Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1369)
Lotta on niin ihana ja valloittava persoona, että ei meinaa malttaa odottaa seuraavaa videota.
Vierailija kirjoitti:
Pisti silmään ja särähti korvaan Lotta lähtee Lontooseen - videossa kun alussa Lotta sanoi että nyt herkutellaan laskiaispullalla, vielä kun hän on täällä. Papan kysyessä mihis sinä meinaat mennä? , Lotta vähän tuhahti että Pappaaa!! Kyllä sinä tiedät mihin.
Pappa sanoi ettei ole kuullutkaan , ” minulla on nii huono muisti”.
Lotta meni vaikeaksi ja intti pappa, älä esitä!ja leikkimielisesti ” löi” pappaa että kyllä sinä nyt muistat ja tiedät!!
Voihan olla että se on heidän keskinäinen huumori ja pappa tiesi mutta .. hänellä on muistisairaus, voihan olla ettei tosissaan muistanut. Mitä Lotta nyt siihen ” pappa älä esitä!” kommenttia tuhahtaen, jotenkin kalseasti kommentoitu lotalta ja näyttää ulospäin pahalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita mitään ikävää, mutta kyllä tuo video Lontoon kuulumisista otti voimille. Hyvä että tuolilla pysyi, kun oli niin innostunut ja kimitti lujaa ja korkealta. Pappa toki on saanut säpinää elämäänsä uuden kämppiksensä ansiosta.
Ja kyllä siinä on sellainen teennäinen ylilyönti.
Pappa parka yrittää poikaystävää tarjota joka väliin.
Epäilen ettei Lotalla ole välttämättä ollut ensimmäistäkään poikaystävää. On niin itseriittoinen et mihin se py mahtuisi??Lotta on sen verran persoonallinen, ettei suomalaista miestä kovin helposti löydy, luulen. Mutta toivottavasti löytyy joku päivä.
Lottahan on asunut suurimman osan elämästään ulkomailla. Sieltä voi olla vaikea suomalaista miestä löytää.
Kokonaisuus on kaikin puolin hanskassa. Lotan kirkas ja heleä tiuku soi tasaisesti kaikissa rekistereissä. Se soi vuosi vuodelta kypsemmin, kunhan sen käyttöä malttaa hieman pihtailla.
Vierailija kirjoitti:
Pisti silmään ja särähti korvaan Lotta lähtee Lontooseen - videossa kun alussa Lotta sanoi että nyt herkutellaan laskiaispullalla, vielä kun hän on täällä. Papan kysyessä mihis sinä meinaat mennä? , Lotta vähän tuhahti että Pappaaa!! Kyllä sinä tiedät mihin.
Lotta meni vaikeaksi ja intti pappa, älä esitä!ja leikkimielisesti ” löi” pappaa että kyllä sinä nyt muistat ja tiedät!!
Voihan olla että se on heidän keskinäinen huumori ja pappa tiesi mutta .. hänellä on muistisairaus, voihan olla ettei tosissaan muistanut. Mitä Lotta nyt siihen ” pappa älä esitä!” kommenttia tuhahtaen, jotenkin kalseasti kommentoitu lotalta ja näyttää ulospäin pahalta
Leikkashan Lotta siskonsa kauniit hiuksetkin rumasti lyhyeksi. Varmaan oli kateellinen.
Tosta Lotasta tulee kyllä todella omituiset fiilikset. Jotenkin ihan älyttömän takakireä, sellaisen oloinen että voi napsahtaa hetkenä minä hyvänsä. Kirjoittaako siis oikeasti kirjaa itsestään? Miksi ihmeessä?
Minunkin isovanhempi on kotoisin Karjalasta. Jos käyttäytyisin kuten Lotta, saisin varmasti kuulla siitä häneltä.
Aina puhutaan karjalaisesta iloisesta luonteesta, mutta oli ne naiset (osin kovin ymmärrettävistäkin syistä) aika karuja omille tyttärilleen. Olen huomannut tuon muissa sukulaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tosta Lotasta tulee kyllä todella omituiset fiilikset. Jotenkin ihan älyttömän takakireä, sellaisen oloinen että voi napsahtaa hetkenä minä hyvänsä. Kirjoittaako siis oikeasti kirjaa itsestään? Miksi ihmeessä?
Kirjoittaa kirjaa ulkosuomalaisuudesta, millaista on ollut elää ja kasvaa monessa eri maassa ja kulttuurissa ja mitä haasteita siinä on ollut.
Ja mitä haasteita siinä oli, kun muutti Suomeen, joka oli tullut tutuksi vain lomilla täällä käydessä.
Aika itseriittoiselta vaikuttava ihminen tuo Lotta. Sellainen vaikutelma tulee että hänelle vois hyvin riittää elämässä vain se oma loistava tähti ja uransa.
En osaa selittää mikä hänessä on mutta tökkii todella pahasti. Pappa on suloinen kyllä
Siskon hiusten leikkaamista ihmettelin minäkin. Liinalla oli upeat ja kauniit hiukset, jotka sopivat hänelle erityisen hyvin. Upea kaunotar. Lyhyetkin hiukset ihan ok mutta kyllä ne pitkät hiukset olivat kruunu. Ihmettelen, miksi ne piti leikata. Lottako sen keksi?
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut Pappa muistaa.
Kiinnitin samaan huomion, ettei ole kiva kun muistisairaalle noin puhutaan. 837
Vierailija kirjoitti:
Siskon hiusten leikkaamista ihmettelin minäkin. Liinalla oli upeat ja kauniit hiukset, jotka sopivat hänelle erityisen hyvin. Upea kaunotar. Lyhyetkin hiukset ihan ok mutta kyllä ne pitkät hiukset olivat kruunu. Ihmettelen, miksi ne piti leikata. Lottako sen keksi?
Hehän sanoivat, että hiukset olivat tosi huonossa kunnossa mm. vaalennusten takia. Siksi päätyivät leikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehän sanoivat, että hiukset olivat tosi huonossa kunnossa mm. vaalennusten takia. Siksi päätyivät leikkaamaan.
No tämä selittääkin sen, että miksi hiukset näyttivät kuin suoraan kasarilta. Pohdin, että miksi leikattu niin nolon vanhahtava malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että se on heidän keskinäinen huumori ja pappa tiesi mutta .. hänellä on muistisairaus, voihan olla ettei tosissaan muistanut. Mitä Lotta nyt siihen ” pappa älä esitä!” kommenttia tuhahtaen, jotenkin kalseasti kommentoitu lotalta ja näyttää ulospäin pahaltaEipä tainnut Pappa muistaa.
Kiinnitin samaan huomion, ettei ole kiva kun muistisairaalle noin puhutaan. 837
Joo, ei taida Lotta tosiaan muistisairaudesta paljon ymmärtää
Mikä se näiden Only fans -nikki olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Aika itseriittoiselta vaikuttava ihminen tuo Lotta. Sellainen vaikutelma tulee että hänelle vois hyvin riittää elämässä vain se oma loistava tähti ja uransa.
En osaa selittää mikä hänessä on mutta tökkii todella pahasti. Pappa on suloinen kyllä
Sanoi kuka tahansa mitä tahansa niin kyllä tuo Lotta pappaa käyttää hyväkseen. Jos ei sitten tarkoituksella niin sitten vaikka itse sitä tiedostamattaan.
Niinkö? Tuo sisältöä pappansa elämään.
Papalla on tyttöystävä! Kertoo uudessa videossa! :-)
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi pappa oli aidosti unohtanut. Pappa myös säikähti kun Lotta "löi".
Kova tarve olla esillä, kirja hänestä itsestä! Aiemmin mainitut egoistinen suorittaja ja taiteilijaluonne kuvaavat aika hyvin häntä. Ihmisiä on joka lähtöön mutta kuva jonka lotasta olen saanut on juuri tuollainen