Missä sinua on kehuttu kauniiksi?
Kommentit (35)
Töissä usein: Eräs asenta teki tikusta asiaa ja tuli uudestaa seuraavana päivänä pyytämään ulos, kun olen kuulema niin kaunis, en lähtenyt. Työpaikkallani harjoitellut mieskuoro tuli hakemaan minut harjoituksiinsa ja lauloi minulle Järjen veit ja minusta orjan teit : D. Työpaikan muut naiset, varsinkin "esinainen" olivat käärmeissään : D. Edelleen eräs mies työpaikalla otti mistelinoksalla kuvioidun servetin, toi sen pääni päälle ja suuteli, onneksi ehdin kääntää posken! Eräs työkuviossa tutuksi tullut soitteli "ystävänä" ja pyrki kylään kotiini, halaili ja suukkotteli poskelle, yöks. Olen kuulema niin kaunis ja mukava! En kehdannut sanoa suoraan, kun oli niiiin ystävää! Nyt hän on onneksi hoksannut lopettaa. Useita työpaikalla, jotka poikkeavat juttelemaan, ja usein paljon nuoremmat miehet. Työkaverit (naiset) ovat sanoneet, että ärsyttää, kun tulen kahville, paikalla olevat vierailijat (miehet) keskeyttävät jutustelun ja jäävät katsomaan kunnes istuudun pöytään! Tässä muutama esimerkki!
Lisäksi usein esim. ruokakaupassa miehet tulevat kyselemään olenko vapaa. Oulussa kävelin kadulla päivällä, lounasravintolasta juoksi perääni brittimies joka ei millään meinannut uskoa, kun kieltäydyin hänen seurastaan, olen kuulma niin kaunis! Viihteellä saaduista ehdotuksista en edes viitsi puhua.
Useita muitakin on, mutta menee kehumiseksi.Olen 58 vuotias nainen. Vaikeaa on teidän varmaan uskoa, mutta tämä kaikki on totta ja en ole mikään superkaunis, mutta kaippa minussa on sitä jotain!
Kolmikymppisen tyttäreni kanssa on hauskaa olla ostoksilla, päät kääntyvät, eikä tyttö itse kiinnitä miehiin mitään huomiota, hän on erittäin onnellisesti naimisissa!
Anteeksi kun avauduin, mutta kun pyydettiin.
Sen vielä sanon että en todellakaan ole vahvalla itsetunnolla varustettu!
Miks mä törmään niihin limaisiin miehiin, jotka kommentoi ulkonäköä sellaisella vastenmielisellä tavalla täysin asiattomasti? Toki oma mies kehuu, kerran yks työkaveri sillain söpön ujosti. Sillä on merkitystä, miten kehua ja missä tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:34"]
Siis oikeasti, todella paskaa lukea näitä. Minua ei kukaan kehu missään, ei kaverit ei vanhemmat ei kukaan miestä lukuunottamatta. Ei kehuta vaatteita, ei ulkonäköä, ei mitään mitä olen tehnyt...
Niinpä. Mua ei kyllä kehu mieskään, mutta on se mukana pysynyt jo yli 20 v. Onneksi ei sentään ole haukuttukaan, ainakaan suoraan minulle.
Alkoi todella vituttaa tämäkin ketju. Ja sitten antaa tulla vain niitä haukkuja, niitä kyllä saa kuulla muutenkin, joten ei mitään uutta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:56"]
Miks mä törmään niihin limaisiin miehiin, jotka kommentoi ulkonäköä sellaisella vastenmielisellä tavalla täysin asiattomasti? Toki oma mies kehuu, kerran yks työkaveri sillain söpön ujosti. Sillä on merkitystä, miten kehua ja missä tilanteessa.
[/quote]
No toi on just sellasta kommentointia, jolle kasvaa immuuniksi.
Ei ne kehut oikeasti sydäntä lämmitä, ellei ne tule jostain rehellisestä paikasta. :-)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:55"]
Töissä usein: Eräs asenta teki tikusta asiaa ja tuli uudestaa seuraavana päivänä pyytämään ulos, kun olen kuulema niin kaunis, en lähtenyt. Työpaikkallani harjoitellut mieskuoro tuli hakemaan minut harjoituksiinsa ja lauloi minulle Järjen veit ja minusta orjan teit : D. Työpaikan muut naiset, varsinkin "esinainen" olivat käärmeissään : D. Edelleen eräs mies työpaikalla otti mistelinoksalla kuvioidun servetin, toi sen pääni päälle ja suuteli, onneksi ehdin kääntää posken! Eräs työkuviossa tutuksi tullut soitteli "ystävänä" ja pyrki kylään kotiini, halaili ja suukkotteli poskelle, yöks. Olen kuulema niin kaunis ja mukava! En kehdannut sanoa suoraan, kun oli niiiin ystävää! Nyt hän on onneksi hoksannut lopettaa. Useita työpaikalla, jotka poikkeavat juttelemaan, ja usein paljon nuoremmat miehet. Työkaverit (naiset) ovat sanoneet, että ärsyttää, kun tulen kahville, paikalla olevat vierailijat (miehet) keskeyttävät jutustelun ja jäävät katsomaan kunnes istuudun pöytään! Tässä muutama esimerkki!
Lisäksi usein esim. ruokakaupassa miehet tulevat kyselemään olenko vapaa. Oulussa kävelin kadulla päivällä, lounasravintolasta juoksi perääni brittimies joka ei millään meinannut uskoa, kun kieltäydyin hänen seurastaan, olen kuulma niin kaunis! Viihteellä saaduista ehdotuksista en edes viitsi puhua.
Useita muitakin on, mutta menee kehumiseksi.Olen 58 vuotias nainen. Vaikeaa on teidän varmaan uskoa, mutta tämä kaikki on totta ja en ole mikään superkaunis, mutta kaippa minussa on sitä jotain!
Kolmikymppisen tyttäreni kanssa on hauskaa olla ostoksilla, päät kääntyvät, eikä tyttö itse kiinnitä miehiin mitään huomiota, hän on erittäin onnellisesti naimisissa!
[/quote]
Vaikutat samanlaiselta persoonalta, kuin suunnilleen samanikäinen äitini! Hän tosiaan saa vieläkin rakkaudenosoituksia, jopa kaksikymppisiltä ns. normaaleilta nuorilta miehiltä! Hänen persoonansa on niin magneettinen ja lumoava. Mainittakoon vielä, että hän on TODELLA ylipainoinen, ei pukeudu paljastavasti tai käyttäydy flirttailevasti.
Jos vanhempia ja kumppaneita ei lasketa, niin ei missään. En edes tiennyt että tuollaista tapahtuu Suomessa.
Ei ole olemassa hypnotisoivan kaunista 58-vuotiasta. Ei ole. Piste.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:07"]
[/quote]
No sehän tässä oli se pointti - se mitä on sisällä ratkaisee enemmän! Ihmiset tulee mielummin kommentoimaan ihmistä, joka hehkuu jotain taikaa :-) Ei tarvitse olla missi, että kehutaan. Pitää vain olla sitä jotain, pilkettä. :-)
[/quote]
Ei se ulkonäkö enää tuossa vaiheessa ole se ainoa hypnotisoiva tekijä, mutta tuliko mieleen että moni pitää ikäisiään hyvännäköisinä, mutta nuoremmat eivät?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:55"]
[/quote]
Vaikutat samanlaiselta persoonalta, kuin suunnilleen samanikäinen äitini! Hän tosiaan saa vieläkin rakkaudenosoituksia, jopa kaksikymppisiltä ns. normaaleilta nuorilta miehiltä! Hänen persoonansa on niin magneettinen ja lumoava. Mainittakoon vielä, että hän on TODELLA ylipainoinen, ei pukeudu paljastavasti tai käyttäydy flirttailevasti.
[/quote]
Kiitokset ja terveisiä äidillesi!
Minä olen sellainen normaalipainoinen. Minäkään en flirttaile, paitsi tietysti silloin jos joku mies kiinnostaa. Mutta ystävällinen yritän olla, ja hymyilen usein. En viitsi murjottaa yleisesti, tulee pian vekit suupieleen.
Tuokin on aivan totta!
Kaikilla on eri maku. Aika harvassa niitä universaalisti kauniita ihmisiä loppujen lopuksi on.
Tulipa tässä mieleen: tunnetko sinä ketään, joka sopisi vaikkapa Victoria's Secretin alusasumalliksi?
Minä tunnen ja olen tavannut aivan julmetun määrän ihmisiä. Mieleen ei tule tällä hetkellä yhtään ihmistä, joka täyttäisi ne kriteerit. Silti tunnen paljon todella UPEITA ja kauniita ihmisiä. Mutta siis kansainväliselle huippumallitasolle pääseminen on kyllä ihan yksi sadassa miljoonassa.
[/quote]
Ja tämä kommentti kuuluu tähän keskusteluun miten? Kysymysmerkki! Huutomerkki. Piste. Piste. jne
58-vuotiasta kirjoitetaan 58 vuotiasta. Piste. jne
Sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä kehuvatko ihmiset sun ulkonäköä. Tärkeintä on, että sua arvostetaan ihmisenä. Tämä on totuus. Tiedän itse kokemuksesta, että silloin kun niitä positiivisia kommentteja ei mistään tule, niin on kyllä mitäänsanomaton ja kelpaamaton olo. Mutta juuri tästä syystä uskallan väittää, että tuntemattomien ihmisten kommentit ei kenenkään elämää tulee muuttamaan. Ne ei tuo sulle kavereita, ei myöskään itsetuntoa, tai mitään muutakaan, joka oikeasti merkitsee jotain tässä elämässä.
Jos niitä kommentteja on saatava, niin olen pannut merkille, että ne, jotka tunkevat joka paikkaan kuviaan ja ovat tietoisesti "esillä", saavat eittämättä positiivisia kommentteja ulkonäköstään, vaikka totuus olisi aika toisenlainen.
Itseluottamus vaikuttaa. Jos kävelee selkä kyyryssä luomatta katsekontaktia keneenkään, niin aika näkymättömäksi se tekee kenet tahansa.
Jostain syystä muuten nyt vähän "vanhempana" (25v) olen saanut enemmän aidon kohteliaita kommentteja varsinkin vastakkaiselta sukupuolelta. Uskon tämän johtuvan siitä, että olen avoimempi ja musta hehkuu itseluottamus. Muutama vuosi sitten olin muutaman kilon laihempi, teknisesti paremman näköinen, mutta sisältä ihan tohnoja ja itsetunto nollissa.