Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Olen saman huomannut. Ei tunnistaisi enää kovinkaan helposti. Ulkoisesti muuttunut kaikin tavoin. Äänikin muuttunut ym. Niin se vaan on että ikä tuo kaikille lisämausteensa.
Lotalla nyt poikaystävä. Ehkä virkistyy taas entisenlaisekseen.
Onko, en tiennytkään. Sehän mukavaa. Onko hän kertonut, kuka poikaystävä on?
Vierailija kirjoitti:
Pääasiassa ihania hyvänmielen juttuja, mutta esimerkiksi eilen Lotta valitti miten pappa tulee häiritsemään viiden minuutin välein eikä siksi saa kirjoitettua. En tiedä katsooko pappa itsekin Instagramia tai ovatko sopineet, että tällaiset jutut on ok, mutta minulle tulee vähän ikävä fiilis tollaisesta. Ja eräänä päivänä Lotta sanoi että pappa on päiväunilla ja kuorsaa ja meni sitten kuvaamaan häntä. Itse en ainakaan haluaisi moista, harmittaa papan puolesta :(
Pappaa pitäisi kohdella hyvin eikä hänelle saa kiukutella. Hyväntahtoinen luonne papalla. Vaikuttaa todellakin siltä että olisi tossun alla,kyllä vuokralaisenkin pitäisi ymmärtää että vanhalle ihmiselle ei kuulu valittaa eikä olla huonolla tuulella. On kuitenkin papalla vuokralla. Hyvä että pappa saa kuitenkin hyvän vuokran ja saa ostaa itselleen mitä sitten haluaakin🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Olen saman huomannut. Ei tunnistaisi enää kovinkaan helposti. Ulkoisesti muuttunut kaikin tavoin. Äänikin muuttunut ym. Niin se vaan on että ikä tuo kaikille lisämausteensa.
Lotalla nyt poikaystävä. Ehkä virkistyy taas entisenlaisekseen.
Onko, en tiennytkään. Sehän mukavaa. Onko hän kertonut, kuka poikaystävä on?
Voisi tulla myöskin laulelemaan,tämä*.poikaystävä.*.Olisi sitten jo oikeat kuoroharjoitukset...ja piristäisi myöskin poikaystävää.*onko hän myöskin Valkeakoskelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini mummo tuntee tai tietää jotenkin tuon papan ja se sanoi että tuota juttua on kaunisteltu ja että pappa on ollut ihan yksin jo pitkään, ei ole ollut tunkua vierailulle. Itse haluaisin uskoa tarinaa siitä että yhtäkkiä on vaan huolestuttu papan voinnista ja muutettu sen luokse, mutta jokin tökkii. Ehkä olen väärässä.
Toivottavasti Lotta saa haluamansa uran.
Niin eikö pappa antanut ymmärtää / sanonut siinä pojan kesämökillä -videossa, että ei ollut vuosikausiin käynyt kyseisessä paikassa. Oliko myös niin, että pappa on viettänyt yksin juhlapyhät ennen Lottaa, vai muistanko väärin?
Nyt sitten pääsi sinne mökillekin kun siitäkin sai tehtyä videon.
:(
Kumpa Pappaa joku edes kävisi katsomassa ja piristämässä. Ja hakisi hänet edes joskus jonnekin kylään/syömään ravintolaan/kahvittelemaan hyvän kakun kera ym. Joku ihana ihminen tulisi hänet vaikka taksilla hakemaan piristäisi paljon näin pimeänä ajanjaksona.😕
Lotta on ehdoilla speakersforum.fi vuoden 2024 puhuja tulokas ehdokkaaksi. Käykääpä äänestämässä Luottaa siellä. Muut puhuja tulokas ehdokkaat ovat kuivahkoja tyyppejä, Lotta erottuu edukseen joukosta ja -puhuu asiaa-
Lotalle kaikki tsemppaus puhuja kilpailuun. Nätit vaatteetkin hänellä on päällä esittelyvideolla.
Tottakai paljasta pintaa nopeita autoja ja playboy tyyliä. Suomen kuuluisin extremetähti ei jätä kylmäksi. Tästä luentoon:
Lotta on oikea terapeutti !
Hienoa jotta jaksaa papan kaverina !
Hienoa : menee ilahduttamaan laulullaan sairaalaankin ! Esimerkkiä lähimmäisen rakkaudesta !
Papan huonetoveritkin saivat hetken ILOA .KIITOS LOTTA & LIINA !
On terävöitynyt papan kasvojen piirteet.
Kuinkahan kauan ne jaksais laulaa jos juutuubista ei tulis penniäkään rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan ne jaksais laulaa jos juutuubista ei tulis penniäkään rahaa?
Tottakai se auttaa jaksamaan jos saa korvauksen. Ja ovat myös sen ansainneet.
Lotta on näiden julkisuusvuosien aikana täyttänyt 30 vuotta, mikä monella naisella on sellainen rajapyykki, että ulkonäkö alkaa muuttumaan. Luonnollista vaan. Nuoruus se loppuu kaikilla jossain kohtaa. Lisäksi hiusväri vaikuttaa asiaan, aluksi Lotalla oli värjätty blondiksi mikä nuorensi, sittemmin antanut oman ruskean värin kasvaa.
En ole enää kaupallistamisen jälkeen katsonut. Tuntuu ettei ole enää sitä samaa aitoutta kuin ennen.
Jestas sentään mitkä rinnat täytyy antaa täydet hinnat
Katsovatko Lotta & pappa videoita vai katsonko minä? En katso Lottaa & pappaa. On muutakin tekemistä. Moni varmasti katsoo, sillä kuuluu katsoa.
Helmi ja pappa.