Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Eikai ennnen käyty keikoilla. Helsinki nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanoi Rocks 80 luvun alussa tawastialla. Aivan käsittämätön energia lähti bändistä, vaikka olen nähnyt tuhansia konsertteja, niin mikään bändi ei ole päässyt samalle tasolle.
Ole hiljaa. Et varmasti ole nähnyt TUHANSIA konsertteja. :D
Tuo on ihan realistinen määrä, jos käy ahkeraan festareilla ja tehnyt sitä jo useita vuosikymmeniä. Ole itse hiljaa.
Iron Maiden 1983 Helsingin jäähallissa. Ensimmäinen keikka, mitä kävin katsomassa.
Guana Batz, Vuolteensilta Valkeakoski, noin 1990-luvun alussa.
Miljoona Sade
Oisko ollu 25v juhlakonsertti, vai 30
Vierailija kirjoitti:
EMF Provonssisa. En edes varsinaisesti tykännyt koko bändistä, mutta energia ja intensiivisyys olivat uskomattomat.
Tää keikka tuli jammailtuu täysillä.
Tämä on tosi outo bändi, jotka monet satunnaisesti vilkaisijat voivat ymmärtää väärin, mutta Feindflug Wave Gotik Treffen festareilla. Se oli vaan jotenkin tosi hienon näköistä kuinka sotilaspukuun pukeutuneet paukutti sellaista isoa kannettavaa sotarumpua marssiessaan lavalla.
Tulivuorirock 85 (?). Zero Nine +Twist Twist Erkinharju
Dave-mies, baarijakkara ja kitara, Suisto-hämeenlinna. Kakkosena rollarit !
Mulla on niin monta artistia/orkkaa (yli 200) ja keikkaa takana etten osaa oikein sanoa parasta... HIM 2013 Qstockissa oli hyvä! satoi vähän vettä ja ukkonen jyrisi... C.O.B Provinssissa 2009 oli hyvä, vaikka en nähnyt lavalle, Nightwishin keikka jäi mieleen, kun yleisö evakuoitiin Jyväskylän paviljongissa joskus 2000-luvun alkupuolella...
Mutta arvosta kovasti kaikkia musiikin tekijöitä ja jokainen keikka on paras silloin kun saan olla siellä itse mukana yleisön joukossa fiilistelemässä!
Teltan katto vuosi kamojen päälle lavalle, hyvä ettei saanut oikosulkua…olin siellä teltan katolla kaatosaatessa sitä paikkaamassa kun sä biletit. olihan se aika rokenrollia kyllä
Robin. Ei se vanha iskelmärobin, vaan tämä nykyinen.
Heinolassa Jyrää - monet
Miljoona Sade
Juice
Eput
Lord
Ja monet, monet muut
Tämähän on tietysti makuasia, mutta ihmettelen tuota suomalaisten musiikkimakua. Valtaosa sellaista, joka ei tunnu missään ja osa ihan yksinkertaisesti kuunneltavaksi kelpaamatonta. Silti, jokainen tyylillään.
Paras keikka Stromaen Racine Carrée 2015. Mies on nero. Stromae est vraiment un génie <3
Pyhät Nuket Lepakossa joskus 80-luvun puolivälissä.
Pearl Jam Berliinin kesässä 2018 (kultainen menneisyys)