Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko enemmän romantikko, haaveilija ja taiteellinen vai enemmän järki ihminen vai molempia?

Vierailija
30.10.2020 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kyllä 100% tuo jälkimmäinen. Haaveilee rokkitähden urasta ja useasta tyttöystävästä, jätti työnsä kotimaassa ja muutti Suomeen hetken mielijohteesta. Kyseessä japanilainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä titeellisuudellaan aikoo itsensä (ja mahdollisen perheensä) elättää, on syytä oll varsin järki-ihminen.

Vierailija
4/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on kyllä 100% tuo jälkimmäinen. Haaveilee rokkitähden urasta ja useasta tyttöystävästä, jätti työnsä kotimaassa ja muutti Suomeen hetken mielijohteesta. Kyseessä japanilainen mies.

Eli järki-ihminen?

Vierailija
5/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järki-ihminen, joka mielellään pysähtyy katsomaan jotain, mikä mielestäni on kaunista. Nautin musiikista, hyvästä kirjallisuudesta ja olen parantumaton esteetikko.

En kuitenkaan ole niin tunteellinen kuin voisi luulla, ja omasta mielestäni tarkastelen maailmaa kriittisesti ja järjen kautta (jos pitää esimerkki antaa, niin vaikka maailmanpolitiikka: voin keskustella siitä laaja-alaisesti tuntikausia, kiihtymättä oikeastaan muuhun kuin vastakeskustelijan mahdolliseen tyhmyyteen).

Vierailija
6/6 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi