Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi vuotta karppausta takana

Vierailija
25.07.2006 |

ja elämä maistuu ihanalle aina vaan!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aikamoisen yksisilmäisiä ja suvaitsemattomia te karppaajat. Mikä siinä on niin vaikea uskoa ettei se karppiruokavalio kaikille sovi?

Missään vaiheessa en ole muuten kritisoinut teidän onnellisten karppien ruokavalioa, ekrtonut vain että _minä itse_ voin huonosti pelkästä ajatuksesta että söisin noin.

Vierailija:

Että karppauksesta tulee monille mieleen vain kermassa haudutettu pekoni... Aika yksipuolinen asenne :-) Noh, mitä väliä, kun itse tietää mitä se voi olla!

terv. Yksi onnellinen karppi lisää

Vierailija
22/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että karppauksesta tulee monille mieleen vain kermassa haudutettu pekoni... Aika yksipuolinen asenne :-) Noh, mitä väliä, kun itse tietää mitä se voi olla!

terv. Yksi onnellinen karppi lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin senttejä lähtee ja vartalo muuttunut lihaksikkaammaksi, painonvartijoiden avulla paino ei pudonnut. Mulle ihan sama miten kukin haluaa syödä. T. Se kuka just marjoja vetelee

Vierailija
24/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä nää soraäänet tähän keskusteluun on tullut ihan sieltä tavisruokavalion edustajilta. Lukekaapa uudestaan..

ap

Vierailija
25/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa! Tästäkin kyllä ollaan hieman erimieltä, et saako syödä niin paljon kuin huvittaa. Toiset saa ja toiset ei! Itse en laskeskele kaloreita, hiilareita ym.

Vierailija
26/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nimenomaan sanoin että kiva että sulle sopii.

Vierailija:

Ja kyllä nää soraäänet tähän keskusteluun on tullut ihan sieltä tavisruokavalion edustajilta. Lukekaapa uudestaan..

ap

Vierailija
27/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta saisi aloittelija hyviä neuvoja?

Olen ajatellut vähentää hiilareita ja sokerit jo vähentänyt minimiin, tai siis vältän hyvin sokeripitoisia tuotteita (maustetut jukurtit, mehut, makeiset yms.). Olo ollut kauan vetämätön ja paino noussut hiljalleen.

Vierailija
28/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppiruoka on pekonia ja pihvejä?

t. 33

Vierailija
29/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin myös että tiedän mitä karppiruokavalio on, koska olen itsekin kokeillut karppausta. Kai nyt jokainen tajuaa ettei tähän voi alkaa luetellajokaista ruoka-ainetta mitä karppi voi syödä?

Vierailija:

karppiruoka on pekonia ja pihvejä?

t. 33

Vierailija
30/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen ANTIkarppi, vielä vuosi sitten huusin itsekin suurimpaan ääneen täällä tätä vastaan, vaan en enää. Olen karpannut vasta reilu pari viikkoa ja nyt jo housut pyörii päällä ja olo on fantastinen.

t: rouva tärkeä tärkkelys =)

Vierailija
31/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna, vaalea leipä, sokeri?

Vierailija
32/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedon hankkiminen tuntuu ylivoimaiselta. foorumia olen kyllä katsellut. 4 vuotta sitten laihdutin atkinsilla 26kg se jos joku oli rankkaa ja kamalaa. kuola valui jo pelkkien keitettyjen perunoiden hajusta:p raskaus toi sitten kilot takasin.

Vierailija
33/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi peruna on karpin painajainen? Ja kyselen ihan ystävällisesti. Enkä tiedä karpaamisesta yhtään mitään.

Vierailija
34/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole painajainen, vaan turhaa moskaa.

Vierailija
35/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna on tärkkelystä joka elimistössä muuttuu sokeriksi. Turhia hiilihydraatteja joka vain kuormittaa suotta elimistöä.

Vierailija
36/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iitä??

Vierailija:

Olen entinen ANTIkarppi, vielä vuosi sitten huusin itsekin suurimpaan ääneen täällä tätä vastaan, vaan en enää. Olen karpannut vasta reilu pari viikkoa ja nyt jo housut pyörii päällä ja olo on fantastinen.

t: rouva tärkeä tärkkelys =)

Vierailija
37/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muita vihanneksia laisinkaan tai hyvin vähän vain. perunalla ja lihalla kuuluu täyttää maha! Hän onkin todella ylipainoinen.

Mutta asiaan: voihan sitä karsia hiilareita, vaikkei kokonaan lopetakaan. Lihan kanssa voi syödä esimerkiksi salaattia yms. Eli muuttaa ateriakoostumuksia hieman.

Vierailija
38/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei muita vihanneksia laisinkaan tai hyvin vähän vain. perunalla ja lihalla kuuluu täyttää maha! Hän onkin todella ylipainoinen.

Mutta asiaan: voihan sitä karsia hiilareita, vaikkei kokonaan lopetakaan. Lihan kanssa voi syödä esimerkiksi salaattia yms. Eli muuttaa ateriakoostumuksia hieman.

Vierailija
39/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan etö saako esim. makkaraa syödä? Mitä merkkiä?

Rahkaa kuinka paljon päivässä?

Onko jugurtit pahasta?

Mistä saa niitä aterinmalleja?

Vierailija
40/60 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo on hyvä esimerkki hänen ajattelutavastaan. Että vihanneksilla ei saa täyttää mahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä