Rinnat hyväiltävänä
Kuinka tärkeää, teille naiset, on rintojen hyväily?
Huomioiko miehenne rinnat "perusteellisesti" vai jääkö se pienelle huomiolle?
Itse nautin suunnattomasti rintojen käsittelystä, voisin kuunnella sitä vaikka kuinka kauan, mutta jossain vaiheessa alkaa tehdä mieli muutakin.
Kommentit (29)
Hemmetti kun miehet muistaisi tämän. Eikä se tarkoita sekunnin kopelointia ohimennen, vaan nimenomaan perusteellista hierontaa, hyväilyä ja suutelua. Mieluiten esileikin aikana; saa paikat kuumottamaan just sopivasti. Tulee lisäksi ihastuttavan naarasmainen olo, kun rinnat saavat huomiota... Totta kai niihin voi palailla pitkin matkaa hekuman aikana, mutta esileikkinä mitä parasta. Muutenkin niiden ihailu (rehellinen, ei läpinäkyvän teeskennelty) pitää sängyssä fiilistä yllä.
Naiset vois tietysti muistaa, että yhtä lailla rinnat ovat miehelle erogeeninen alue, ja yhtä lailla miehen nännit nauttivat kielileikeistä, kuin naisenkin. Toki poikkeuksia on, mutta lähtökohtaisesti ei kannata unohtaa miehen rinnan aluetta.
...niin voisin kopeloida tisesejä vaikka kuinka kauan ja kaikilla eri tavoilla. Mutta kun vastaus on, että ei tunnu missään, niin minkäs teet. Niin ja olen kyllä testaullut erilaisia juttuja, mutta ei kuulemma tee vaikutusta. Tai sitten en vaan osaa :)
...niin voisin kopeloida tisesejä vaikka kuinka kauan ja kaikilla eri tavoilla. Mutta kun vastaus on, että ei tunnu missään, niin minkäs teet. Niin ja olen kyllä testaullut erilaisia juttuja, mutta ei kuulemma tee vaikutusta. Tai sitten en vaan osaa :)
ehkä turhan yleistyksen tein vastauksessani. Ei kai kaikki pidä, mutta hienoa, että yritystä löytyy. =) Uh, mä saan jopa orgasmin rintojen käsittelystä..
nro 3 (tjtn)
esileikeissä on ihanaa. Saan orgasmeja jo siinä eli lähes vastaavat tuntemukset kuin yhdynnässä tai klitoriskoskettelussa. Ei suoraan voi verrata, sillä rintaorkut ovat omalla tavallaan ainutlaatuisia.
Minulle tuottaa nautintoa:
-aluksi hyväillään rintoja laajalta alueelta
-siirrytään nänneihin vasta sitten, kun tuota eka kohtaa tehty riittävän kauan
-nännien pyörittely sopivalla voimistuvalla otteella tekee "hulluksi"
-toisen nännin pyörittely ja toisen imeminen ja näitä vaihdellen tuo orgasmin
Onneksi mieheni osaa nuo hommat ja näkee minusta, missä mennään eli tietää minun saaneeni orgasmin, pari.
Vasta sitten alkaa klitoriksen tai emättimen hyväily tai joskus pyydän miestä heti rintakäsittelyn jälkeen sisääni. (anaalia ei meillä ole kokeiltu, eikä kokeilla)
Virheitä ainakin minun kohdalla olisi:
-tartutaan suoraan rintoihin tai nänneihin ilman muuta lämmittelyä
-liian voimakkaat otteet
-rinnat saa liian vähän/ei lainkaan huomiota
-liian kepeät otteet (sively) lähinnä ärsyttää> on kerrottava, mistä pitää
-ei puhuta mitään (haluan kuulla ainakin joskus, että mies tykkää rinnoistani)
-olen keskittynyt tekemään jotain hommaa ja kopaistaan rintoja
Voin myöntää, että rintojen käsittely on minulle kovin merkityksellistä ja onneksi mies tekee sitä ja olen kertonut, että on hyvä siinä.
Itse nautin suunnattomasti rintojen käsittelystä, voisin kuunnella sitä vaikka kuinka kauan, mutta jossain vaiheessa alkaa tehdä mieli muutakin.
Heippa, miehenä pidän vaimoni rinnoista hyvää huolta, laitan hierontaöljyä ja hieron pitkään. Näykin nännejä puristelen ja hieron taas välillä, joskus vaimoni haluaa että nain rintojen väliin. Kyllä rintojen hyväily kiihoittaa minuakin, eli yksipuolista se ei ole.M45.
että rintoja saisi hyväillä ja joskus hän aloittaa, mm. imee nännejä, mutta tekee sitä vain sekunteja per rinta ja siirtyy sitten suuseksin antamiseen suoraan, jota myöskin korkeintaan minuutti.
Sen jälkeen onkin jo yhdynnän vuoro. En oikein tykkää noin lyhyestä esileikistä, joten en enää edes jaksa sitä pyytää kun ei se mies vaan opi eikä asia häntä kauheasti kiinnosta. Saan melkein aina orgasmin yhdynnässä, mutta homma jää osaltani aina vähän puolitiehen, sellainen mekaaninen suoritus joka kerta. En tietenkään halua pakottaa miestäni sellaiseen mistä hän ei nauti ja sen vuoksi olen lopettanut esileikkipyynnöt. Hän on lisäksi perustellut, että aika ei riitä, koska meillä on lapsia ja omaa aikaa illassa on tällä hetkellä tunti jos sitäkään. Lisäksi minä imetän juuri tällä hetkellä ja hän ei halua senkään vuoksi koskea rintoihini. Ei hän silti ymmärrä, ettei seksi ole muuttunut siitä mitä se oli ennen lapsia. Rintani olivat lisäksi ennen lapsia tosi nätit, suhteellisen isot ja kiinteät ja muukin kroppa kiinteä, hoikka ja treenattu mutta ne eivät innostaneet silloinkaan. Mies käy ja kävi aina suoraan asiaan.
Sekä rintojen hyväily että suuseksi tuntuvat taivaallisilta ja ottaisin mielelläni vastaan suukkoja, nuolemista tai imemistä kaulalle, vatsaan, korviin jne. mutta sellaista meillä ei ole koskaan. Sekin olisi ihanaa, että hiuksiani siliteltäisiin, harottaisiin ja jopa vedettäisiin vähän villimmässä menossa.
Olisipa ihanaa kun mieskin nauttisi esileikeistä ja kokonaisvaltaisemmasta seksistä puolin ja toisin. Olen koittanut kysellä hänenkin erogeenisia pisteitään ja se on kuulemma penis, muualla ei tunnu miltään, korkeintaan kutittaa ja kiveksiinkään ei saa missään nimessä koskea.
mieheni rakastaakin rintoja hän tuskin koskee niihin koskaan. en tiedä miksi. Esileikkivaiheessa ei koskaan, mutta vähän kun olen päällä. Ja silloin puristaa aika napakalla otteella mikä ei tunnu hyvältä. Olen yrittänyt ohjata vaivihkaa mutta ilman tulosta jo toistakymmentä vuotta
Rakastajani taas olisi voinut leikitellä rinnoillani vaikka kuinka, sivellä, suukotella, nipistellä nännejä, nuolla ja imeä....huoh...
Voi elämää:(
Imetykset tekivät niistä kyllä joksikin aikaa omastakin mielestä epäeroottiset, mutta ytykkäisin kyllä jos niitä hyväiltäisiin.
näissä naisen lämmittelyasioissa, vaikka olisi se sama mies pyörinyt nurkissa pitkän aikaa.
Tuo rintahomma on hyvä esimerkki.
Omassa kokemusmaailmassa ennen lapsia rinnat eivät olleet sinänsä kiellettyä aluetta, mutta minun mielestäni ei vaimoke niistä juurikaan osannut "nauttia"; itse oli kiihkeämpi niistä.
Sitten rinnat olivat käytännössä kiellettyä aluetta monen monta vuotta lasten tullessa ja vielä todella todella pitkään imetyksien jälkeenkin.
Nyt sitten rintojen huomioiminen tuntuu olevan todella pop. Mutta valitettavasti ja tietysti säännöt vaihtelevat eli joskus vain esileikkinä tunnelmaan pääsemiseksi, joskus rinnat haluavat pitkääkin hyväilyä ja jopa toivotut tekniikat vaihtelevat.
Siinä sitten yrittää miettiä, että pitääkö niitä tänään helliä hellästi vai vähän kovemmin, entä pitääkö suulla imeskellä ja nänniä näykkiä vai onko se tänään kiellettyä. Mikä on sopiva aika "rintahoitoon" yms. Ja kaikki tämä pitäisi yleensä telepatialla arvata. No vähän on liioittelua mutta kuitenkin.
Uh, mä saan jopa orgasmin rintojen käsittelystä..nro 3 (tjtn)
saa näitä juttuja lueskella. Tasan ei käy onnenlahjat tai ainakaan halut ja himot :)
Rintojen hyväily kuuluu minusta joka kerralla hyvään seksiin. Esileikeistä jo kerroinkin ja se, milloin pidän mistäkin otteista tai vahvuuksista,on mieheni tiedossa tai sitten osaan kyllä esittää siinä paikassa toiveen, mitä haluan tai jos mies tekeem oikein, pyydän jatkamaan. Joskus ottaa liian napakasti ja siitä on pakko mainita.
Telepatialla ei toimi nämä jutut ainakaan meillä.
Lisäksi mies kyllä kuulee, milloin orgasmini lähestyy ja jatkaa kyllä rintojen työstöä niin kauan.
Kyllä hän huomioi rintoja yhdynnänkin aikana ja sehän nopeuttaa ja voimistaa orgasmia. Esim kyljellään ollessa tai minä päällä mies pyörittelee nännejäni ja taas mennään..
munkin mieheni edes joskus. Ei sitä kiinnosta kuin katsoa niitä.
ja kiihotun yksinäni siitä, että hyväilen ja nuolen rintojani itse. Mies ei koske niihin kuin joskus yllättäen kouraisee kun vaikka laitan ruokaa. Siinä tietysti aina herää toivo, että jospa ensi kerralla... seksiä harrastaessa ei enää muista niiden olemassaoloa lainkaan. Jos oikein imisi nännejä ja hyväilisi rintoja kauttaaltaan niin seksi olisi paljon intiimimpää ja himokkaampaa ainakin minusta.
Hyvä leidit, ohjailkaa miehiänne hienovaraisesti, jos tunnistatte itsenne "himotussäännöt muuttuu koko ajan"-naisiksi.
Eli ihan tuore tapaus, jossa vaimo jäykistyy, kun yritti nännejä nuolla ja näykkiä, yleensä tykkää tuosta ja paljon. Oli siinä tilanteessa tykännyt rintojen hieromisesta ja hyväilystä, mutta ei sitten tuossa tilanteessa halunnut enää jatkotoimenpiteitä. No suoralla kysymyksellä vastasi, että ei mielellään tänään imemistä ja näykkimistä suulla, käsillä kiitos.
Tämä vaan varoituksen sanana, että ilman tuota galluppia olisi tilanne voinut lässähtää enemmän kun mitä lässähti ja miehelle jäänyt takaraivoon, että ei niihin rintoihin uskalla tulevaisuudessa koskea. Ja sitten vaimo ihmettelisi, että ei saakaan toivottua rintojen hyväilyä.
Ja mies voi olla ns. persemies ja tämä tilanne sitten vaatii enemmän miehen motivointia ja ohjausta tissihyökkäyksiin, että tämäkin tieto yleiseen jakoon.
Ns. tissimieshän on rinnoissa kiinni aina kun luvan saa ja usein ilman lupaakin.
Itse katson olevani ns. tissimies ja himoitsen vaimoni tissejä ja olisin valmis tekemään niille ihan mitä vain, mutta kun vain ei kuulemme kiinnosta / tunnu missään. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta ei mitään reaktiota, ei niin millään. Olen niin monesti toivonut ja kuvitellut mitä se olisi jos naiseni nauttisi rintojensa hyväilystä. Itse kun nautin siitä kun hän joskus hyväilee minun nännejäni...
kuolasi kaikkien isotissisten naisten rintojen perään, mutta koska minun ovat pienet, ei hän vahingossakaan koskenut niihin koskaan.
joskus meillä saa rintaherkkua vieläkun tippaa maitoa het kun emäntä nousee ratsaille. siinäkkun samal lantiopohjalihasten humpppaa harrastaa niin lutkutan maitoo, hän menee ihan sekaisin kun tuntuu hyvälle ja tatti räjähtää,,,yks miinus täs on. tähänkin pitää kerjätä ja tätä saa liian harvoin..
Vierailija kirjoitti:
esileikeissä on ihanaa. Saan orgasmeja jo siinä eli lähes vastaavat tuntemukset kuin yhdynnässä tai klitoriskoskettelussa. Ei suoraan voi verrata, sillä rintaorkut ovat omalla tavallaan ainutlaatuisia.
Minulle tuottaa nautintoa:
-aluksi hyväillään rintoja laajalta alueelta
-siirrytään nänneihin vasta sitten, kun tuota eka kohtaa tehty riittävän kauan
-nännien pyörittely sopivalla voimistuvalla otteella tekee "hulluksi"
-toisen nännin pyörittely ja toisen imeminen ja näitä vaihdellen tuo orgasmin
Onneksi mieheni osaa nuo hommat ja näkee minusta, missä mennään eli tietää minun saaneeni orgasmin, pari.
Vasta sitten alkaa klitoriksen tai emättimen hyväily tai joskus pyydän miestä heti rintakäsittelyn jälkeen sisääni. (anaalia ei meillä ole kokeiltu, eikä kokeilla)Virheitä ainakin minun kohdalla olisi:
-tartutaan suoraan rintoihin tai nänneihin ilman muuta lämmittelyä
-liian voimakkaat otteet
-rinnat saa liian vähän/ei lainkaan huomiota
-liian kepeät otteet (sively) lähinnä ärsyttää> on kerrottava, mistä pitää
-ei puhuta mitään (haluan kuulla ainakin joskus, että mies tykkää rinnoistani)
-olen keskittynyt tekemään jotain hommaa ja kopaistaan rintojaVoin myöntää, että rintojen käsittely on minulle kovin merkityksellistä ja onneksi mies tekee sitä ja olen kertonut, että on hyvä siinä.
Tässä hyvää juttua kaikille rintojen hyväilystä kiinnostuneille. Oon myös ihan koko ajan vaimon rintojen kimpussa ja jos vain on tilanne koskettaa niitä niin käytän sen. Mutta pitää aina muistaa odottaa oikeaa hetkeä tehdä se, eikä niihin saa koskaan käydä suoraan kiinni, paitsi tietty jos nainen itse vie kätesi rinnoilleen.
Vierailija kirjoitti:
...mies hyväilee rintoja todella paljon, koska itse nautin siitä ja niin kertomansa (ja omien huomioitteni) mukaan nauttii hänkin.
Miten kuuntelet rintojen käsittelyä?
Liukkaria, nännien imemistä/nuolemista/puristelua, rintojen naintia.
Ah, kaikkea tätä ihanuutta antaa mieheni.
Lisäliukastetta sitten otetaan mun jalkojenvälistä ja välillä mies maistelee sieltäkin.
Voih, alkaa tehdä mieli...