystetyt. Vähän sama efekti kun rakennekynsien tultua muotiin silloin aikanaan, kaikki ottivat ihan hervottoman pituiset tylpät taltat jotka oikein huusivat olevansa feikit, nykyään niissä on menty hyvin paljon luonnollisempaan suuntaan, toivottavasti kohta myös ripsissä..
silmä on niin herkkä, minkä takia asetta näön riskillr, voi googlettaa ripsipidennyksien haittavaikutuksia.
silmä on niin herkkä, minkä takia asetta näön riskillr, voi googlettaa ripsipidennyksien haittavaikutuksia.
Voi ripsienpidennykset olla ihan nätitkin.. :) Jos ne ripset ei ole luonnottoman pitkät tai tuuheat. Tai ole blingblingiä nurkassa. : /
Tai jos ne on unohdettu ottaa pois, jolloin ne on alkaneet mennä nuhjaantuneen näköiseksi ja pahimmassa tapauksessa harvenneet niin, että jäljellä on enää muutama hajaripsi. Siinä ei ole mitään tyylikästä. Itse en moisia ottaisi tosin, koska mulla on niin herkät silmät. Tyydyn siihen, että olen suomalaisen väritön. Yritän peittää sitä hiusvärillä, kulmakynällä ja meikillä :D Ripsarilla näyttää, että mulla on jopa ripset.
Minusta siinä ei ole mitään ilkeää tai loukkaavaa jos pitää jotain asiaa hassuna. Onhan ne ihan luonnottoman näköiset. Epäilen, ettei alopecia ole yleistynyt niin paljon kuin feikkiripisien lisääntynyt käyttö voisi antaa ymmärtää.
Ois hauska ko mies tapais baarissa naisen.. Seuraavana aamuna akka ottais hiuslisäkkeensä, tekoripsensä, toppaukset rintojen kohdalta pois, pesis meikkinsä ja ois illan riennoissa parit kynnetki tipahtanu. Silmien väriki ois feikki, ku ois piilarit. Läskit ois imetty sisään jollain läskihousuilla. Vois siinä ukko miettiä, että kenet se on matkaansa ottanut. Ei oiskaa ihan yhtä hemaiseva ilmestys, ku mitä feikkijutuilla ois antanut olettaa. Voi miehet miten teitä huijataan x )
Näyttää parhaimmalta kun ovat hyvin tehty, luonnollisen pituiset ja bruneten/luonnostaan tummahiuksisen päässä. Harvoin silti näitä luonnollisen näköisiä näkee.
Todellisuus taitaa olla enemmänkin luokkaa: todella epäluonnollisen pitkät, tuuheat, mustat ripset blondin päässä. Jos haluaa näyttää vielä enemmän feikiltä, niin timantti ulkonurkkaan on varma valinta.
Keski-ikäinen tth jolla muutenkin ikä näkyy, kulkee todella tiukissa vaatteissa ja aivan övereissä ripsissä :) Tulen hyvälle tuulelle joka kerta kun näen. Ilman ripsiä olis normaalin näköinen - siis omissa ripseissään.
Meidän pikkukaupungissa (25000) asukasta jokatoisella naisella on ripsienpidennykset. Tällä on kauneushoitoloita joka kulmalla (7kpl) ja kyltit ulkona: ripsien pidennys vain 75€. Osalla naisista kauniit ja luonnollisennäköiset, mutta selkeesti huomaa eron tavisripsiin, mutta osalla taas aivan karseet räpyttimet. Hassua oli olla 3-luokkalaisen vanhempainillassa kun semmosia yli 40 vuotiaita äitejä suurinosa siellä ja kaikilla kestoripset silmissä. Voisin itse kokeilla joskus niitä luonnollisia ettei tartteis meikata, mutta ei ole varaa...
Mun mielestä ne vanhentaa ihmistä, kun jotenkin jotenkin korostovat sitä ripsilinjan alaspäin kaartuvaa osaa. Silmistä tulee siis nuutuneet. Harva osaa myöskään meikata niiden kanssa tasapainottaakseen silmän mallia. Todella harvoin näkee kenellekää sopivan moiset, mutta eipä se multa pois ole, jos joku noilla itselleen hyvän mielen saa..
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:20"]
Keski-ikäinen tth jolla muutenkin ikä näkyy, kulkee todella tiukissa vaatteissa ja aivan övereissä ripsissä :) Tulen hyvälle tuulelle joka kerta kun näen. Ilman ripsiä olis normaalin näköinen - siis omissa ripseissään.
[/quote]
Mikä on tth?
Nyt oli just jossakin lehdessä juttua kevään muodista ja siinä kysyttiin muotimokia. Juttuun haastateltu stailisti sanoi että siihen sarjaan kuuluuvat nämä ripsipidennykset, suomessa niitä on vielä paljon mutta maailmalla ne ovat totaalisen out.
Ihan mikä vaan överiksi vedetty "kaunistelu" on vaan rumaa ja luonnottoman näköistä. Liian isot hiustenpidennykset, liian pitkät tekoripset, liian pitkät tekokynnet, liian vahva/huonosti tehty meikki, ns. mauton pukeutuminen. Toki nuo on makuasioita enkä varmasti itse ole mitenkään valtavirran kauneusihanteita vastaava, mutta monille tollanen överiys ei vaan sovi.
Pitää olla hyvä itsetunto, että "överit" asusteensa ja somisteensa voi kantaa tyylikkäästi. Valitettavasti moni nimenomaan paikkaa huonoa itsetuntoaan tuollaisilla ja silloin lopputulos on vain epäonnistunut.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:28"]
Olen tätä pohtinut, että tajuavatkohan ne, jotka pidennyksiä käyttävät kuinka hassuilta he ne tönköt silmissään näyttävät? Vai pitävätkö oikeasti näkyä kauniina?
[/quote]
Minä en käytä niitä, mutta en pidä niitä mitenkään automaattisesti hassuina tai tönkköinä. Päinvastoin korostavat mielestäni kauniita silmiä oikein kivasti.
Toisaalta saatan tietenkin ihan ihmisenäkin ajatella harvemmin muista ihmisistä ilkeitä ja loukkaavia ajatuksia kuin sinä? Eli ehkä ero ei olekaan niiden ripsien ulkonäössä tai maussa niiden suhteen vaan ihan vain katsojan mielessä tai sydämessä?