Muija jättää salaa mieheltä pillerit pois - pitäisikö tällainen jopa kriminalisoida
Yhtä lailla kun on kriminalisoitu sekin että ukko ottaa kesken kaiken kortsun pois
Kommentit (2583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi tähän keskusteluun on nyt taas raiskikset sotkettu...
Tyypillistä naisten strategiaa, nostetaan kepin nokkaan joku täysin eri asia, ja siten yritetään valkopestä omia syntejä
Jo ylä-asteen terveystiedon tunneilla oltiin puhuttu kondomeista. Miten aikuisilla miehillä tuntuu unohtuvan takavuosien opit? Kumi elimeen tai lykit flesua.
Irtosuhteissa tämä selvää, jo ihan tautienkin takia. Mutta mites parisuhteessa;
-jorma, miksi ihmeessä laitat kondomin? Taudithan on testattu ja minä syön pillereitä.
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tuttavatapauksen jossa ihan tietoisesti nainen valehteli kumppanille että joo ehkäisen mutta sitten plops tuli lapsi. Sitten pari erosi ja nyt sama muija toisen miehen kanssa ja kappas sama kuvio, paksuna on.
Ei mitenkään plops, vaan kumpikin mies tieten tahtoen päästi siemenensä naiseen - ihan vapaaehtoisesti.
Et sä nyt vain voi sanoa noin tässä tapauksessa, koska nainen oli valehdellut näille miehille että ottaa pillereitä vaikka ei ottanut. Kyllä itsekin tuntisit itsesi kusetetuksi (olettaen että olet nainen) jos mies sanoisi sinulle että on ottanut sterilisaation mutta ei sitten olekaan totta. Valehtelu on ihan yhtä p-skaa teki sen mies tai nainen.
Ei valehtelu olekaan ok, mutta hedelmällisten seksissä ON AINA mahdollisuus vauvaan, ehkäisy voi pettää. Siksi pitäkööt huolta, jos raskaus on katastrofi.
Tämä.
Älä koskaan luota puolisoosi, ihan sama mitä hän väittää.
Tuota... lähtökohtaisesti puolisoon/elämänkumppaniin pitää voida luottaa ja lapsi on elämänmittainen sitoumus, joten ketään ei saa huijata vanhemmaksi.
Mutta kriminalisointi....? Ei sentään. Avioeroa peliin vaan, mutta toki siitä lapsesta joutuu sitten elarit maksamaan, ei voi mitään. Miehen on syytä tosiaan huolehtia itse ehkäisystä, jos ei luota naiseensa eikä halua lapsia.
Ehkäisyä käytetään pääasiassa naisen suojelemiseksi raskaudelta. Nainen ei voi saada miestä raskaaksi eikä miehelle tule seksistä seurauksia, ellei lasketa mahdollisia sukupuolitauteja. Mies voi pitää huolta omasta turvallisuudestaan kondomia käyttämällä. Pillerien käyttö vaikuttaa ainoastaan naiseen ja nainen on se, joka niiden käytöstä päättää. Jos miestä pelottaa mahdollinen naisen raskaaksi saattaminen, mies voi käyttää kondomia tai tehdä vasektomian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse olen tuollainen pillerivauva. Äiti ei missään nimessä halunnut uutta lasta, kun edellinen oli vasta kolmen kuukauden ikäinen. Äiti vielä imetti silloin.
Höpöhöpö. Sinulle on vain äitisi syöttänyt saman valheen kuin isällesikin
Höpöhöpö itsellesi. Mikä järki äidillä olisi valehdella tuota minulle? Jotkut naiset ovat hyvin hedelmällisiä, siinä ei auta pillerit, kierukat eikä sterilisaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä naisten strategiaa, nostetaan kepin nokkaan joku täysin eri asia, ja siten yritetään valkopestä omia syntejä
Jo ylä-asteen terveystiedon tunneilla oltiin puhuttu kondomeista. Miten aikuisilla miehillä tuntuu unohtuvan takavuosien opit? Kumi elimeen tai lykit flesua.
-jorma, miksi ihmeessä laitat kondomin? Taudithan on testattu ja minä syön pillereitä.
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.
Tai mitä jos sanois, että:
-minä en ehdottoman varmasti halua lasta tässä elämäntilanteessa ja siksi onkin hyvä käyttää tuplaehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä :)
Taitaa parisuhteella olla yhtä kukoistava tulevaisuus kuin tilanteessa jossa haluat isyystestin...
Eli meille miehille vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla :-/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää housut jalassa, jos ei osaa käyttää kumia. Jos hulluja panee, kantaa seuraukset, enemmän kuin reilua.
Tämä.
Samoin pysyy lasten isän kanssa yhdessä, jos lapsia tekee. Kukaan ei pakota isäksi kelpaamattomia n*ssimaan. Kannat seuraukset, enemmän kuin reilua.
Juuri näin!
Olen yhä sitä mieltä, että miesten pitäisi vaatia itselleen oma hormoonallinen ehkäisy. Tälläinen ongelma sitten poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Tai mitä jos sanois, että:
-minä en ehdottoman varmasti halua lasta tässä elämäntilanteessa ja siksi onkin hyvä käyttää tuplaehkäisyä.
Tämä.
Ja se kondomi pitää aina polttaa. Sinä poltat, et jätä naisen vastuulle. Sinä kannat vastuun ehkäisystä ja siitä jos nainen huijaa vaatimalla saada polttaa sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelle ihan mahdottomuus selittää asia niin, että koska pillerit eivät ole täysin varmoja, niin käytetään tuplaehkäisyä varmuuden vuoksi? Sen sijaan on ihan pakko sanoa kaikki mahdollisimman loukkaavasti. Tosin sinun tyylillä ehkäisyteho on 100%.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö itsellesi. Mikä järki äidillä olisi valehdella tuota minulle?
Älä nyt tekeydy tyhmäksi, se on niin banaalia...
Tietysti siksi että isäsi ei koskaan saisi tietää totuutta.
Kaikkein oudoimmat miehet joutuu kohtaamaan naisten sairaalassa. On olemassa avioliitoja jossa jatkuvat abortit toimivat ehkäisynä, sillä aviomies ei anna vaimonsa käyttää ehkäisyä. Pillerit oli heitetty ikkunasta raivon vallassa ja se kierukka oli pistänyt miestä naidessa. Vaimo ei pääse edes salaa lääkäriin. Miehen päässä on pimeyden huippu. Yksi lapsi heillä oli. Vaimo itkee, miehelle ei mitään väliä. Varmaan kuuluu siihen huonoon prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-no, luulen että olet semmoinen sekopäämuija, joka valehtelee pillereistä saadakseen lapsen joko elareiden takia/pitääkseen miehen/muuten vaan koska on hullu.Tämä :)
Taitaa parisuhteella olla yhtä kukoistava tulevaisuus kuin tilanteessa jossa haluat isyystestin...
Eli meille miehille vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla :-/
Jos nainen loukkaantuu siitä, että haluat käyttää kortsua niin kannattaako sellaisen naisen kanssa olla? Mielestäni se kertoo ihan tarpeeksi naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhä sitä mieltä, että miesten pitäisi vaatia itselleen oma hormoonallinen ehkäisy. Tälläinen ongelma sitten poistuisi.
Ei sellaista vaatimalla tapahdu.
Sinun pitää se kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tuttavatapauksen jossa ihan tietoisesti nainen valehteli kumppanille että joo ehkäisen mutta sitten plops tuli lapsi. Sitten pari erosi ja nyt sama muija toisen miehen kanssa ja kappas sama kuvio, paksuna on.
Ei mitenkään plops, vaan kumpikin mies tieten tahtoen päästi siemenensä naiseen - ihan vapaaehtoisesti.
Et sä nyt vain voi sanoa noin tässä tapauksessa, koska nainen oli valehdellut näille miehille että ottaa pillereitä vaikka ei ottanut. Kyllä itsekin tuntisit itsesi kusetetuksi (olettaen että olet nainen) jos mies sanoisi sinulle että on ottanut sterilisaation mutta ei sitten olekaan totta. Valehtelu on ihan yhtä p-skaa teki sen mies tai nainen.
Ei valehtelu olekaan ok, mutta hedelmällisten seksissä ON AINA mahdollisuus vauvaan, ehkäisy voi pettää. Siksi pitäkööt huolta, jos raskaus on katastrofi.
Leikitkö tahallasi tyhmää? Kyse tässä ei ole siitä että molemmat on sopineet että yritetään ehkäistä vaan siitä että toinen tietoisesti naruttaa toisen tekemään itsensä raskaaksi. Ihan eri asia kuin kinaaminen siitä miten hyvin eri ehkäisymetodit pitää. Toinen suunnittelee tulevansa raskaaksi ja salaa sen toiselta. Tottakai sitten nostaa vielä päälle elarit siihen.
Siis tämähän täyttää petoksen kaikki tunnusmerkit.
Kuka daiju niitä pölvästipillereitä edes vetää :D
Eiks niistä tuu sivuoireita. Vesistötkin saastuu.
Jotkut nössykät jotka ei saa kunnollista puolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse olen tuollainen pillerivauva. Äiti ei missään nimessä halunnut uutta lasta, kun edellinen oli vasta kolmen kuukauden ikäinen. Äiti vielä imetti silloin.
Höpöhöpö. Sinulle on vain äitisi syöttänyt saman valheen kuin isällesikin
Höpöhöpö itsellesi. Mikä järki äidillä olisi valehdella tuota minulle? Jotkut naiset ovat hyvin hedelmällisiä, siinä ei auta pillerit, kierukat eikä sterilisaatio.
Niin hedelmällistä naista ei olekaan.
Varsin sinnikkäästi täällä taas naiset haluaa ylläpitää ”pilleri petti”-satua
Eiköhän jokainen tunnista itsensä tästä joka näin on tehnyt.
Ja sitten vauhkoo siitä että pillereiden teho ei ole 100% ;)
(niin kuin ei olekaan, poikimishulluilla teho on noin 10%)
Huomaa, kun parisuhteessa ollessa mies käy vasektomiassa. Miten paljon täällä on vasta vähän aikaa seurustelleita? Jos on uusi kumppani, niin kuka nainen uskoo miehen väitettä? Kondomia pitää kuitenkin käyttää tautien vuoksi.