Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä, joka muusaa ruokansa?
Eli siis sekoittaa kaikki ruoat yhteen lautasella ja painelee sitä haarukalla muusiksi ja syö ruokansa vasta sitten?
Kommentit (48)
Tänään muussasin ruokani, koska aamulla kävin hammaslääkärissä ja siellä pistettiin paljon puudutetta. Voi minua svistymätöntä moukkaa, varmasti meni työkavereiden päivä pilalle lounastamistani katsellessa.
Oioioi... pari tuttua tekee juuri noin ruoalleen ja kyllä se joka kerta mua ihmetyttää. Aikuisia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 12:24"]Eli siis sekoittaa kaikki ruoat yhteen lautasella ja painelee sitä haarukalla muusiksi ja syö ruokansa vasta sitten?
[/quote]
Että se käy av:lla joka päivä eikä ole käynyt kouluja
Työpaikallani (päiväkoti) tuli joskus naureskeltua yli parikymppistä miesopiskelijaa, joka muussasi ruokapöydässä perunaansa tarmokkaasti(haarukka oikeassa kädessä, tottakai). Muistutin pöydässä istuvia 3- 5 -vuotiaita pilkkomaan perunansa siististi veitsellä, ja herra harjoittelijakin älysi vihdoin ottaa molemmat ruokailuvälineet käteen ja paloitella ruokansa. Ällöttävää, yleensä tähän ruualla pelaamiseen kuuluu muuten myös suu auki syöminen.
Ällöttävää.Sivistymätöntä,huonot pöytätavat omaava ihminen.
Mä en edes pureskele. Pihvit kokonaisena suuhun ja suusta luu lautaselle.
Ajattelen, että se on hänen oma tapansa syödä. En koe tarvetta tulla av - palstalle avautumaan aiheesta.
Mikä teitä vaivaa? Täälläkin moni sanonut, että johtuu terveydellisistä syistä (nielurisojen poisto, ärtynyt suoli, syöpä). Eikö tällainen henkilö sitten saisi syödä muualla kuin kotona, koska "näyttää niin juntilta ja vähä-älyiseltä ex-vangin touhulta. Keskittykää siihen omaan ruokaanne ja antakaa muidenkin syödä rauhassa.