Tajuavatko ripsienpidennyksiä käyttävät kuinka älyttömiltä näyttävät? (ov)
Olen tätä pohtinut, että tajuavatkohan ne, jotka pidennyksiä käyttävät kuinka hassuilta he ne tönköt silmissään näyttävät? Vai pitävätkö oikeasti näkyä kauniina?
Kommentit (54)
Monet huippumallit esim. gisele, miranda kerr jne, joita pidetään kauniina, tai siis tosi kauniina, on just semmosia, jotka ei käytä hiustenpidennyksiä, ripsienpidennyksiä.
Tiesittekö, että ns. luksushuorilla, jotka tienaa jotain 20.000 yössä on ehdoton vaatimus ettei saa olla silikoneja, hiustenpidennyksiä, tai tekoripsiä, tekokynsiä. Noi on tietyn yhteiskuntaluokan juttuja ja tosi leimaavia.
mun ridausopella on tekoräpsyt ja se on tosi nätti. ruskeat silmät, villapipo ja timangit kulmissa eikä yhtään muuten meikkiä. oon niin kade :/ itse olen pullanaama nelikymppinen eikä ole varaa tekoräpsyihin. tosin tämä ope ei juuri muuten meikkaa että ehkä meillä menee sama hinta kosmetiikkaan..?
Miten minusta tuntuu, että suurinosa vihaa näitä irtohömpötyksiä vain luonnottomuutensa takia. Myönnän että itse tein niin ennen, mutta käsitykseni muuttui, kun näin ihan nättejä ja hyvin laittettuja sellaisia.
Työkaverillani, joka on 50-v on tosi kauniit ja luonnollisen näköiset "tekoripset". Ovat juuri oikean mittaiset. Kun tuli töihin laitettuaan ne, niin kysyin lähinnä, oletko hankkinut jonkun uuden ripsivärin, kun ripset tulivat niin hyvin esille.
Aika monella on luonnottomat räpsyt ja ne eivät ole kivat. Työkaverin on oikeasti hienot!
Meinasin perseelleni lentää kun tapasin ystäväni kahvilassa ja hän oli otattanut tällaiset liian pitkät ja sojottavat ripset. Järkytyin niiden rumuudesta niin etten varmaan saanut kunnolla peiteltyä shokkiani. Lisäksi hän varmaan odotti jotain kehua, kun yleensä sanon jotain positiivista tavatessamme, tyyliin, ihana nähdä,näyttävätpä hiuksesi upeilta tms, koska hän nyt vaan on aika nätti ja nyt jäin pariksi sekunniksi nikottelemaan. Nolotti se jäätyminen kyllä, kun yleensä saan tuollaisen peiteltyä hyvin, mutta ei ne vaan näytä hyvältä. Kun ystävä on vielä niin kaunis ja kaunissilmäinen en vaan voinut tajuta tuota valinta. Eihän se minulle kuulu, mutta kun nyt erikseen kysyttiin, niin...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 13:57"]
Epäilen, ettei alopecia ole yleistynyt niin paljon kuin feikkiripisien lisääntynyt käyttö voisi antaa ymmärtää.
[/quote] Eipä niitä voi alopeciasta kärsivälle laittaakaan
Milloinkahan tajuttaisiin, että:
a) tekoripset ottanut ei näytä kaunisripsiseltä vaan ainoastaan siltä, että on ottanut tekoripset
b) rakennekynnet ottanut ei näytä kauniskyntiseltä vaan siltä, että on ottanut rakennekynnet
c) kauneusleikkauksessa käynyt ei näytä kauniilta vaan ainoastaan siltä, että on käynyt kauneusleikkauksessa
Jotkut nenäleikkaukset näyttää ihan hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:59"]
Nyt oli just jossakin lehdessä juttua kevään muodista ja siinä kysyttiin muotimokia. Juttuun haastateltu stailisti sanoi että siihen sarjaan kuuluuvat nämä ripsipidennykset, suomessa niitä on vielä paljon mutta maailmalla ne ovat totaalisen out.
[/quote]
Jonkun pitäis näyttää tuo haastattelu Bingolle.
Kysyn täältäkin, että nauratteko myös ihmisille, joilla on aidot pitkät kaartuvat silmäripset ylhäällä ja alhaalla?? Itselläni on sellaiset ripset ja kun on meikit naamassa, monet luulevat (kauempaa katsoen tai hämärämmässä), että mulla on ripsienpidennykset vaikka ei ole. Sekös on ärsyttävää.
voisikohan olla sellainen mahdollista että näiden pidennyksien mollaajat ovat katukuvassa huomanneet vain epäonnistuneet tapaukset? jos on luonnollisen pituiset ja paksuiset "pidennykset" niin eihän niitä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:14"]
voisikohan olla sellainen mahdollista että näiden pidennyksien mollaajat ovat katukuvassa huomanneet vain epäonnistuneet tapaukset? jos on luonnollisen pituiset ja paksuiset "pidennykset" niin eihän niitä huomaa.
[/quote]
Kyllä ne huomaa.
Näin joku aika sitten telkkarissa naisen, joka oli hyvin vaaleaihoinen ja liki valkeatukkainen ja vaaleakulmainen. Tällä oli pikimustat suorat, liian pitkät ja vaakatasossa selvästi liian kapeat ripsipidennykset. Oli kyllä aikamoinen näky! Kuin kaksi mustaa reikää vaaleassa naamassa. Lähinnä mieleen tuli hämärien kujien maksulliset naiset tuhruisine meikkeineen. Nainen ei ollut enää mikään pikkutyttö, vaan ikää oli melkein 50 vuotta. Olisi luullut, että tuohon ikään mennessä olisi jo oppinut katsomaan kriittisesti peilikuvaansa, mutta nähtävästi jotkut eivät opi koskaan.
[/quote]
Kyllä ne huomaa.
[/quote]mistäs tiedät?
Koomisen näköisiä suurimmalla osalla. Jos olisi hillityn pituiset ja paksuiset, ammattimaisesti laitetut niin voisi näyttää hyvältä. Suurimmalla osalla ei ole. Överiksi menee samalla tavoin kuin männävuoskymmeninä menivät silikonit. Jotenkin niin tyrkkyä että saa koko naisen näyttämään epätoivoiselta, vaikka muuten olisi nätti, hyvännäköinen ja huoliteltu. Ehkä se on kilpavarustelua kavereiden kesken: otetaan pidemmät kuin kaverilla. Yhdeltäkään mieheltä en ole kuullut tekoripsistä mitään positiivista, päinvastoin. Treenikaverini oli käynyt treffeillä muuten kivan ja hyvännäköisen naisen kanssa, mutta alkoi ripsien takia epäillä tämän järjenjuoksua eikä halunnut enää tavata sitä naista.
Varhaisteineillä ne näyttävät surullisilta: tulee mieleen lapsiprostituoidut.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:02"]Ois hauska ko mies tapais baarissa naisen.. Seuraavana aamuna akka ottais hiuslisäkkeensä, tekoripsensä, toppaukset rintojen kohdalta pois, pesis meikkinsä ja ois illan riennoissa parit kynnetki tipahtanu. Silmien väriki ois feikki, ku ois piilarit. Läskit ois imetty sisään jollain läskihousuilla. Vois siinä ukko miettiä, että kenet se on matkaansa ottanut. Ei oiskaa ihan yhtä hemaiseva ilmestys, ku mitä feikkijutuilla ois antanut olettaa. Voi miehet miten teitä huijataan x )
[/quote]
Mä otin mieheni mukaan baarista. Kotona menin vessaan, otin hiustenpidennykset, tekoripset, meikit, pushupit, suck in-sukkahousut pois. Tulin vessasta ja totesin miehelle että tältä mä oikeasti näytän. Mies ainakin esitti hyvin ilahtunutta ja seksi oli hyvää. Nyt 5 vuotta myöhemmin ollaan naimisissa. Miehestä on kivaa, että laittaudun kun mennään baariin, mutta yhtä kivaa kun olen luonnollisena kotona.
Mä oletan, että jokainen mies kyllä ymmärtää ettei nainen näytä samalta yökerhossa kun saunan jälkeen. Jos ei ymmärrä niin oppii ymmärtämään kun ensimmäisen kerran seurustelee
En tiedä ketään oikeasti tyylikästä ja fiksua, joka käyttäisi ripsenpidennyksiä.
Mun mielestä ripsienpidennysten kanssa pitää käyttää aina muutakin ehostusta, jotta ripset eivät pomppaa liian hallitsevasti esiin. Jos tykkää arkenakin olla tosi huoliteltu ja käyttää voimakasta silmämeikkiä (esim. smokey eye, kissarajaukset...), niin ripset sulautuvat meikkiin. Ja tarkoitan nyt hyvin tehtyjä ripsiä, en mitään ylipitkiä sikinsokinsöheröitä. Valitettavasti suurin osa naisista ottaa ripset "helpottaakseen laittautumista aamuisin", eli toisin sanoen he kulkevat ilman meikkiä naama kirjavana tuulipuvussa ja trikoopipo päässä, silmissä pitkät timanttiräpsyt ja kuvittelevat olevansa tosi huoliteltuja. Noh, kauneus on katsojan silmässä.
Näyttävät rumilta, jos laitetaan liian pitkää karvaa. Ripset alkavat roikkua alaspäin ja vetävät myös silmäluomia kiinni. Olen huomannut, että kaikilla näillä nykymisseillä ja muilla vastaavilla julkkiksilla on sellaiset.
No minä olen parikymppinen ja käytän ihan keskikokoisia irtoripsiä pienten silmieni takia. Luovat illuusion edes hieman suuremmista silmistä, kun omat ripseni eivät edes pysy taipuneena. Moni on jopa luullut näitä omiksi ripsikseni, kun eivät ole mitkään överinpituiset ja huonosti laitetut.
Saa sitten nähdä vuosien päästä saako kokea sellaisen tutun: "Ei jumaliste miltä minä olen näyttänyt!" -reaktion, kun katsoo kuvia itsestäni silmissäni nämä luonnollisuuden tappajat :D