IL: Jari Sarasvuo tapasi Joel Lilon - pyysi anteeksi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014021118027525_uu.shtml
Voi jeeeesus miksi tuo saasta pitää nyt ihan telkkariinkin päästää.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:24"]Siis tommonen lilon paska nostaa kunnianloukkaussyytteen sarasvuota vastaan kun on tappanut ihmisen ja sitä on kommentoitu murhaajaksi. Eikö se sitä ole!!!
[/quote]
Nokun hän ei ole tappanut ketään..
[/quote]
Eikö se niin vaan mennyt mutta oikeus katsoi hieman toisin!?
Eikö syyttäjäkin ajatellut viedä jutun eteenpäin kun tää paska fb elvisteli?
[/quote]
Se on eri syyte se.. Kunnianloukkaus jne.
Nyt puhutaan murhasyytteestä, jossa hän ei ole koskaan ollut syytettynä murhaajaksi.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:36"]
- Eikö huorallakin ole oikeus virkavapaaseen? Kerätään tähän tarkoitukseen rahaa ja ostetaan työläiselle vuoden virkavapaa, Sarasvuo visioi.
[/quote]
Oletettavasti Sarasvuo ja monet, monet muut miehet ovat "keränneet" rahaa prostituoiduille jo aika monet vuodet. Eiköhän siitäkin eurokasasta jokin sentti ole kertynyt virkavapauskassaan. Ainakin näin pitäisi olla.
Alapeukuista huomaa, että täällä halutaan vaan olla oikeassa, faktoista viis.
ihan oikeasti, minä en puolustele Liloa. Typerästi ja ällöttävästi tehty, ruumiin piilottamisen avustamisessa ja kunnianloukkauksissa.
Mutta eihän syyttäjätkään voi tuosta noin vaan keksiä tuomioita oman mielensä mukaan..
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:31"]
Joskus kyllä pelkkä läsnäolo, vieressä näkee/kuulee kun toinen tapetaan, tekee henkilöstä kyllä yhtä syyllisen minun silmissä.
[/quote]
Tutustu tapaukseen, ennenkuin puhut..
Tässä tapauksessa tyttö oli kuollut ennenkuin kyseinen henkilö edes tiesi siitä, ei ollut mukana tappamassa.
Yhtään hänen tekojaan puolustelematta, ei voi ihan miten haluaa kuitenkaan nimikkeitä antaa.
[/quote]
Kyllä mulla ainakin jäi alibista aikoinaan ihan eri käsitys asiasta. Muistelen, että ne molemmat oli sitä suunnitellut + murhanneet. Nimeenomaan murhanneet, kun houkuttelivat jennan talolle ja tekivät (suunnitelmallisesti).
Houkuttelivat Jennan Espanjaan, kyllä, mutta ihan eri tarkoituksessa. Huumeitahan siinä oli tarkoitus pyörittää. Ei sekään mikään hyvä asia ole, tietenkään.
Jennahan sai surmansa koska "vasikoi" touhuista poliisille, jolloin murhaaja napsahti.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:31"]
Joskus kyllä pelkkä läsnäolo, vieressä näkee/kuulee kun toinen tapetaan, tekee henkilöstä kyllä yhtä syyllisen minun silmissä.
[/quote]
Tutustu tapaukseen, ennenkuin puhut..
Tässä tapauksessa tyttö oli kuollut ennenkuin kyseinen henkilö edes tiesi siitä, ei ollut mukana tappamassa.
Yhtään hänen tekojaan puolustelematta, ei voi ihan miten haluaa kuitenkaan nimikkeitä antaa.