Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Advent Sorrow Steelfesteillä 2019. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi outo bändi, jotka monet satunnaisesti vilkaisijat voivat ymmärtää väärin, mutta Feindflug Wave Gotik Treffen festareilla. Se oli vaan jotenkin tosi hienon näköistä kuinka sotilaspukuun pukeutuneet paukutti sellaista isoa kannettavaa sotarumpua marssiessaan lavalla.
Tää pitäis joskus nähdä.
VNV Nation, Hocico, Rabia Sorda, Combichrist ja Aesthetic Perfection on tullut Suomessa nähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swedish House Mafia 10 v sitten Hartwall Areenalla tai Muse 2013 Stadikalla.
Mä olin tulossa sanomaan tuon Muse 2013 Stadikalla. Oli kyllä niin mahtavan näköinen show heillä. Ikimuistoisesti jäänyt mieleen tuo konsertti.
M29
Muse oli massiivisen hyvä myös Rock Werchterissä 2019.
No se on Queen Wembleyllä kesällä kasarin puolessa välissä.
Mukana menossa oli myös Status Quo ja ehkä INXS sekä vielä joku.
Skunk Anansie, Tavastia
Gogol Bordello, Tavastia
Vierailija kirjoitti:
Prodigy, Ilosaari -96
Me kuultiin tämä kämppäni parvekkelle kun kaveri oli niin kovassa krapulassa ettei suostunut festarialueelle, vieläkin v*tuttaa!!!
Tai onhan mulla muitakin mahtavia keikka kokemuksia joista voisi korostaa KISS Rockfesteillä Hyvinkäällä. Oli Rockfesteillä muitakin hyviä, mutta KISS:llä oli mielestäni paras show vuonna 2019.
AC/DC (2015) ja Guns N Roses (2017) Hämeenlinnan Kantolan tapahtumapuistossa olivat myös mahtavia kokemuksia itselleni.
M29
Vierailija kirjoitti:
Metallica 13.7.2006 Tallinna Lauluväljak. Yli 70 000 fania paikalla.
Nyt odotetaan Rammsteinia 20.7 Lauluväljakille. Liput ostettu jo kaksi vuotta sitten parhaalle paikalle, koronan takia peruttu mutta nyt päästään asiaan!
Asun itse Tallinnassa, kunnon bileet taas tulossa :)
Hei! Samalla Metallican keikalla oltiin ja samalle Rammsteinin keikalle ollaan menossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swedish House Mafia 10 v sitten Hartwall Areenalla tai Muse 2013 Stadikalla.
Mä olin tulossa sanomaan tuon Muse 2013 Stadikalla. Oli kyllä niin mahtavan näköinen show heillä. Ikimuistoisesti jäänyt mieleen tuo konsertti.
M29
Muse oli massiivisen hyvä myös Rock Werchterissä 2019.
Ok, itselläni ei ole kokemusta tuosta konsertista. Mä en oikein pitänyt siitä, kun Muse siirtyi popimpaan tyyliin niin intoni bändiinkin laski.
M29
Springsteen. Tåysin vailla vertaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prodigy, Ilosaari -96
Me kuultiin tämä kämppäni parvekkelle kun kaveri oli niin kovassa krapulassa ettei suostunut festarialueelle, vieläkin v*tuttaa!!!
Itse nukuin Messilässä Prodigyn keikan ajan teltassa, kyrsii isosti. Onneksi näin sitten hereillä ollenkin yhden keikan, varmaan Provinssissa joskus.
Lahdessa tietysti NKOTB keikka. Olin neljännellä luokalla ja äidin ja isän kanssa siellä. Jäänyt juuri noista syistä mieleen. Valtavat ihmismassat ja lava niin kaukana ettei edes nähnyt sinne asti kunnolla. Filmirulla kuitenkin meni.
Nyt aikuisena ehkä KISS:n keikat Suomessa.
Litku Klemetti Bättre folkissa 2016 tai 2017. Siellä oli myös toinen aivan uskomaton keikka J. Karjalaiselta. Pieni saari tulvii valoa ja ihmisiä ja karismaattiset artistit vetää. En ikinä unohda.
Vierailija kirjoitti:
Kauko Röyhkä Turun keltaisessa talossa, YTHSää vastapäätä 1995.
Ruskeapas!
M29