haluttomuus
Moi! Mitä ajatella kun mieheni ihanan hellän halailun , hellyyden ja intohimoisten öittemme sijaan on nyt alkanut kääntää minulle selkänsä, nukahtaa sohvaan tvn ääreenja illat valittaa ennen nukkumaanmenoa kaikenmaailman selkä- ja muita kipujaan...työkiireitään....vetoaa ajanpuutteeseen työpaineisiin....ylipainoonsa ym. Olen pahoillani ja häkeltynyt.
Kommentit (6)
Mitä tarkoitat? mieheni kyllä kehuskelee taitojansa yleisesti.... Onko tekemässä eroa kun rakastelu oli tärkeä osa meitä... Jättää minut ilman ja odottaa minun tekevän lopettamispäätöksen suhteessa?
Ilmiselvästi kyseessä on toinen nainen.
Ai...? Pahin vaihtoehto siis... MEillä oli kyllä aivan järjettömän aktiivista ja ihanaa tähän asti. Käytös muuttunut RADIKAALISTI.
Olen ollut kaksi kertaa avioliitossa ja molemmissa liitoissa olen kärsinyt vaimoni haluttomuudesta.Viimeisessä avioliitossani laitoin eron vireille kun kumppanini haluttomuus nousi liian isoksi esteeksi. Pidän itseäni ihan normaalisti haluavana miehenä.
Tapasin neljä vuotta siten naisen jonka kanssa seksihalumme kohtaavat. Vasta tämän naisen tavattuani olen huomannut kuinka vakavat jäljet edellisten kumppanieni haluttomuus minuun silloin jätti.
Nyt on elämä kohdillaan ja olen kiitollinen joka päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Ai...? Pahin vaihtoehto siis... MEillä oli kyllä aivan järjettömän aktiivista ja ihanaa tähän asti. Käytös muuttunut RADIKAALISTI.
Kuinka äkillinen muutos on ja kuinka pitkä tauko seksissä on? Kuinka lihava mies on? Ehkä kannattaa käytää se pullero ja etsiä parempikuntoinen panomies.
Voit vaikka ajatella, että tällaistako se on useimmilla miehillä parisuhteessa.