Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää eräs tuttu mies, joka suhtautuu ivallisesti tyttöni harrastukseen.

Vierailija
12.02.2014 |

Tyttöni pelaa jalkapalloa, omasta valinnastaan. Hänen lapsensa eivät ikinä alkaisi harrastamaan poikien lajeja, kuulemma... Toivottavasti tyttönsä oikeasti haluavat tanssia balettia ja soittaa viulua, eivätkä salaa haaveilee lätkämoken urasta...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöt harrastaa toinen jalkapalloa ja toinen nyrkkeilyä.

Ihmetyttää jos vielä löytyy sellaisia ihmisiä, joista olisi jotain ivaamista siinä että tyttö harrastaa jalkapalloa.

Vierailija
22/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:38"]

Olen kyllä samaa mieltä tuttusi kanssa siinä mielessä, että on jotenkin säälittävää alkaa harrastaa lajia joka on miesten laji, naisella on oikeus olla nainen ja miehellä mies.

Nainen ei kuitenkaan voi pärjätä samalla tavalla miesten lajeissa, ja on säälittävää katsella sitä yrittämistä, tulee jotenkin ikävä olo niitten tyttöjen puolesta, yrittävät olla jotain sellaista mitä eivät voi ikinä olla.

Mutta tasa-arvoahan toi on, joten jos tyttö itse haluaa niin siitä sitten vaan, toivottavasti ei ole äidin painostuksesta yrittämässä olla toista sukupuolta.

[/quote]Tytöt pelaa kyllä ihan keskenään, eikä miehiä vastaan. vittu mikä juntti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:38"]Olen kyllä samaa mieltä tuttusi kanssa siinä mielessä, että on jotenkin säälittävää alkaa harrastaa lajia joka on miesten laji, naisella on oikeus olla nainen ja miehellä mies.

Nainen ei kuitenkaan voi pärjätä samalla tavalla miesten lajeissa, ja on säälittävää katsella sitä yrittämistä, tulee jotenkin ikävä olo niitten tyttöjen puolesta, yrittävät olla jotain sellaista mitä eivät voi ikinä olla.

Mutta tasa-arvoahan toi on, joten jos tyttö itse haluaa niin siitä sitten vaan, toivottavasti ei ole äidin painostuksesta yrittämässä olla toista sukupuolta.

[/quote]

Mihin jalkapallossa käytetään penistä?

[/quote]

Ottamatta sinällään kantaa koko asiaan niin jäin kyllä pohtimaan että missä harrastuksessa ylipäätään käytetään penistä?

Vierailija
24/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:59"]

Ihan tosi olette sitä mieltä että tytölle ei sovi futis?? Tyttö on kokeillut muitakin lajeja, mutta eskari-iässä päätti että futis on se juttu. Ei varmastikaan haaveile "pystyvänsä siihen mihin miehet", mutta rakastaa pelaamista ja on tärkeä osa joukkuettaan. Mitä enempää voisin toivoa? Mainetta ja mammonaako? Mä kun kuvittelin että liikunnan riemu, hyvä ryhmähenki ja tervehenkinen harrastus olisi riittävästi.. Ei vaan, olette aika huvittavia.. siis te joiden mielestä tytöt pysyköön tyttöjen lajeissa :)

ap

[/quote]Mä ajattelen lähinnä tytön polvia. Monet futispelaajat kärsivät polvivammoista enkä mä halua työtölleni mitään pattipolvia harrastuksen takia.

[/quote]hoohoijakkaa. Onneksi balettitanssijoilla ja voimistelijoilla yms. tyttöjen lajeja harrastavilla ei ole mitään loukkaantumisen mahdollisuuksia lajeissaan.

Se on kyllä totta että futis ei sovi itkupilleille, vaan vaatii vähän kovuutta.

Vierailija
25/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär harrastaa painia. Voi kamalaa, arvatkaa kiinnostaako kenenkään mielipide asiasta?

Vierailija
26/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:59"]

Ihan tosi olette sitä mieltä että tytölle ei sovi futis?? Tyttö on kokeillut muitakin lajeja, mutta eskari-iässä päätti että futis on se juttu. Ei varmastikaan haaveile "pystyvänsä siihen mihin miehet", mutta rakastaa pelaamista ja on tärkeä osa joukkuettaan. Mitä enempää voisin toivoa? Mainetta ja mammonaako? Mä kun kuvittelin että liikunnan riemu, hyvä ryhmähenki ja tervehenkinen harrastus olisi riittävästi.. Ei vaan, olette aika huvittavia.. siis te joiden mielestä tytöt pysyköön tyttöjen lajeissa :)

ap

[/quote]Mä ajattelen lähinnä tytön polvia. Monet futispelaajat kärsivät polvivammoista enkä mä halua työtölleni mitään pattipolvia harrastuksen takia.

[/quote]hoohoijakkaa. Onneksi balettitanssijoilla ja voimistelijoilla yms. tyttöjen lajeja harrastavilla ei ole mitään loukkaantumisen mahdollisuuksia lajeissaan.

Se on kyllä totta että futis ei sovi itkupilleille, vaan vaatii vähän kovuutta.

[/quote]

Niin, tuo vastaaja varmaan mieluummin ottaa lapselleen liikavarpaat tanssiharrastuksen seurauksena.

Vierailija
27/27 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 09:38"]

Olen kyllä samaa mieltä tuttusi kanssa siinä mielessä, että on jotenkin säälittävää alkaa harrastaa lajia joka on miesten laji, naisella on oikeus olla nainen ja miehellä mies.

[/quote]

Ehehheh! Katsohan vaikka esim. Suomen naisten ja miesten jalkapallomaajoukkueiden otteita. Näyttäsivät nämä kaksi joukkuetta painivan menestyksen osalta "hieman" eri sarjoissa. Miehet räpeltää juuri ja juuri jotain San Marinoa vastaan hikisen voiton ja naiset napsii EM-mitaleja.