Parhaat meikkisi ja meikkivinkit
Kootaan tähän omat mielitietyt:)
Minä pidän parhaana
-ripsivärinä Lancomen Doll eyes
-aurinkopuuteri Colose
Hyvää kylmakynää ja puuteria vielä metsästän
Kommentit (63)
Mun suosikkituotteita, joita oon käyttänyt jo pitkään:
Guerlain Terracotta aurinkopuuteri
Korres lip butter
Stila BB voide
Chanel Illusion D'Ombre luomivärit
Suosittelen Anastasia Beverly Hills kulmakynää.
Mua kiinnostaisi kanssa hyvä kulmakynä
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:39"]
Mun suosikkituotteita, joita oon käyttänyt jo pitkään:
Guerlain Terracotta aurinkopuuteri
Korres lip butter
Stila BB voide
Chanel Illusion D'Ombre luomivärit
Suosittelen Anastasia Beverly Hills kulmakynää.
[/quote]
Sopiiko tuo ABH kulmakynä vaalealle ja mistä voi ostaa?
Itse olen käyttänyt maybelline fit me meikkivoidetta, ja puuteria. Lumenee kulmakynänä ja ripsivärit ollut maybellinee, tai lumenea. Joskus rimmel. Toimineet minulla.
Lumenen huulipunat on ihan ok, ripsarista en siitä merkistä tykkää.
Vinkkejä:
1. varjostukset ja korostukset parhaiden piirteiden esiintuomiseen. http://4.bp.blogspot.com/-2neAB65LHwA/UWwpfTu6aSI/AAAAAAAAA_Y/_OXj78I7f54/s1600/makeup_contouring_chart.jpg
2. huulimeikkiä tehdessä pohjalle puuteria. Sitten hiukan huulipunaa, taputellaan sitä paperilla pois, taas vähän puuteria ja sitten huulipunaa. Pysyy paljon paremmin.
3. Meikkivoiteen levittämiseen kannattaa käyttää tämäntyyppistä harjaa: http://1.bp.blogspot.com/-zOZi-iuFERI/UWVjFzqrv3I/AAAAAAAACe8/w0EOl3vYmLY/s1600/real%2Btechniques%2Bbrush%2Breview.jpg Sillä saa parhainta jälkeä, kun oppii oikean tekniikan.
Yleensä meikkini eivät ole mitenkään kalliita, mutta yksi kokeilemani hintavampi meikkivoide on ollut erittäin hyvä, nimittäin Lancômen Teint Idole Ultra 24h. Pysyy ja peittää loistavasti jo pienellä määrällä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:57"]
Vinkkejä:
1. varjostukset ja korostukset parhaiden piirteiden esiintuomiseen. http://4.bp.blogspot.com/-2neAB65LHwA/UWwpfTu6aSI/AAAAAAAAA_Y/_OXj78I7f54/s1600/makeup_contouring_chart.jpg
2. huulimeikkiä tehdessä pohjalle puuteria. Sitten hiukan huulipunaa, taputellaan sitä paperilla pois, taas vähän puuteria ja sitten huulipunaa. Pysyy paljon paremmin.
3. Meikkivoiteen levittämiseen kannattaa käyttää tämäntyyppistä harjaa: http://1.bp.blogspot.com/-zOZi-iuFERI/UWVjFzqrv3I/AAAAAAAACe8/w0EOl3vYmLY/s1600/real%2Btechniques%2Bbrush%2Breview.jpg Sillä saa parhainta jälkeä, kun oppii oikean tekniikan.
Yleensä meikkini eivät ole mitenkään kalliita, mutta yksi kokeilemani hintavampi meikkivoide on ollut erittäin hyvä, nimittäin Lancômen Teint Idole Ultra 24h. Pysyy ja peittää loistavasti jo pienellä määrällä.
[/quote]
Ai niin: tasaisen, pehmeän ja siistin lopputuloksen kulmiin saa helpoiten käyttämällä luomiväriä niiden korostamiseen.
Miten saisin ns huonon ihon näyttämään kauniin heleältä, minun ihossa vähän aknearpia ja suuret ihohuokoset poskissa:(
Rasvaisen/sekaihon meikkivoide?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:13"]
Miten saisin ns huonon ihon näyttämään kauniin heleältä, minun ihossa vähän aknearpia ja suuret ihohuokoset poskissa:([/quote]
Minuakin kiinnostaisi tämä... Ei arpia, mutta todella isot ihohuokoset, joiden soisin peittyvän.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:13"]
Miten saisin ns huonon ihon näyttämään kauniin heleältä, minun ihossa vähän aknearpia ja suuret ihohuokoset poskissa:(
Rasvaisen/sekaihon meikkivoide?
[/quote]
Kannattaa ostaa sellainen pohjustusaine, joka on tarkoitettu peittämään isot ihohuokoset. Jos iho punertaa, voi käyttää vihreää peitevoidetta pahimpiin kohtiin. Sitten ihonväristä peitevoidetta niille arville, kuopille, tummille silmänalusille jne. Lopuksi meikkivoide. Ei kannata käyttää puuteria, se todennäköisesti korostaa arpia.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:19"]
Lily Lolo mineral foundation!
[/quote]
minkätyyppiselle iholle? hinta? Mistä voi ostaa?
Onko Joe Blasco minkälaista teidän mielestä. Mun rasvainen iho kiiltä sillä. Tosipeittävää kyllä, pakkelimainen
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
http://www.ecco-verde.com/lily-lolo-mineral-makeup/lily-lolo-corrector
Diorin puuteri on paras, vähän tyyristä tietty
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Mä tilasin juuri eilen kokeilupaketin Lily Lololta. Siis sen, missä on 3 eri foundationia ja puuteri. Lisäksi tilasin sen ison kabukin, poskipunan ja poskipunasiveltimen. Eilen sai 10% alennusta ja hinnaksi postikuluineen tuli vajaa £45. Pelkkä kokeilupakkaus oli vajaa £14 ja siihen ne postikulut, jotka tais olla £4 huitteilla.
mulla on aikaisemmin ollut Mineralogue sarjaa, mutta nyt päätin kokeilla Lily Loloa, kun siitä on niin paljon hyvää kuullut. Jos tykkään ja sopii, niin sitten kokeilen muitakin tuotteita.
Luomiväriksi tosin otan seuraavaksi Naked-paletin, kunhan saan nyt entiset vähemmäksi.
Markettimeikit ovat kaikki huonoja!
Mä tykkään käyttää mineraalipuuteria meikkivoiteen päällä, siis sellaista irtonaista. Sillä saa mielestäni mukavan luonnollisen mutta kestävän lopputuloksen. Mulla on kyllä aika hyvä iho, joten en tiedä miten toimii esim. rasvaiselle iholle. Tällä hetkellä käytössä on ihan perus-Lumene ja hyvin toimii.
Myös Lumenen sensitive-ripsiväri on ollut käytössä jo vuosia. Herkkäsilmäiselle se on ollut paras mitä oon kokeillut.
Lorealin meikinalusvoide on paras! Nimeä en muista, pieni purkki, vaaleanpunaista voidetta. Jättää kivasti mattapinnan t-alueille