Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

«plussahaaveilijat»

13.02.2014 |

Löytyisköhän tähän ketjuun rinnalle kulkemaan tän hetkisiä aktiivisesti yrittäviä? :)

Täällä esikoisestaan kuumeilee 26v (mies 33v, molemmille ensimmäinen). Tää on nyt neljäs kierto ehkäisyn pois jättämisen jälkeen, päivä on 30/28... kaks negatiivistä raskaustestiä (rfsu) tehty (28/28 ja tänään 30/28). Ahdistaa kun kuukautiset ei ala, alkais niin pääsis hyvillä mielin jo haaveilemaan seuraavasta kierrosta. :)

Onko muita jotka haaveilee samaan aikaan ja missä teillä mennään? :)

Kommentit (172)

121/172 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut tätä palstaa paljon ja ajattelin että vihdoin tulisin itse tänne kertomaan omia kuulumisiani. Mutta nyt joudunkin siirtymään raskauspalstalle, sillä toissa aamuna tein plussatestin ja tänään testasin uudestaan, plussa oli nyt aivan vahva! :)

Olen niin käsittämättömän onnellinen!! Toivon teille kaikille paljon onnea yritykseen! 

122/172 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi eilen taas ne kuukautiset, eli ei ilo uutisia tässä kuussa. Maitoa tulee silti edelleen rinnoista kun puristelee. Normaalikierto yleensä 32pv nyt se venyi 41.. ja nyt on taas kaikki niin sekaisin,että sää nähdä milloin tulee seuraava ovulaatio tai seuraavat kuukautiset... huoh. ihan käy mielessä pitäisikö koko operaatio laittaa hetkeksi jäihin ja katsoa jonkun ajan päästä uudelleen tätä vauvan yritys asiaa. tuntuu että alkaa ajatukset ja elämä jo liikaakin pyöriä yrityksen ympärillä ja pettymykset aina pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/172 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Liityn nyt myös mukaan. :) Ikää 24v minulla ja samoin poikaystävällä. Yhdessä oltu reilu vuosi. Parin kuukauden seurustelun jälkeen tulin raskaaksi, ja päädyin keskeytykseen (poikaystävä ei ollut valmis lasta pitämään.) :'( Siitä asti kuitenkin olen vauvakuumeillut ja nyt alkuun mentiin pari kiertoa niin, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Ehkäisyä siis käytettiin vähän niin ja näin. Nyt ensimmäinen kierto niin, että ollaan ihan tosissaan "yritettykin" ja ainakin kuvittelin ovulaationkin bongaavani. 

Tein aamulla varhaisen raskaustestin, negatiivista näytti. :( Kuukautisten pitäisi siis kyllä alkaakkin vasta neljän päivän päästä.. Ja niinpä ne taitaa sitten alkaakkin.. :/

124/172 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa 32/30. Menkkamaisia tuntemuksia on ja nyt jo kaikki raskausoireetkin kun olen nettiä selannut :D

huomenna aamulla testailen..

125/172 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään myös melko jänniä aikoja.. Yleensä kierto 28-32 pv ja nyt jo menossa kp 44.. Näin myöhässä ei menkat ole olleet koskaan vaikka kiertopäivissä onkin ollut heittoa. Nyt parin päivän ajan on myös vatsassa tuntunut menkkamaista ''jomotusta'' ja olenkin odottanut menkkoja alkavaksi, mutta niitä ei vaan kuulu. Eilen illalla olin jo aivan varma, että nyt menkat alkaa viimeistään yöllä vaan ei edelleenkään :/ Aamulla tein apteekin raskaustestin joka kuitenkin oli ihan selkeä negatiivinen.. Oudointa minusta tässä on juuri tuo ''haamujomotus'' koska sellaista ei ilman menkkoja ole minulla _koskaan_ ollut.

Olo on myös ollut jo jonkin aikaa melko ''paksu'' eli turvonnut ja etenkin alavatsassa ei meinaa housujen nappi mennä kiinni. Rinnat eivät ole kipeät vaikka nekin vaikuttavat kasvaneen turvotuksen myötä kokoa, sensijaan nännit ovat kosketusarat..

Mitäköhän tässä pitäisi ajatella? :D Toki oireet voivat johtua alkavista menkoista jotka ovat vaan poikkeuksellisesti myöhässä, mutta tavallaan en oikein tuota negatiivista testiäkään nielen ennen kuin ne menkat oikeasti alkaa..

126/172 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään apteekin testillä selkeän negan. KP 33/30, eihän tuo vielä ole edes paljon myöhässä mutta jännää silti. Mietin kyllä jo että ehkä stressin takia myöhässä? Toisaalta nämä kaikki oireet joita mulla on(en voi vaan kuvitella kaikkia) alavatsaan nipistelee, on erilaista kuin menkkojen alussa,hajuille herkistymistä, ilmavaivoja,vessassa ravaamista, tukkoisuutta... Hmm... Yks testi odottelee kaapissa. Teen sen parin päivän päästä jos ei kuulu menkkoja!

MILLA MAGIA ootko miettiny vaihtavas testiä? Plussatuulia sinne ja kaikille muillekin :)

127/172 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo apteekkien testit pitäisi olla nykyään aika samantasoisia ja yhtä ''laadukkaita?'' Rehellisesti sanoen testin vaihtaminen ei ole käynyt edes mielessä.. :)

128/172 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä yksi nainen ilmoittautuu keskusteluun mukaan.. Esikoista ollaan yrittämässä. Minä 20 ja mies 21 vuotias. Yk 2 ja kuukautisia odotellaan tällä viikolla alkaneeksi.. Toivon niin etteivät alkaisi vaan voisin tehdä plussa testin! "Kuviteltuja" tai ei kuviteltuja oireita on ollut mahanipistelyä, pahaa oloa, vessassa ramppaamista, alaselän särkyä ja vihlontaa (?)..  kun oikein tunnustelemalla tunnustelee rintoja tunnen jotain pientä arkuutta mutta en tiedä sitten.. ei sais liikaa miettiä kaikenlaisia oireita kun pettymys on kuitenkin sitte erittäin suuri jos ne menkat sieltä kuitenkin alkaa.. 

Tsemppiä kaikille muille haaveilijoille ja plussanneille!

129/172 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah.. sama epätietoisuus jatkuu.. :( nyt on ollut ihan selkeitä menkkamaisia nipistyksiä ja itseasiassa eilen illalla olin jo ihan varma, että nyt ne menkat viimein alkaa mutta ei. En millään malttaisi odottaa viikonloppuun toisen testin tekemisen kanssa, mutta toisaalta en viitsi testiä vielä turhaan tehdä kun vasta maanantaina tein ja se oli selkeästi negatiivinen.. Ei noita ihan ''turhaan'' viitsi kuitenkaan ostella.

Olo on kieltämättä erilainen kuin ''aikaisemmin'' mutta en tiedä sitten johtuuko siitä, että tässä nyt on eletty jo useampi päivä vähän ''vauvahuuruisissa'' tunnelmissa ja oma pää saattaa tehdä tepposet..

Onko se ylipäätään edes mahdollista enää plussata kp 45 jälkeen? :/ tuntuu aika myöhäiseltä..

130/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä todeksi!! Tänään aamulla tein haamutestin! ♡ Toisesta kierrosta jo tärppäsi! Ihanaa ♡ 

131/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Katni!! :) täällä kans haamuplussattiin tänä aamuna <3

132/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Katni ja JuliaK! :)

Onko sinulla Milla Magia menkat vielä alkaneet tai oletko kenties tehnyt uutta testiä? Itselläni kp35 ja menkkoja ei ole vielä näkynyt vaikka ti ja ke olin aivan varma että alkaisivat voimakkaista menkkamaisista nipistelyistä johtuen, mutta ei... pientä menkkamaista nipistelyä oli jo viime lauantaista... testin tein eilen aamuna ja negaahan se näytti... No kaipa ne kohta alkavat, tämä kun tosiaan on ensimmäine kierto pillereiden jälkeen niin ei mitään hajua normi kierron pituudesta...

133/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! :)

Minulla ei menkkoja edelleenkään kuulu.. Nipistelyä on ja kp 46 menossa.. Tein aamulla predictor-merkkisen testin mutta sekin ihan puhdas nega :( Eli ilmeisesti menkat vaan myöhässä..

Pillerit lopetin jo marraskuussa 2013

134/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sullekkin JuliaK! :) Kannattaako vielä tehdä toinen testi ennen kun soittaa neuvolaan? :)

135/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin sen verran ootella et plussa vahvistuu. :) Nyt tulevan viikon aikana testailen parin päivän välein ja soittelen sit kun plussa vahvempi :)

136/172 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joops :) varmaan teen samoin!

137/172 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille <3

Täällä mennään yk 6 kp 28/32-35 joten loppuviikosta pitäs menkat alkaa. Olo on ainakin semmonen, että varmasti alkaavat. Hedelmällinen viikko oli juhannusviikko ja sillon tuli peittoa heiluteltua kolme kertaa muistaakseni. En tehny ovistestejä, vaan mentiin sen mukaan millon himotti. Itelläni himokkain päivä oli 17 päivä mutta mistäpä tietää oliko sillon ovis vai ei. Jos se oli tuo 17 pvä niin se oli kp 15. Itse en jaksa uskoa että tässä luomuna tultas raskaaksi, sen verta pessimistä taidan olla. nyt en ainakaan ole stressanut tästä yhtään vaan aika lepposasti olen ottanut vaikka toki asia on usein mielessä. Olotila on normaali, rinnat jonkin verran kipeet/arat.

Katsotaan kuinka käy, tuleeko "täti" kylään..

138/172 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea muillekin plussanneille!! Tänne jossain vaiheessa kirjoittelin ja ajattelin tulla päivittämään kuulumiset. Me aloitimme kesäkuussa kunnolla yrittämisen ja näyttää siltä, että tärppäsi heti ensi yrittämällä. Tänään olisi pitänyt tulla menkat, mutta jo eilen testasin kaupan testillä ja sain sellaisen semivaalean viivan. Tänään testasin Clearbluen digitestillä ja sen mukaan olisin 2-3 viikkoa raskaana!

Ja miten se sitten tehtiin.. ;) No aloin syömään raskaus ja imetys multivitamiinia, join greippimehua joka aamu ja miehen kanssa pupuiltiin päivittäin viikon päivät, niinä päivinä jolloin menkka-aplikaatio kertoi hedelmällisyyden olevan korkeimmillaan. Lopetin myös saunasiiderin nauttimisen kun päätettiin kunnolla yrittää.

Oireita yritin olla ajattelematta, kun mieli on niiden kanssa tehnyt aiemmin tepposia. Nyt jälkeenpäin ajateltuna oli n. 5 pvää oviksen jälkeen rinnat muutaman päivän tosi kipeänä. Parina päivänä oli sellainen kuoleman väsymys. Pissi oli tosi keltaista, mutta voi tosin johtua noista vitamiineista.. vaikuittaisikohan kuitenkaan koko päivän. Tiedä häntä.. Viikko ennen menkkoja alkoi ruoka maistumaan, siis todella. Nälkäkiukku pääsi muutaman kerran yllättämään ja mieskin ihmetteli, että miten voi olla minulla enemmän nälkä kuin hänellä.

Tsemppiä kaikille yrittäjille! :)

139/172 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kuumeillaan kovasti pikkukakkosta :) Itse oon 20v ja mies 24v ja esikoinen nyt pian 9kk vanha. Nyt meillä on ensimmäinen yrityskierto ja menkat pitäisi ens keskiviikkona alkaa, tosin toivotaan ettei ala! ;) Kahdet kuukautiset on kerinnyt synnytyksen jälkeen olla, ja kierto sellaiset 40 päivää, vähän sekaisin vielä.. Oon nyt testannut jo paristi, mutta negaa näyttää ja oon aika varmasti liian ajoissa testannut mutta minkäs teet! :D Mitään kummoisempia oireita ei oo ollu, välillä menkkakipuja alamahalla ja nippailuja.. Vähän sellainen olo ettei kyllä tästä kierrosta tärppää, mutta pitää toivoa parasta! Onnea kaikille plussanneille <3

140/172 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helloy.

Yk 7 menossa. Kp 21/32-36. Kierto "veny" viime kierrolla 36. päivään. Sitä ennen oli 35 päivää ja kaks sitä edeltävää 32 päivää. Voikohan olla että kun aloin syömään helokkikapseleita pari kk sitten niin kierto venyi tuolla parilla päivällä...? Nyt jätin ne heti pois ku menkat alko joten seurataan oisko nyt lyhyempi väli. Vois johtua siitä sillä juuri nuiden "pitempien" kiertojen ajan söin kyseisiä kapseleita. Tällä kierrolla otettiin avuks myös greippimehu, lasillinen aamuisin. Peiton heiluttelua on ollu runsaasti; joka päivä tai joka toinen päivä hedelmällisellä viikolla. Viime viikko oli siis se hedelmällinen viikko. Ja lisäksi olen makoillut tyyny pepun alla sen jälkeen joten yritetään tässä nyt maksimoida mahdollisuudet :D Nii ja sitä raskaus monivitamiinia olen syöny jo talvesta lähtien. Muuten mieli ihan hyvä :)