Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei anna laueta sisään

Vierailija
03.08.2008 |

Naiseni ei anna minun laueta sisän kuin silloin tällöin. Lauetessanin minun on tultava kesken pois. Ehkäisy on kunnossa joten raskauden pelostakaan ei ole kyse vaan siitä että muuten sperma kuulemma valuu muuten tuntikausia..

Onko muilla pareilla sama tilanne??

m34/n36

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...syynä kuulemma sperman hallitsemattoman suuri määrä ;-)

m27

Vierailija
2/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koko orgasmi perustu laukeamiseenä Itse nautin pumpata mällit vaimon pillun uumeniin viimeistä pisaraa myöten. Vaimokin tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en anna mieheni laueta aina sisälle. Siihen on kaksi syytä:

1) Emme käytä varsinaista ehkäisyä joten keskeytetty yhdyntä on ainoa vaihtoehto silloin kun "tärppipäivät" ovat lähellä

2) Aamupanon jälkeen en todellakaan halua valua spermaa koko päivää töissä. Jos taas olen kovin väsynyt illalla niin en halua että uneni häiriintyy siitä että olen koko yön ajan "kurahaara"

Muuten kyllä seksistä tykkäävä Nainen

Vierailija
4/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai etkö? Suurempi tod.näk.tuolla tyylillä on tulla raskaaksi kuin voittaa pääpotti lotossa.Näköjään löytyy 2000-luvullakin taukkeja jotka luottavat keskeytettyyn yhdyntään.Entä jos tulet raskaaksi,aborttiko edessä?

Jos olette tarpeeks "aikuisia" harrastamaan seksiä,pitäs olla myös aikuisen vastuukin. Voi erkki näitä "Naisia"!

Spermaa valuu koko päivän? Mahtaa miehes pumpata litratolkulla.Itse kun kuivaan enimmät paperiin,käyn pesulla ja laitan pikkuhousunsuojan,ei tarvitse ns.harrastaa keskeytettyä.

Illallakin kunnon froteepyyhe auttaa asiaan,ei tarvitse välttämättä nousta enää pesulle.

Vierailija
5/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pienempi vaiva pestä kuin keskeyttää puuha parhaimmillaan. Eihän sieltä mitään valu kun kunnolla pesee. Jos ei muu auta niin sormi pimppiin pesun yhteydessä niin puhdasta tulee. :) Ei sieltä sisältä niin vaikea ole spermaa ulos saada. Sitä paitsi muistan lukeneeni että sperman määrä on yleensä aika vakio...

Vierailija
6/85 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaimo käyttää e-pillereitä niin siltikään ei saa laskea spermoja sisä'lle. ja meillä johtuu siitä että ei halua enään raskaaksi.

Arvatkaapas onko helppoa vetästä ulos kun tekee nannaaaa??

Vierailija
7/85 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taitaa olla aito tunne

sen verta hyvin tunnen vaimoni

ja mikä muu syy voisi olla siihen että ei saa laueta pilluun???

Vierailija
8/85 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutunpa keskusteluun.Kyseisepä vaimoltasi sitä "ihan oikeaa syytä".

Tietysti jos uskallat,etkä tyydy ensimmäiseen tekosyyhyn.

Vierailija
9/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia pitää käyttää, jos haluaa...

Ei tykkää valuvasta spermasta. Nyt ei kyllä ole ehkäisyäkään sillä toisen naperon tekoon aikeet talvella. Sitten sitä taas saa aitoa tavaraa...

Vierailija
10/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo jo loukkaavaa ja aivan tarpeetonta niuhottamista. Ja sit naiset ihmettelee kun miehet käy vieraissa kun oma vaimo noin määräilevä!

N36

Vierailija
11/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on suunnitteilla toinen lapsi, joten kohta pääsee taas nauttimaan aidosta asiasta.

Kyllähän sperman valuminen varmaan on vähemmän hauskaa, mutta suurin osa naisista sen kuitenkin hyväksyy.

Vierailija
12/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään kieltää mieheltäni tommosta iloa perusteena oma mukavuuteni. Auttaisko miehet asiaa jos koittaisitte nätisti kertoa miten paljon paremmalta tuntuu kun saa tulla sisään, että se on tärkeä juttu teille? Tai joku kompromissi, että joka toinen kerta saa laueta ja sillee? ;-) Ainahan naiselle puhumisesta ei ole hyötyä mutta joskus osataan yllättää...

N

Vierailija
13/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainoastaan mökillä "kortsupakko" jos tilanne on ettei pääse heti uimaan. Minusta tämä on varsin ymmärrettävää, mutta kaupungissahan on käsisuihkut joten en ymmärrä miksi jotkut vastustaa ko. hupia kaupungissakin.

Tuhannen taalan kysymys siis on voiko pillun muodossa ja sperman koostumuksessa olla niin isoja eroja että toinen saa kaivettua spermat ulos suihkun kanssa ja toinen ei...

M

Vierailija
14/85 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi illalla sekstatessa se sperma kutittaa kun valuu haarovälistä.

Vierailija
15/85 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde. Mitä kovempi orkku sitä syvemmällä tavara ja tosiaan saattaa hulahtaa yhtääkkiä vaikkaa kuinka pesis, mutta enpä tuollaisia kyllä panon aikana mieti. On vähän muuta mielessä ; ).

Miten ne eukot kerkee saamaan vai ovatko niitä, jotka ei oo koskaan saaneetkaan? En kyllä ymmärrä, että miksi ei sitten kumia voi käyttää.

Vierailija
16/85 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainoastaan mökillä "kortsupakko" jos tilanne on ettei pääse heti uimaan. Minusta tämä on varsin ymmärrettävää, mutta kaupungissahan on käsisuihkut joten en ymmärrä miksi jotkut vastustaa ko. hupia kaupungissakin.

Tuhannen taalan kysymys siis on voiko pillun muodossa ja sperman koostumuksessa olla niin isoja eroja että toinen saa kaivettua spermat ulos suihkun kanssa ja toinen ei...

M

Tosin ymmärrän jos on mökki ja ulkovessa niin olo ei ole mitä raikkain parin tunnin päästä jos ei ole päässyt pesulle- muutoin minusta on ihanaa kun kyseinen ainenmuistuttaa minua juuri koetusta rakastelusta!

Vierailija
17/85 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis yks joka antas vaikka aina tulla sisään, mutta MIES ei halua.

Kun en käytä ehkäsyy kunmies ei anna, kun muka kaikkeee sivuvaikuusta. ja kumi ei tunnu hyvälle.

että on se niinki päin että mies ei halua..

nyyh ja kun se olis niin ihanaa joskus kun mies tulis loppuun asti, no onneks saan kerra kuussa ees sen loppuun asti..jaksaa aina odottaa

Vierailija
18/85 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihan kaikki niin ainakin niin ettei valu. Ehkä mä oon vaan niin onnekas että on sen mallinen pillu! :) Tai uskallan oon niin hävytön että uskallan pistää sormeni pimppiin ja huuhdella ne ulos. Mun mies taitaakin olla onnekkaampi kuin uskookaan. Kaikesta naiset jaksaakin kehittää ongelmia.

Vierailija
19/85 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiseltas, että ottaisko se sitten suihin. Se on siisti tapa, ei valu sperma...

Vierailija
20/85 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin siitä kun tunne miehen laukeavan sisälleni, saan lähes aina yhdyntä orgasmin ennen miehen laukeamista ja kun mies laukeaa sisälle saan vielä yhden pikkuorgasmin.

Aivan upeaa tuntea kuin mies laukeaa syvälle sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi