Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni tuttu om laittanut fb:ssä "minäkin olen ollut terapiassa" -kuvan

Vierailija
29.10.2020 |

En voi mitään sille, että nyt pidän näitä tyyppejä kajahtaneina ja epäilyttävinä, joiden seuraa tekee mieli vältellä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on varmasti heille vain plussaa, että välttelet.

Vierailija
2/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä sen takia että on käyneet terapiassa, mutta pidän vähän omituisena sitä, että haluaa omia henkilökohtaisia asioitaan levitellä kaiken kansan nähtäville. Profiilikuva on kuitenkin sellainen, mikä näkyy ihan kaikille, vaikka olisi facebook-tilinsä muuten laittanut salaiseksi.

Mielestäni terapiassa käynti on hyvin henkilökohtaista, enkä koe tarvetta tätä tietoa levitellä kaikille silkasta solidaarisuudesta tietomurron uhreja kohtaan, toivoohan ne uhritkin, ettei ne tiedot leviäisi. Mutta eipä se toki minulta ole pois, jos joku toinen haluaa mainostaa terapiassakäyntiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut terapiassa.

Vierailija
4/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita, olen työssä jossa kohtaan paljon ihmisiä, enkä todellakaan halua, että kuka vain heistä voisi tietää minusta tällaisen tiedon.

Vierailija
5/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä sen takia että on käyneet terapiassa, mutta pidän vähän omituisena sitä, että haluaa omia henkilökohtaisia asioitaan levitellä kaiken kansan nähtäville. Profiilikuva on kuitenkin sellainen, mikä näkyy ihan kaikille, vaikka olisi facebook-tilinsä muuten laittanut salaiseksi.

Mielestäni terapiassa käynti on hyvin henkilökohtaista, enkä koe tarvetta tätä tietoa levitellä kaikille silkasta solidaarisuudesta tietomurron uhreja kohtaan, toivoohan ne uhritkin, ettei ne tiedot leviäisi. Mutta eipä se toki minulta ole pois, jos joku toinen haluaa mainostaa terapiassakäyntiään.

Eiköhän oo jokaisen itsensä päätettävissä, mitä pitää henkilökohtaisena.

Vierailija
6/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapahan on asiansa.

Vierailija
7/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jutellut terapeutin kanssa työni vuoksi. Kestin omat vakavat sairauteni, läheisteni ja lemmikkini menettämiset, mutta päivittäiset ja edelleen jatkuvat keskustelut törkeästi käyttäytyvien ihmisten kanssa saivat minut työnantajan maksamaan terapiaan. Neuvo teille kaikille: maksakaa laskunne eräpäivänä. älkääkä huutako ja kiroilko ihmisille, jotka käsittelevät kyseisiä laskuja. 

Vinkki aloittajalle: psykiatri on todennut minut täysjärkiseksi ja psyykkisesti tasapainoiseksi, kun aiempi työnantajan pakotti minut käymään hänen luonaan. Sairastin pitkälle edennyttä syöpää, jonka vuoksi jouduin olemaan paljon pois töistä. En ollut henkisesti, vaan fyysisesti sairas.

Kuka sairastuu mitenkin. 

Mikä sinun oma tilanteesi on? Vaikutat törkeän epäkohteliaalta. 

Vierailija
8/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis kova veto --> "Minäkin olen ollut vankilassa" 

Vierailija
9/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi uhreista ja tässä asiassa täysin samaa mieltä. Jos kerrot käyväsi terapiassa, niin ihmiset saattavat udella syitä siihen yms. Ei kiinnosta selitellä muille omista traumoistaan, kun suhtautuminen voi olla mikä sattuu. Ja sitten voi tulla kaikenlaisia seurauksia pitkällä aikavälillä. Yritän vain olla niin, ettei kukaan tuttu missään vaiheessa hoksaa minun olevan tietomurron uhrien joukossa.

Vierailija
10/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vuosikymmenen terapiassa, mutta sen julistaminen ei auta mitenkään tietomurron uhreja. Typerää, mukamyötäelävää huomionhakua.

Vierailija
11/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai "Minäkin olen ollut ulosotossa"

Vierailija
12/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon. En epäile. 

Vierailija
13/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tai minäkin olen hu .ora", "minäkin olen käynyt huor. issa", "minäkin olen polttanut pilveä", "minäkin olen ajatellut lapsia sillä silmällä" Kampanjat käyntiin

Vierailija
14/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut vuosikymmenen terapiassa, mutta sen julistaminen ei auta mitenkään tietomurron uhreja. Typerää, mukamyötäelävää huomionhakua.

Näin on. Uhriksi joutuneiden on nyt vain yritettävä parhaansa mukaan elää tapahtuneen ja kaikkien sen mahdollisten seurausten kanssa.

Vierailija
15/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä kajahtaneina, mutta v ttu mitä jeesustelua osa tutuista nyt harrastaa somessa tuon aiheen tiimoilta.

Vierailija
16/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tai minäkin olen hu .ora", "minäkin olen käynyt huor. issa", "minäkin olen polttanut pilveä", "minäkin olen ajatellut lapsia sillä silmällä" Kampanjat käyntiin

Mitä te oikein ajattelette, että siellä terapiassa tehdään? Siellä käydään juttelemassa.

Vierailija
17/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minäkin olen käyttänyt huumeita".

Toisaalta, voisihan tällainen avoimuus asiassa kuin asiassa olla hyvin avartavaa :D Että mitä kaikkea sitä monien ihan tavallisten ihmisten historiasta voi löytyäkkin ;) Harmillisesti tosin veikkaan, ettei ihmiskunta ole vielä valmis tähän, se on leima otsassa ja nopeasti näissä jutuissa ja voi vaikuttaa esim. työnsaantiin.

Vierailija
18/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä yskäisin kaupassa"

Vierailija
19/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmä en ole ollut terapiassa, vaikka joitakin asioita olisi varmasti ollut hyvä käsitellä ammattilaisen kanssa. Pitäisköhän laittaa profiilikuvaan, että minä en ole ollut terapiassa?

Sinänsä hyvä, että ihmiset myötäelää toisten kohtaamia tragedioita, mutta mun mielestä tää menee jotenkin yli. Minusta jotenkin hyveellisyyteen naamioitua huomionhakuisuutta ja itsensä korostamista. Vähän niin kuin ne ilmoitukset somessä, että tänä vuonna lahjoitin joulukorttirahat Afrikan vuohille, hyvää joulua teille!

Vierailija
20/53 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein ajattelette, että siellä terapiassa tehdään? Siellä käydään juttelemassa.

Ei varmaan kukaan ajattele, että terapiassa vedettäisiin huumeita tai h*orattaisiin. Mutta kaikkia asioita ei ehkä vaan kannataa jakaa kaikille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi