Mitä synnytys maksoi?
(Lähetin jo tällaisen viestin mutta tuli se huoltotyöilmoitus, taisi kadota bittiavaruuteen)
Mitä siis maksoi synnytysreissu kokonaisuudessaan osastolla oloineen päivineen? Kauanko olitte?
Kommentit (33)
Esikoisen kanssa 4 päivää, hiukka alle 200 taisi maksaa. Kaksosten kanssa olin 5 päivää ennen sektiota, 6 päivää lapsien kanssa. Maksoi hiukka alle 400.
Meillä oli perhehuone kätilöopistolla, 5vrk ja n. 450e, kaikista tuli erillinen maksu, siis äidistä, isästä ja vauvasta.
Täällä ei ole perhehuoneita, ikävä kyllä. Olisi kiva päästä elelemään perheenä alusta asti ympäri vuorokauden, kun isyyslomakin alkaa synnytystä seuraavana päivänä jo. Halvempaahan tuo on kun hotellissa kuitenkin :) Olen positiivisesti yllättynyt noista maksuista, pelkäsin että ovat paljon suurempia nuo omavastuuosuudet.
ap
8 tai 9 Päivää sis. synnytys + käynnistys + erilaiset tutkimukset (en tiedä mistä kaikesta joutuu maksamaan). olit päältä jotain 300-400. En muista tarkkaa summaa. Normaali ensisynnytys taitaa olla yleensä 200€ luokkaa riippuen monelta menee synnärille ja kauan synnytys kestää. Kunnallisella puolella siis. Mutta aina kannattaa varautua vähän kalliimpaan keikkaan, koska ikinä ei tiedä.
siis 300 ja 400 € väliltä. Huomasin että tuli kirjoitettu epäselvästi. terv. 26
Hieman vajaa 500e, olin osastolla käynnistyksen vuoksi monta päivää ja lapsi oli lastenosastolla kirjoilla antibiootin vuoksi, joten maksoin osastomaksun molemmista usealta päivältä.
Polikliininen synnytys- jotain muutaman kympin luokkaa.
Esikoisen kanssa 5päivää, mutta en muista loppusaldoa.
n.2100e äiti 3 viikkoa ennen ja viikko jälkeen synnytyksen ja kaksoset 3 viikkoa syntymän jälkeen. Kaikista maksukatto täyteen. Lääkkeet kaikille vidlä lisäksi n.200-300e.
n.2100e äiti 3 viikkoa ennen ja viikko jälkeen synnytyksen ja kaksoset 3 viikkoa syntymän jälkeen. Kaikista maksukatto täyteen. Lääkkeet kaikille vidlä lisäksi n.200-300e.
Onpas edullista kun miettii mitä se aidosti tulee kustantamaan. Luulin että summat pyörisi jossain 500-1000e, riippuen päivistä ja jos kyseessä olisi normisynnytys.
7 tai 8 vrk, vähän alle 300e.