Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alakerta synnytyksen jälkeen

Vierailija
30.12.2013 |

Miten teillä muilla muuttui alakerta synnytyksen jälkeen?

Nyt vuosi on kulunut ja taitaa tuo jäädä tuollaiseksi. Mitään hyvää puolta, joita mainitaan, ei ole näkynyt. Menkat on kivuliaammat ja runsaammat (tulleet nyt viidesti). Orgasmi ei ole kummempi kuin ennenkään, pikemminkin lattea ja huono, raskaanaollessa se ei onnistunut ollenkaan. 

Luulen että lihasten kireys on melkolailla palautunut entiselleen, mutta alhaaltapäin tavara on levinnyt. Ennen oli jopa vaikea aloittaa seksiä, nyt ennemmin on vaikea löytää koko reikää sen räjähdyksen keskeltä. Seksi tekee välillä kipeää, jonnekin arpiin ilmeisesti sattuu (tikkejä tuli kohtalaisesti). Myös jotkut tietyt asennot (ei seksiasennot siis) saattavat kiristää. Toisaalta tuntuu kuin osa olisi tunnotonta - seksi tuntuu vähän erilaiselta. Mitään ei varsinaisesti roiku edelleenkään ulospäin, mutta emättimen suuaukko on aika karmivan näköinen entiseen verrattuna...

Vihaan tätä nykyistä, huonosti toimivaa pillua. Välillä mietinkin, onko osa "ongelmistani" korvien välissä, mutta tuskin ainakaan kaikki "vaivat". Kiva elää tälläisen kanssa sitten? Ulkonäkö enää tuskin muuttuu, tosin se ei varmaan isoin mun elämäni ongelmista ole. Turhauttavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistähän kuvia niin asiantuntija voi arvioida tapauksen laadun.

Vierailija
2/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin alapäästä tuli todella ruma synnytysten jälkeen. Ennen oli siisti pieni viivapillu, nykyisin ammottava aukko, josta näkyy emättimen sisäpuolen poimuja ällöttävästi uloskinpäin. Sisemmät häpyhuulet myös repesivät ja niistä tuli hassun muotoiset kun on arpeutunut miten sattuu. 

Minä en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia muutenkaan ellen samalla kiihota jollain välineellä klitorista, joten se asia ei ole muuttunut synnytyksen myötä. Emätin on minulla aina ollut melko tunnoton, en saa sitä hieromalla mitään kicksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 4 vuoden jälkeen havaita löysyyttä?

Vierailija
4/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:12"]

Pistähän kuvia niin asiantuntija voi arvioida tapauksen laadun.

[/quote]

Joo kiitti, mut jos mä jätän tän nyt välistä?

Muutenkin jos olet mies, niin teidän arviot ei aina ole kovin päteviä. Esimerkiksi omani väitti änkyttäen ja länkyttäen että se on ihan entisenlaisensa, vähän ehkä siitä suuaukolta levinnyt. No tunnen kai mä nyt itsekin? Siinä vaiheessa vielä 5 kk synnytyksen jälkeen kyseessä oli pelkkä vetelä reikä, hahhah, ennen hätäiseen sai yhden sormen sisään, silloin varmaan 3 (ainakin). Onneksi se nyt sentään on jo vähän korjautunut.

Aiemmin on ollut tosi, tosi vaikea tehdä muuten gynekologiset tarkastukset, huvittavaa oli huomata että synnytyksen jälkeinen tarkastus oli ohi ennenkuin edes huomasin :0 Oikeasti en edes tuntenut mitään! Silti olen vipannut välistä yhden papa-kokeen, joka oikeasti olisi pitänyt tehdä (kun se oli juuri siinä rajoilla, saako synnytyksen jälkeen mennä niin aikaisin). Olisihan se mielenkiintoista tietää, onko tuosta vaivasta nyt päässyt. Mutta ajatella jos sekään ei tuntuisi missään :0

ap

Vierailija
5/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota minuun, olen internetistä.

Vierailija
6/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tähän perään asia, jota en olekaan tullut kysyneeksi keneltäkään naiselta ikinä. Onko teillä nuo alapään tutkimukset olleet hankalia/vastenmielisiä/kipeitä (ennen tai jälkeen synnytyksen)? Vai käykö ne ihan kivuttomasti ja noin vain? Ihan että ei tunnu yhtään kipua/tee mieli juosta karkuun?

Mulla on muutama inhottava tutkimuskokemus takana, kun tk:n mammat vaan survoo niitä välineitä sisään ja kiukuttelevat että pysy nyt paikallasi :( Parikin on vihjaillut että onko takana ikäviä seksuaalikokemuksia, mutta en kyllä pysty muistamaan mitään selittävää tekijää. 

Se on ehdottomasti hyvä juttu jos enää tutkimukset eivät olisi ihan niin vaikeita. Löytyihän tästä uudesta tavarasta joku hyvä puoli oikein miettimällä :)

Vierailija
7/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:45"]

Hei tähän perään asia, jota en olekaan tullut kysyneeksi keneltäkään naiselta ikinä. Onko teillä nuo alapään tutkimukset olleet hankalia/vastenmielisiä/kipeitä (ennen tai jälkeen synnytyksen)? Vai käykö ne ihan kivuttomasti ja noin vain? Ihan että ei tunnu yhtään kipua/tee mieli juosta karkuun?

Mulla on muutama inhottava tutkimuskokemus takana, kun tk:n mammat vaan survoo niitä välineitä sisään ja kiukuttelevat että pysy nyt paikallasi :( Parikin on vihjaillut että onko takana ikäviä seksuaalikokemuksia, mutta en kyllä pysty muistamaan mitään selittävää tekijää. 

Se on ehdottomasti hyvä juttu jos enää tutkimukset eivät olisi ihan niin vaikeita. Löytyihän tästä uudesta tavarasta joku hyvä puoli oikein miettimällä :)

[/quote]

Vastenmielisiähän ne on jo olemukseltaan, kun vieraan ihmisen edessä pitää siinä värkki leveällään olla, mutta ei ne minulla ole kipeätä tehneet, ei ennen eikä jälkeen synnytysten. Ei edes papa koe. Aina ovat varoittaneet kun sitä kohdunkaulanäytettä otetaan, että voi nippaista, mutta en ole koskaan tuntenut mitään. Ilmeisesti minulla on synnynnäisesti aika tunnoton emätin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi