Hitto kaljat loppu tä'ssähän joutuu odottaa klo 09 taas
on taää sairasta, muutan espanjaan tai japaniin, jossa alko on halvempaa kuin suomessa ja saa 24/7
Kommentit (39)
ostin vain 10 aamupalaksi
mutta aasiassa esim m yös Japanissa alkoa saa 2477 ja Japanissa
6 pros olut maksaa 80 c
9 pros lonkku 1 e, ja ei maistu hiivapaskalle
4 l viiniä 8 e
viski maksaa n. 5 e litra ja nitä myydään 4 litran töniköissä marketissa
Ykkösolutta saa ihan mistä vaan. Kyllä sekin kilahtaa päähän, kun juo tarpeeksi nopeesti. Yks hyvä keino on kans kastaa tamppooni kossupulloon ennen ryyppäämään alkamista. Sitten kun Kossu on loppunut, niin tamppoonin voi työntää peräsuoleen. Siinä oleva alkoholi imeytyy kivasti limakalvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösolutta saa ihan mistä vaan. Kyllä sekin kilahtaa päähän, kun juo tarpeeksi nopeesti. Yks hyvä keino on kans kastaa tamppooni kossupulloon ennen ryyppäämään alkamista. Sitten kun Kossu on loppunut, niin tamppoonin voi työntää peräsuoleen. Siinä oleva alkoholi imeytyy kivasti limakalvoihin.
Jos aamusta joutuu juomaan, siinä ei tuollaiset näpertelyt auta. Promilleja täytyy saada ylös ihan kunnolla. Pahoja krapulaoireita voi alkoholistilla olla vaikka olisi 1promillea veressä. Siitä on saatava äkkiä sinne 2promilleen.
Itse kerran pahoissa vieroitusoireista löysin juomattoman väkevän viinipullon. Olisko ollut karpalonmakuista. Käsien tärinän ja hikoilun vuoksi en meinannut saada pulloa auki. Siinä meinasi itkettää ja harkitsin että lyön pullon kaulan rikki. Jotenkin se sitten aukesi ja kaadoin sen verran kuin puolen litran tuoppiin mahtuu. Pahoinvoinnista oli pieni suvannevaihe ja sain parilla kulauksella viinin alas . Kylläpä väistyi oireet ! Sitten loppu viinit pullon suusta ja näin olinnparissa minuutissa juonut pullon väkevää viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerran pahoissa vieroitusoireista löysin juomattoman väkevän viinipullon. Olisko ollut karpalonmakuista. Käsien tärinän ja hikoilun vuoksi en meinannut saada pulloa auki. Siinä meinasi itkettää ja harkitsin että lyön pullon kaulan rikki. Jotenkin se sitten aukesi ja kaadoin sen verran kuin puolen litran tuoppiin mahtuu. Pahoinvoinnista oli pieni suvannevaihe ja sain parilla kulauksella viinin alas . Kylläpä väistyi oireet ! Sitten loppu viinit pullon suusta ja näin olinnparissa minuutissa juonut pullon väkevää viiniä.
Voi taivas. Kuulostaa hirveältä.
Kun juominen on mennyt noin pahaksi, niin miksi ette lopeta? Ihan oikeasti itse ottaisin vaikka ennemmin vaikka ison pikavipin ja menisin yksityiselle päihdepsykiatrille hakemaan lääkkeet lopetukseen kuin jatkaisin tuollaista pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun juon niin aamuksi pitää jättää vähintään 6-8 kaljaa. Ne kun juo parissa tunnissa niin voi hakea laatikon ja taas on seuraavaan aamuun asti turvattu. Viikonloppu juominen on siitä kurjaa että sunnuntaina pitää jo loiventaa.
Litran cointröö-pullon avulla kerran selvisin aamu ysiin asti . Oli pari viikkoa ryypiskelua yötäpaivää alla ja yhtäkkiä havahtu että on sunnuntai yö,baarit kii täällä, ja kaupat aukee joskus 10 tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kun juominen on mennyt noin pahaksi, niin miksi ette lopeta? Ihan oikeasti itse ottaisin vaikka ennemmin vaikka ison pikavipin ja menisin yksityiselle päihdepsykiatrille hakemaan lääkkeet lopetukseen kuin jatkaisin tuollaista pelleilyä.
Pikavipin??? Ei me kaikki juopot olla köyhiä.
No, harrastuhan se on alkoholismikin. Tulee elämään jännitystä ja jotain mitä odottaa. Plus sosiaalista kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikavipin??? Ei me kaikki juopot olla köyhiä.
No mikä sit on tekosyysi sille, että et mene lääkärille ja pyydä apua lopettamiseen? Taidat vaan haluta ja juoda ja kerjätä sääliä miten kurjaa onkaan olla juoppo kun ei muka ole muita vaihtoehtoja?
Niin. Maratonin juoksijat muuten saattavat oksentaa, ripuloida tai saada sydänkohtauksen maalissa.
Silti sitä pidetään jotenkin hienona harrastuksena. Kaikki addiktiot eivät ole samanarvoisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se on ... hirveää. Sitä alleviivaan, että ei ole hauskanpidon kanssa mitään tekemistä.
AngelFood kirjoitti:
ostin vain 10 aamupalaksi
mutta aasiassa esim m yös Japanissa alkoa saa 2477 ja Japanissa
6 pros olut maksaa 80 c
9 pros lonkku 1 e, ja ei maistu hiivapaskalle
4 l viiniä 8 e
viski maksaa n. 5 e litra ja nitä myydään 4 litran töniköissä marketissa
Ja myyvät varmaan humalaisille ja krapulaisillekin?
Juopottelu pitää monen suomalaisen hengissä.
Minutkin se pelasti,nyt tosin 5 v ilman alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin pari vuotta sitten. Sairaalaan jouduin katkaisuun ja sen jäljiltä olen onnistunut. Tuohonkin tilaan ajaudutaan pikkuhiljaa ja adaptoidutaan. Alkoholisti ei itse sitä näe niin sairaanloisena kuin ulkopuolinen.
Se parin kauhukertomuksen kertoja ja väkevän viinin juoja.
Juopot ovat sentään hauskoja, jeesustelijat eivät.
Kaupoissahan on käsidesit sitävarten että niitä voi hörppiä ootellessa
No, ap, saitko kaljaa?