Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sinua on kehuttu kauniiksi?

Vierailija
12.02.2014 |

Muut kuin omat vanhemmat tai mies.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko känniääliöt? Noita aika usein nuorempana. Muita en kyllä muista. 

Vierailija
2/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla, kaupassa, baarissa, kampaajalla, työpaikalla, bussissa, taksissa, lentokoneessa, lentokentällä, bussipysäkillä, tienristeyksessä, työhaastattelussa, koulussa - eli periaatteessa ihan joka paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kolmosta.

Vierailija
4/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 07:14"]

kadulla, kaupassa, baarissa, kampaajalla, työpaikalla, bussissa, taksissa, lentokoneessa, lentokentällä, bussipysäkillä, tienristeyksessä, työhaastattelussa, koulussa - eli periaatteessa ihan joka paikassa.

[/quote]

niin kertoisitko tarkemmin tilanteista? Mikä on mieleenpainuvin/erikoisin tilanne?

t.ap

Vierailija
5/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen työmatkalta palatessani (ulkomaisen) lentoyhtiön stuertti sujautti minulle pienen shampanjapullon syliin ja kuiskasi "You are so beautiful that if I only would be straight I would......you know?" ja iski silmää. :-D

Aika rohkee veto mutta oltiin siinä jo muutenkin vaihdettu "kuulumisia" koska oli vain kaksi matkustajaa business-luokassa eikä kaverilla ollut hirveästi puuhaa.

Vierailija
6/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipevät ulkomaalaiset miehet. Eipä tule muuta mieleen.

Vierailija
7/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kadulla ja työpaikoilla oon tota kuullu. Oon myös matkustellu paljon ja ulkomailla sitä kuulee joka kerta. En kyllä ota itseeni, kun kaikkiahan naisia kehutaan kauniiksi. En oo sen ihmeellisempi kun kukaan muukaan.

Vierailija
8/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:56"]

Lähinnä kadulla ja työpaikoilla oon tota kuullu. Oon myös matkustellu paljon ja ulkomailla sitä kuulee joka kerta. En kyllä ota itseeni, kun kaikkiahan naisia kehutaan kauniiksi. En oo sen ihmeellisempi kun kukaan muukaan.

[/quote]

Kaikkia naisia ei kehuta kauniiksi. Ei minua ainakaan ole koskaan kehuttu (enkä kyllä kaunis olekaan).

Vierailija
9/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:56"]

[/quote]

Täh? Siis vieraat ihmiset tulee sulle sanomaan, et oot kaunis vai miten?

Vierailija
10/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis joten kehuja ei tule muuta kun miehelta/ kavereilta. Isot tissit tosin on, eli rakennustyömaata ohittaessa tulee ne vihellykset. Raksalaisilla ei ole yht korkeat standardit kun muilla :)

Vierailija
11/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 07:14"]

[/quote]

niin kertoisitko tarkemmin tilanteista? Mikä on mieleenpainuvin/erikoisin tilanne?

t.ap

[/quote]

Hmm. No eipä ole mitään erityisesti mieleen jäänyt. Ehkä joskus vanhempien naishenkilöiden nasevat kommentit ollessani lastenhoitajana perheessä... Kummasteltiin ihon ja kasvojen kauneutta ja joskus ohimennen sitten tokaistiin (vähän viinispäissään) jotain periaatteessa imartelevaa, mutta epäkohteliaalla äänensävyllä.

Muutaman kerran ulkomailla samanikäisiä naishenkilöitä tullut sanomaan "päin naamaa", että olen kaunein ihminen, jonka he ovat koskaan nähneet. Nämä ovat olleet kivoja tapauksia. :-)

Kaiken kaikkiaan paljon tulee huuteluita ja kommentteja missä tahansa olenkin. En ole malli, lyhyt, sopivan muodokas, kauniit hyvällä tavalla erikoisen "nukkemaiset" kasvonpiirteet. Kommentit eivät painu mieleen. Parisuhteissa ulkonäköäni ei ole usein kehuttu ja ehkä tästä syystä mulla on sellainen kuva itsestäni, että en ole keskivertoa paremman näköinen.

Olen viimeaikoina saanut kuulla niin monesta suunnasta, mikä asian "oikea" laita on, että alan vähitellen itsekin heräämään sille. Osaan nyt vihdoin nähdä, että elämässäni monet vastoinkäymiset ovat juurikin saattaneet johtuna vastapuolen kateudesta, vaikka en ole koskaan niin halunnut ajatella, eikä olisi edes tullut mieleenikään ajatella näin. 

Haluaisin miehen, joka kehuisi ulkonäköäni, eikä jättäisi kauniita asioita sanomatta vain sen takia, ettei mulla "nouse päähän". Kun se ei todellakaan ole mikään itsestäänselvyys, ainakaan mulle.

Vierailija
12/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen yksi tapaus: lähdin silloisen kämppikseni kanssa poikkeamaan ruokakaupassa. Tämä kämppis ei ollut varsinaisesti ruma, mutta reilusti ylipainoinen ja "tavallisen" näköinen. Katua ylittäessä joku mies ohimenevästä autosta huikkas meille jotain flirttailevaan tyyliin ja muistan miten yllättynyt ja häkellyksissä tämä kämppikseni oli - minä taas en olisi kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, koska mulle näin kävi periaatteessa joka kerta, kun ovesta astuin ulos. Tajusin siinä, että tälle mun kämppikselle ei ollut varmaan koskaan näin tapahtunut, mikä on osittain myös surullista. 

Vierailija
13/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään, koskaan. 

Vierailija
14/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kirpputorilla eräs vanhempi nainen pysäytti minut ja sanoi, että olen todella kaunis, kuin 50-luvun filmitähti tai malli :) Ja minulla oli hiukset ihan vaan ponnarilla, nahkatakki ja farkut.

Joskus bussiasemalla nuori nainen kehui minua kauniiksi kulkiessani ohi. Kiitin iloisesti.

Mieheni ystävä kehui minua ylimaallisen kauniiksi matkalla baariin. Ei yrittänyt iskeä.

Ystäväni avautui humalassa, miten olen näyttävä nainen ja kerään kaikkien katseet, minne vain menenkin.

Spontaaneista kehuista tulee todella hyvä mieli, ja laitan palveluksen aina eteenpäin: kehuin Cittarin hedelmäosaston myyjää, koska hän oli mielestäni herkän kaunis, ilman meikkiäkin. Kehuin ystävääni aivan tavallisena päivänä hehkeän näköiseksi (hän oli sitä). Jos näen kadulla/kaupassa/baarissa/koulussa/töissä jotakin, josta pidän, sanon sen ääneen. Kehumista ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa!

Vierailija
15/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhankin usein ihan arjessa. Olen eteläeurooppalaissyntyisenä ilmeisesti mustine kiharine hiuksineni ja vihreine silmineni aika eksoottinen ilmestys, ja saan huomiota vielä 34-vuotiaanakin, vaikken omasta mielestäni ole erityisen kaunis. Viimeisin kumma kommentti tuli eilen, kun odottelin Helsingin keskustassa asiakkaan toimitilojen edessä että kello tulisi tarpeeksi että voin mennä tapaamiseen joka oli sovittu. Joku mies tuli eteeni seisomaan ja tuijottamaan vaivaannuttavasti ja sanoi: "Ooks sä oikee? Ei hitto että olet kaunis". 

MInä en erityisemmin pidä tuollaisesta huomiosta vaan vaivaannun siitä. Vaivaantuessani usein kun en tiedä mitä sanoa tai tehdä, hymyilen, ja sitten miehet tulkitsee sen flirttailuksi tai flirttiin vastaamiseksi. Inhottavinta tuon lajin huomio on jos sitä tulee työkuvioissa. Olen erityisasiantuntija ja haluaisin huomiota osaamisellani, en ulkonäölläni. Toisinaan se huomio on samalla myös hyvin vähättelevää, minua epäillään nuoreksi ja kokemattomaksi tytöksi, ja jotkut vanhemmat miehet jopa puhuvat minulle kuin pikkulapselle.

Vierailija
16/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, todella paskaa lukea näitä. Minua ei kukaan kehu missään, ei kaverit ei vanhemmat ei kukaan miestä lukuunottamatta. Ei kehuta vaatteita, ei ulkonäköä, ei mitään mitä olen tehnyt... 

Alkoi todella vituttaa tämäkin ketju. Ja sitten antaa tulla vain niitä haukkuja, niitä kyllä saa kuulla muutenkin, joten ei mitään uutta. 

Vierailija
17/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän joka paikassa; töissä, baarissa, kylässä, ulkomailla siellä täällä :)

Vierailija
18/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:33"]

Joskus kirpputorilla eräs vanhempi nainen pysäytti minut ja sanoi, että olen todella kaunis, kuin 50-luvun filmitähti tai malli :) Ja minulla oli hiukset ihan vaan ponnarilla, nahkatakki ja farkut.

Joskus bussiasemalla nuori nainen kehui minua kauniiksi kulkiessani ohi. Kiitin iloisesti.

Mieheni ystävä kehui minua ylimaallisen kauniiksi matkalla baariin. Ei yrittänyt iskeä.

Ystäväni avautui humalassa, miten olen näyttävä nainen ja kerään kaikkien katseet, minne vain menenkin.

Spontaaneista kehuista tulee todella hyvä mieli, ja laitan palveluksen aina eteenpäin: kehuin Cittarin hedelmäosaston myyjää, koska hän oli mielestäni herkän kaunis, ilman meikkiäkin. Kehuin ystävääni aivan tavallisena päivänä hehkeän näköiseksi (hän oli sitä). Jos näen kadulla/kaupassa/baarissa/koulussa/töissä jotakin, josta pidän, sanon sen ääneen. Kehumista ei ole tässä maailmassa koskaan liikaa!

[/quote]

Sama täällä! Kehun myös todella paljon ihan tuntemattomiakin ihmisiä milloin mistäkin syystä! Ehkä se on karman laki :-)

viestit 3/12/13

Vierailija
19/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku oikeesti uskoo tällästä..))

Vierailija
20/35 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, jos oon jutellut esim junassa jonkun vieraan kanssa, tää on kehunut kauniiksi. Joskus kadulla joku voi tulla kehumaan.

Sitten erikoisempi tapaus. Ajauduin nuorena muutenkin hankalassa vaiheessa pahaan riitaan äitini kanssa ja lähdin kotoa ovet paukkuen sanoen tappavani itseni. Äiti oli soittanut poliisit perään. Jouduin heidän kyydissään päivystykseen ja matkalla toinen poliisi sanoi toiselle, et kaunis tyttö hyvä että löytyi hengissä. Ilmeisesti ei tajunnut, et kuulin sen. Jälkeenpäin miettinyt monesti, et miettiikö joku ammattilainen oikeasti noin? Jos on ruma, niin ei niin väliä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi