Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko ripsienpidennyksiä käyttävät kuinka älyttömiltä näyttävät? (ov)

Vierailija
13.02.2014 |

Olen tätä pohtinut, että tajuavatkohan ne, jotka pidennyksiä käyttävät kuinka hassuilta he ne tönköt silmissään näyttävät? Vai pitävätkö oikeasti näkyä kauniina?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 14:02"]Ois hauska ko mies tapais baarissa naisen.. Seuraavana aamuna akka ottais hiuslisäkkeensä, tekoripsensä, toppaukset rintojen kohdalta pois, pesis meikkinsä ja ois illan riennoissa parit kynnetki tipahtanu. Silmien väriki ois feikki, ku ois piilarit. Läskit ois imetty sisään jollain läskihousuilla. Vois siinä ukko miettiä, että kenet se on matkaansa ottanut. Ei oiskaa ihan yhtä hemaiseva ilmestys, ku mitä feikkijutuilla ois antanut olettaa. Voi miehet miten teitä huijataan x )

[/quote]

läskihousut:D:D:D näin joskus pilakuvan kuvailemastasi tilanteesta:P

Vierailija
42/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on feikkiripset, jotka ovat aika lyhyet ja ohuet. Työkaverini eivät meinanneet uskoa kun kerroin, että ovat feikit, kun ovat niin luonnollisen näköiset. Tekoripset helpottavat arkiaamuja, kun ei tarvitse meikata niin pitkään ja aika jää lasten huoltamiselle. :)

Minustakin ne hirveän pitkät ja paksut tekoripset ovat kamalia - niitä näkee useimmiten nuorilla tytöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tekoripset haittaa, jos ne on osa jotain kunnon juhla-lookkia. Silloin tälläydytään muutenkin ja vahvan meikin kanssa sellaiset järkevän pituiset tekoripset on aika must. Mutta nämä kestopidennykset, jotka on naamassa koko ajan, on kyllä jotain ihan kauheaa. Kaikki näkee, ettei ne ole aidot, joten lähinnä huvittaa sellaisten näkeminen.

Vierailija
44/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:14"]

voisikohan olla sellainen mahdollista että näiden pidennyksien mollaajat ovat katukuvassa huomanneet vain epäonnistuneet tapaukset? jos on luonnollisen pituiset ja paksuiset "pidennykset" niin eihän niitä huomaa.

[/quote]

Kyllä ne huomaa.

[/quote]luitko edes lainaamaasi viestiä ?

Vierailija
45/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:07"]

Kysyn täältäkin, että nauratteko myös ihmisille, joilla on aidot pitkät kaartuvat silmäripset ylhäällä ja alhaalla?? Itselläni on sellaiset ripset ja kun on meikit naamassa, monet luulevat (kauempaa katsoen tai hämärämmässä), että mulla on ripsienpidennykset vaikka ei ole. Sekös on ärsyttävää.

[/quote]

En ole kenelläkään nähnyt koskaan luonnostaan niin pitkiä ripsiä, että menisi ripsienpidennyksien kanssa sekaisin. Jos on pitkät ripset, ei tarvitse pistää ripsaria niin montaa kerrosta ja hyvältä näyttää. Tietysti jos tunget kamalan kasan ripsaria jo ennestään pitkiin ripsiisi, voi olla että menee feikkien kanssa sekaisin :D.

Vierailija
46/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsienpidennyksissä on se ongelma, että ne vievät huomion kaikelta muulta. Jos näen kadulla niiden kantajan, katson heti vain, että tuolla naisella on ripsienpidennykset. Sen tietää heti, jos joku on lisäkkeet ottanut, koska ei kenelläkään ole lehmän ripsiä luonnostaan. Lehmän ripset ei sit ole haukkumasana, koska usein lehmillä ja muilla sorkkaeläimillä on vastaavalaiset ripset.

Vierailija
47/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näyttää pitävän niitä kauniina, koska katukuvassa näkyy paljon naisia, joilla ne on. Miehet kylläkin ovat niin tyhmiä, että voivat luulla aidoiksi. Ystäväni pitkäaikainen hoito luuli, että tytöllä on sellaiset ripset luonnostaan, kun kävivät uimassa ja saunassa ja näki muutenkin tämän 'ilman meikkiä'. Kehui naiset ihmeelliset tähtisilmät maasta taivaisiin.

Vierailija
48/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 17:39"]

Sen tietää heti, jos joku on lisäkkeet ottanut, koska ei kenelläkään ole lehmän ripsiä luonnostaan. Lehmän ripset ei sit ole haukkumasana, koska usein lehmillä ja muilla sorkkaeläimillä on vastaavalaiset ripset.

[/quote] jälleen kerran, kaikilla ei ole lehmänripsiä... ne voi laittaa ihan omien ripsien pituisina

Vierailija
49/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän irtoripsiä baarissa, jos haluan olla näyttävä. En kuitenkaan halua olla arkena liian tällätyn näköinen:) Ja luultavasti en näyttäisi tarpeeksi uskottavalta alallani..

Vierailija
50/54 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini otti sellaiset ja ne on siis niiiiin ihanat, mut mun äiti ei haluu et mä otan. Mut ei se halunnu mulle napakoruakaan, mut otin salaa. Varmaa teen samoin tän ripsiasian kans, ei tarvi keneltäkää kysellä

Vierailija
51/54 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta lisään, että ripsienpidennykset ja volyymiripset ovat muuten kahta eri lajia. Volyymiripset ovat keveämmät ja siten luonnolliset. Hirveän hintaisia ovat molemmat usein. Itselläni menee vuodessa 1040e ripsihuoltoihin koska huoltovälini on 3 viikkoa. Jos venytän neljään, näyttää törkeältä ja maksaisi silti 900e paikassa jossa käyn...

Vierailija
52/54 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:07"]Kysyn täältäkin, että nauratteko myös ihmisille, joilla on aidot pitkät kaartuvat silmäripset ylhäällä ja alhaalla?? Itselläni on sellaiset ripset ja kun on meikit naamassa, monet luulevat (kauempaa katsoen tai hämärämmässä), että mulla on ripsienpidennykset vaikka ei ole. Sekös on ärsyttävää.
[/quote]

Mulla aivan sama juttu! Omat ripset todella pitkät ja kaartuvat, mutta väri olematon. Ei tarvitse kuin vähän laittaa ripsarii, niin näyttää kuin ois pidennykset päässä.

Vierailija
53/54 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:07"]Kysyn täältäkin, että nauratteko myös ihmisille, joilla on aidot pitkät kaartuvat silmäripset ylhäällä ja alhaalla?? Itselläni on sellaiset ripset ja kun on meikit naamassa, monet luulevat (kauempaa katsoen tai hämärämmässä), että mulla on ripsienpidennykset vaikka ei ole. Sekös on ärsyttävää.
[/quote]

Mulla aivan sama juttu! Omat ripset todella pitkät ja kaartuvat, mutta väri olematon. Ei tarvitse kuin vähän laittaa ripsarii, niin näyttää kuin ois pidennykset päässä.
[/quote]

Ei näytä
Luonnollisen erottaa metrin pituisista

Vierailija
54/54 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:28"]

mun ridausopella on tekoräpsyt ja se on tosi nätti. ruskeat silmät, villapipo ja timangit kulmissa eikä yhtään muuten meikkiä. oon niin kade :/ itse olen pullanaama nelikymppinen eikä ole varaa tekoräpsyihin. tosin tämä ope ei juuri muuten meikkaa että ehkä meillä menee sama hinta kosmetiikkaan..?

[/quote] ridausope
yrrgh :x