Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksin harrastajille kysymys

Vierailija
13.09.2011 |

En kaipaa jeesusteluja tai tutun tutuille tapahtuneita juttuja vaan henkilökohtaisesti koettua.

Eli kokeiltiin miehen kanssa anaaliseksie ensimmäisen kerran ja AH se oli IHANAA.

Sitten erehdyin lukemaan tältä palstalta viestiketjua kaikenmaailman haavereista mitä on sattunut ja tietysti alkoi pelottamaan.

Eli onko kenellekkään henkilökohtaisesti sattunut mitään pahempaa? Kaikki tarinat tuntuu tapahtuneen naapurille tai tutulle tai ensipuun tuodulle, mutta henkilökohtaisia tapahtumia ei ollut, joten ei voi tietää miltä anaaliseksi on tuntunut tai kuinka paljon sitä on harrastettu ennen haavereita.

Me käytimme reilusti liukkaria eikä mitään kipua tai muuta inhottavaa tuntunut vaan pelkkää ihanuutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan harrastettu anaaliseksiä suunnilleen viisi vuotta, kerran kaksi kuukaudessa (meille se on sellainen lisämauste).

Ikinä ei ole tapahtunut mitään. Ei tulehduksia eikä mitään muutakaan.

Vierailija
2/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(naisesta) ilman klitoriskiihotusta samalla. Toisin on normiyhdyntä, jossa saan orgasmeja pelkällä panolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tunnu juuri miltään(naisesta) ilman klitoriskiihotusta samalla.

Vierailija
4/10 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvakseltaan. Ihan mukavaa sitten kun siihen ryhtyy, mutta en halua erityisen usein. Mitään ei ole koskaan sattunut, hitaasti edeten ja naisen tuntoja kuunnellen hyvin sujuu ja ilman jälkiseuraamuksia.

Vierailija
5/10 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukavalta se tuntuu. Harmi vain kun tuppaa tulemaan virtsatieinfektio sen jälkeen, mutta minulle tulee infektio muutoinkin herkästi. Nämä anaalia sisältävät sessiot kun ovat kestoltaan aika pitkiä ja tosi pitkistä sessioista saan usein infektion vaikka anaalissa ei olisi käytykään.

Niin, järjestys on oikea kakkosen jälkeen ei mennä ykköseen.

Vierailija
6/10 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa harrastanut anaaliseksiä 9 vuoden ajan ehkä keskimäärin kerran viikossa. Mitään negatiivista ei ole koskaan ilmaantunut.

Vierailija
7/10 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa harrastelimme n. parikymmpisinä ja on säilynyt valikoimissa koko ajan vaihtelevasti skaalalla 1 - 2 viikossa muutamaan kertaan kuukaudessa, muutaman kerran olemme kiimapäivää viettäneet niinkin, että on peputettu parikin kertaa saman päivän aikana muun naiskentelun lisäksi. Mitään ongelmia ei ole ollut, pelkkää hyvää seksiä vain... Olen nainen ja nyt 43 v.

Vierailija
8/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vatsa on kovalla saa tosiaan pinnistellä että saa paskan tulemaan. Sitten vaikka flunssassa yskii niin ilmaahan perseestä tulee, haluatteko kenties pitää vaippoja vanhuusiällä? en minä ainakaan 39N

Vierailija
9/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä anaaliseksistä valittavat täällä ovat PERSENEITEJÄ, joilla vain on niin "peräänantamaton" peräreikä, eipä tuosta muuta voi ajatella.

Ehkä 60-vuotiaina heille valkenee nämäkin nautinnot, vasta.

Vierailija
10/10 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan