Mitä selittämätöntä/paranormaalia teille tai tutuillenne on käynyt?
Olin jokunen vuosi sitten lenkillä, hautausmaan lähellä rivitaloja, rivitaloissa postilaatikot jotka nätissä' rivissä tien vieressä. Kyykistyin postilaatikoiden viereen solmimaan kengännauhaa ja äkkiä yhden laatikon kansi lensi auki, luulin tietenkin sinne menneen eläimen joka pyrki pois mutta laatikko oli tyhjä ja vielä lukollinen! Mikä avasi lukon ja heitti kannen auki`? Kummitus haki postit?
Kommentit (5)
Pelkäsin lapsena öisillä vessareissuilla vilkaista olohuoneeseen koska pelkäsin näkeväni siellä jotain. Kerran sitten katsoin ja tuntui kuin pahin painajaiseni olisi käynyt toteen sillä sohvapöydällä kyhjötti jokin.. valkoinen klonkkumainen hahmo. Ryntäsin huutaen huoneeseeni ja herätin koko perheen, etenkin veljeni oli vihainen. Sitten isä huomasi ulko-oven olevan raollaan joten periaatteessa talossa oli saattanut olla joku mutta hahmon ulkonmuoto tai käytös ei sopinut mihinkään murtovarkaaseen. Mikä hiivatin varas kiipeää pöydälle kökkimään kuin kissa?
Aamuyöstä havahdin siihen että joku laskeutui kylkeni päälle sängyssä. Se painoi ehkä kissan tai pienen koiran verran. Tunsin paineen ja yritin katsoa mikä siellä oli, mutta kehoni ei totellut, vaikka olin mielestäni hereillä. Ehdin jo hätääntyä ja ehkä kymmenen sekunnin kuluttua sain käteni liikkumaan ja repäisini peiton päältäni katsoakseni ylös, mutta kyljelläni ei ollut mitään, eikä painettakaan ei enää tuntunut. Kai se oli jonkinlainen unihalvaus, mutta yleensä herään siinä tilassa unesta vain toiseen uneen, Silloin olin kuitenkin selvästi hereillä. Pelottava kokemus.
Mies meni yöllä juomaan vettä ja tuli voivotellen takaisin, päässä oli kunnon patti josta oli nahkaakin lähtenyt. Sanoi että oli valoja sytyttämättä ottanut vettä ja saanut äkkiä "semmoisen tällin että tähtiä näkyi", keittiössä ei vaan roiku mitään joka voisi tuollaisen iskun antaa. Mies on 180cm pitkä.
vuokrasin pariksi kk. kerrostalokaksion töiden takia.
kaksion vuokra oli todella halpa, koska asunto oli huonokuntoinen.
Eteisen komeroon oli jäänyt pahvilaatikollinen edellisen asukkaan omaisuutta, ei mitään arvokasta vaan jotain halpoja astioita, kynsisaksia, kynttilänjalkoja ym. halpaa koristerihkamaa. vuokraisäntä sanoi, ettei hän viitsi heittää meneenkään, jos joku vuokralainen tarvitsee jotain.
Talossa tapahtui jotain "selittämätöntä", mutta ei mitään selkeästi paranormaalia.
Talossa oli kylpyamme ja muutaman kerran kk. vesi alkoi itsestään valumaan hanasta ja jouduin sulkemaan hanan. Ehkä joku "putkihenkilö" osaa valaista tätä asiaa, ja antaa luonnollisen selityksen. Itse inhosin sitä ammetta, ja otin vain suihkun. Ei tullut mieleenkään tehdä itselle vaahtokylpy ja jäädä "lölliin" ammeeseen kyntsän valossa.
Toinen mikä vaivasi, oli että heräsin toisinaan outoon pirinään eteisestä. Kuin puhelin olisi soinut. Kuitenkin kun heräsin, soitto taukosi.
Ajattelin, että mun pitää tutkia sen ex vuokralaisen laatikko, jos sinne olisi unohtunut sen kännykkä.
laatikosta ei löytynyt kännykkää vaan vanha lankapuhelin, mutta tuskin se olisi pirissyt.
laatikosta löytyi myös mun juustohöylä, joka oli kateissa ja jota mä olin etsinyt joka paikasta! tai sitten sillä ex vuokralaisella yksinkertaisesti oli samanlainen höylä kun mulla. En ollut siis aikaisemmin tonkinut laatikkoa.
Sieltä löytyi myös joku muistivihko.
selasin sitä pari sivua. se oli täynnä jotain ihme tuskaista tajunnanvirtaa, mitä käsialasta sai selvää. Ihan kuin henkilö olisi ollut psykoosissa tai "mömmöissä". Siihen oli myös piirretty kuvia, joiden päälle henkilö oli sitten sutannut niin ettei kuvista saanut selvää. paitsi sellaisia silmänkuvia hän oli jättänyt joka paikkaan.
Voi olla, että asuin kummitustalossa tai sitten en. En tiedä.
Pellonlaidalla metsässä välähti puiden latvojen korkeudella ja kipinän kaltaiset valopisarat putosi maahan. Juuri samanlainen tussaus kuin mitä sähkölinjat tekee joskus mennessään oikosulkuun. Välähdys oli myös täysin äänetön. Ainut vaan ettei metsässä kulje sähkölinjoja, eikä siellä ole mitään ihmisen rakentamaa? Kävelin metsään katsomaan sähkölampun kanssa, muttei sieltä löytynyt mitään jälkiä koskemattomasta lumesta. Oli talvi joten ukkonenkaan ei ole todenäköistä, varsinkaan äänettömänä. Tapauksesta on jo yli kymmenen vuotta.