Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteessa ihastuminen

Vierailija
10.02.2014 |

Sovittiin miehen kanssa että harrastetaan seksiä, mutta suhdetta kumpikaan ei halua/halunnut. Nyt mies on kuitenkin osoittanut kännipäissään mustasukkaisuutta, kiukutteli ja suoraan sanoi minulla olevan muita ja kehoitti soittamaan jollekkin muulle ja viettämään yön jonkun muun kanssa (surrurrum soitti siis itse en minä ;) ) ja samaan hengenvetoon ilmoitti tulevansa viereen ja taas kiukuttelua muista miehistä... Selvinpäin taas sanoi ettei halua suhdetta kenenkään kanssa.

Olen itse tehnyt selväksi että en halua seksiä enempää (vaikea ero takana), mutta pidän ihmisestä kuitenkin paljon (ollaan tunnettu jo pitkään ennen seksisuhdetta) enkä halua hänelle mitään pahaa, joten suhde on ehdotomasti lopetettava jos tunnetta alkaa tulemaan kuvioihin.

Kumpi pitäisi ottaa tosissaan selvinpäin sanotut asiat vai kännissä osoitettu mustasukkaisuus?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä on helppo sanoa se mitä selvinpäin ei uskalla.

Vierailija
2/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän useimmiten tuollaisissa kuvioissa jossain taustalla aina on pientä mustasukkaisuutta. Se vaan on sen verran pientä, ettei selvinpäin haittaa. Ei tuo tarkoita että mies on sinuun välttämättä ihastunut tai asiassa on sen enempää tunteita. Se tarkoittaa vaan että joku ikiaikainen vietti joka laittaa puolustamaan "omaa naarasta" vierailta uroilta, aktivoituu kun alkoholi tukahduttaa korkeamman ajattelun...

Itse en välittäisi mitään noista kännissä sanotuista jutuista. Mutta en kyllä jaksaisi kännisenä sitä katsellakaan jos tuollainen käytös silloin alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:51"]

Itse en välittäisi mitään noista kännissä sanotuista jutuista. Mutta en kyllä jaksaisi kännisenä sitä katsellakaan jos tuollainen käytös silloin alkaa.

[/quote]

Näin juuri. Viina on viisasten juoma ja melko harva meistä on kovin viisas.

Vierailija
4/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ihmetytti myös tyttöystäväksi kännissä kutsuminen ja minulle asiasta vielä mainitseminen kun on ollut puhetta vain seksistä. Liekö helpompi sanoa lähtevänsä tyttöystävän luokse, kun vakipanon?

Vierailija
5/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas yksi osoitus siitä, miksi pelkkä seksi ei toimi. Mukana on aina tunteita, oli mies tai nainen.

Vierailija
6/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ainakaan kannata kaverin kanssa seksisuhdetta kehittää.... 

Vierailija
7/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä suoraan.

Vierailija
8/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:27"]

Kysy mieheltä suoraan.

[/quote]

Jos joku asia vaivaa, se kannattaa kyllä ottaa puheeksi. Jos sitä voi naida, kai sille nyt voi puhuakin... 

Vierailija
9/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:57"]

Kiitos vastauksista. Ihmetytti myös tyttöystäväksi kännissä kutsuminen ja minulle asiasta vielä mainitseminen kun on ollut puhetta vain seksistä. Liekö helpompi sanoa lähtevänsä tyttöystävän luokse, kun vakipanon?

[/quote]

Silloin kun itse olen ollut seksisuhteessa, niin en ole sanonut meneväni tyttöystävän tai vakipanon luokse. En eritysesti ole salaillut asiaa, mutta en myöskään ole kokenut tarvetta retostella. Suoraan kysyttäessä olisin vastannut, luultavasti nimiä mainitsematta.

Vierailija
10/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies (ja miksei nainenkin) jossain menettää kykynsä näytellä ihmisrakasta niin kännissä. Silloin vallanhimo ja kaikkinainen pullistelu tulee herkästi esiin.

nimim. raivoraitis psykopaatti :P

Vierailija
11/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:03"]

Tämä on taas yksi osoitus siitä, miksi pelkkä seksi ei toimi. Mukana on aina tunteita, oli mies tai nainen.

[/quote]

Niin olen samaa mieltä!! Alapeukutin vahingossa, hemputin älykännykkkä

Vierailija
12/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:31"]

Jos mies (ja miksei nainenkin) jossain menettää kykynsä näytellä ihmisrakasta niin kännissä. Silloin vallanhimo ja kaikkinainen pullistelu tulee herkästi esiin.

nimim. raivoraitis psykopaatti :P

[/quote]

En ymmärtänyt.

Vierailija
13/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut, lopeta suhde.

Vierailija
14/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:10"]

On ihastunut, lopeta suhde.

[/quote]

Niin kai sitten  :)

Vierailija
15/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naida voi kenen kanssa tahansa. Mutta tunteiden syntyminen ja niiden läsnäolo on syvältä. Voi tätä pervoa maailmaa..

Vierailija
16/16 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:27"]

Kysy mieheltä suoraan.

[/quote]

Jos joku asia vaivaa, se kannattaa kyllä ottaa puheeksi. Jos sitä voi naida, kai sille nyt voi puhuakin... 

[/quote]

Huippu!