Gallup: Minkärotuinen on koirasi?
Kommentit (127)
Sekarotuinen piski mullakin. :) Mäyräkoiran, terrierin ja chihuahuan risteymä, seassa saattaa olla muutakin, eli todellakin sekarotuinen, mutta todella fiksu, helppo ja ihana "piski". <3
2 sekarotuista.
isossa bullmastiffi/tanskandoggi/labbis ja pienemmässä
tiibetiterrieri/toyvillakoira//toyterrier/bichonia ja jotain muutakin oli vielä.
3 rotikkaa ja tytöllä(5v) mäyräkoira
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:46"]
[/quote]
Miten 5-vuotiaalla voi olla koira?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:46"]
[/quote]
[/quote]
On meidän kolmevuotiaallakin kissa, vaikka hoitovastuu ei hänellä olekkaan. :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:46"]
[/quote]
[/quote
koska tyttäreni halusi sellaisen.
Ja täällä kaikki on ihan valmiita vetämään minut hirteen, koska minulla on useampi "tappaja" koira, mutta voin vannoa että tappajakoirani on paremmin koulutettuja kuin teidän lattia mopit tai sekarotuiset oikut
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 00:46"]
[/quote]
[/quote
Ja täällä kaikki on ihan valmiita vetämään minut hirteen, koska minulla on useampi "tappaja" koira, mutta voin vannoa että tappajakoirani on paremmin koulutettuja kuin teidän lattia mopit tai sekarotuiset oikut
[/quote]
Sulla ainakin sama luonne kun tappajalla jota säilöt kämpässäs.
Onko todella niin, että ihmiset eivät voi vain kirjoittaa koiransa rotua/ja, ilman että aletaan kinaamaan?
itsekkin sain alapeukun, aivan sama.
jos joku ei ymmärrä hyvän päälle, on se hänen menetyksensä.;)
on aina olemassa riski saada alapeukku, älä kirjoita jos et kestä sitä.
Oma on kuitenkin aina se ihanin. :)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 01:16"]
[/quote]
[/quote
[/quote]
Luuletko tosiaan, että me muut emme osaa kouluttaa sekarotuisia "oikkuja" tai "lattiamoppeja"? Sinulla on itselläsi asennevamma. Minulla ei ole mitään koirarotuja mitään vastaan, vaikka itselläni onkin vain hieman rottaa suurempi sekarotuinen lattiamoppioikku... Ja on muuten hyvin koulutettu.
Minulle on ihan sama kuinka monta "tappajakoiraa" sulla on, mutta mielestäni 5-vuotiaalle ei pitäisi koskaan ottaa omaa koiraa (tai alle 15-vuotialle ylipäätään), koska ei niin pieni voi siitä ottaa millään tasolla vastuuta. Koira on vanhempien, vaikka lapsi koiran kanssa olisikin paljon ja pitäisi sitä "omanaan".
Bichon Frise. Ihana tyhmä piski :)
Lopettakkaa nyt se helvetin "tämä ja tämä rotu on tappajakoira!" Ei ole! ihan mistä tahansa koirasta voi kouluttaa agressiivisen! Jokaisesta koirasta saa hyvän koiran oikealla koulutuksella :)
ihmiset tappaa enemmän ja liikaa eläimiä kuolee ihmisten takia!
Seropi =sekarotuinen piski.