Av-väen omat Halloween-bileet!
Dodi, ketkä messissä? Missä pidetään juhlat, mitä tarjoiluja, ohjelmaa? Miten aiotte pukeutua? Ideat kehiin, kohta alkaa!
Kommentit (26)
Olen noita jolla on lilat hiukset, minkä ikäiset saa tulla?
Oon niin messis! Aloitetaanko jo tänään? Mun luo ei voi tulla, kun kolmannesta varoituksesta tulee häätö mut jonkun muu kämpälle?
Vierailija kirjoitti:
Olen noita jolla on lilat hiukset, minkä ikäiset saa tulla?
Sallittu kaikenikäisille, veikkaan. Appiukko kohta 80v ja ilmoittautui mukaan jallupullo ja barbie-peruukki mukanaan, lupasin lainata huulipunaani
Nyyttärit ettei buffet-tarjoilussa pöpöt leviä
Terv. huolehtiva kukkahattutäti
Minä olen pukeutunut laihaksi läskiksi ja olen jo valmiiksi liian humalassa.
Minulla kissamaski ja karvapötkylä hakaneulalla housuissa
Repäisen ja laitan päähäni ison pallon johon tappeja liimattu sikin sokin. Olen kemuje417n pelottavin, itse koronavirus!
Montako pääsee mukaan? Valitkaa kaupunki jossa rajoitukset ei niin tiukat, loput mukana virtuaalisesti?
Esitän suurinta pelkoani eli pukeudun hammaslääkäriksi
Voin ottaa anopin mukaan. Ei tarvitse edes mitään naamiota, on jo lähtökohtaisesti ihan hirviö.
Isot turvavälit kemuun. Olen erakko joten koko huoneen nurkkaus minulle
Laitan ylleni edellisvuoden masked singer-asun
Pukeudun ekstratiukkoihin fillarointikamppeisiin.
T. Keski-ikäinen mies
Itse olen pukeutunut goottineidoksi eli musta pitsiasu ja mustat kynnet, vielä kun sais mustan peruukin jostain...
Ilmoitettu rasismin vuoksi asiattomaksi. Ajatelkaa välillä niiden negkrujenkin tunteita.
Minä olen pukeutunut luostarimunkiksi. Ylläni on kyplytakki ja olen vetänyt viltin pään yli. Ajattelin juhlia halloweenia juomalla olutta ja kuuntelemalla jännittäviä tarinoita.
Mä kävin lainaamassa Satumaasta Rölli-asun 🤩
Olen mörkö. Minulla kylmä niin asun alle saa hyvin monta peittoa ympärille pyöriteltyä