Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin sperma itsetyydytyksessä?

Vierailija
09.02.2014 |

Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.

Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?

-utelias vaimo

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperiin ja siitä vessanpönttöön.

Ja nimenomaan ensin paperiin siitä syystä,

että muuten saa lähtökohtaisesti puhdistaa istuimen kannen takaosan. Ainakin tämä on se oma tulokulma asiaan. :)

Vierailija
122/173 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenelle ja siitä suuhun😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä talouspaperiin. Muutaman kerran sellaiseen pehmeään parikymmensenttiseen putkieristeen pätkään käsirasvan kanssa.

Vierailija
124/173 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen superitsekeskeisen ja ylivoimaantuneen vaimoni kauniin ystävättären rinnoille nautinnollisen panon päätteeksi. Voisin ottaa tavaksi, oli niin paljon parempaa kuin vedellä itsekseni hanskaan jatkuvan pihtaamisen takia. 

Vierailija
125/173 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kädelle ja siitä suuhun. Nam!

Vierailija
126/173 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla istuessa kondomi paras, kerää varmasti kaiken talteen. Iso kylpypyyhe myös yleisesti hyvä kun pinta-alaa reilusti ja voi vaikka laittaa olohuoneen pöydälle jos seisaaltaan päästelee. WC:ssä kaksi palaa WC-paperia toiseen käteen ja siitä lopuksi alas vakio. Näillä sitä aika hyvin pärjääkin! Talouspaperi toimii myös.

Vierailija
127/173 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minulla oli tyttöystävä, jolla oli kuin kuudes aisti sen suhteen milloin olen vetämässä käteen ja tuli aina paikalle "voinksmä vähän auttaa", ja otti suihin juuri kun olin laukeamassa. Eli silloin se sperma meni usein tyttöystävän kurkusta alas itsetyydytyksen päätteeksi.

Vierailija
128/173 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiin ja ruuanlaittoon mausteeksi.

Vierailija
129/173 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minulla oli tyttöystävä, jolla oli kuin kuudes aisti sen suhteen milloin olen vetämässä käteen ja tuli aina paikalle "voinksmä vähän auttaa", ja otti suihin juuri kun olin laukeamassa. Eli silloin se sperma meni usein tyttöystävän kurkusta alas itsetyydytyksen päätteeksi.

Toi olis tietty paras, ja yksi niistä jutuista mitä saatan miettiä hoidellessani itseäni. En (valitettavasti tietenkään) sitä ikinä kokenut muuta kuin mielikuvituksissani.

Vierailija
130/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että valitessasi esimerkiksi wc - tai talouspaperin työllistät samalla kaupan kassan ohella metsureita, kuljetusyrittäjiä ja paperimiehiä!

Vierailija
131/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönttöön tai lakanoille.

Vierailija
132/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia tietysti. Itse tykkään maistella hitaasti ja niellä. Joskus kun olen superkiimainen ja tiedän että lisää on tulossa, on kiva kerätä eka satsi talteen ja käyttää liukkarina dildon kanssa pepussa. Kutkuttaa dildottaa omilla liukkailla ja runkata kunnes saa sen ison orkun tulokset makusteltavaksi.

Vierailija
133/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle naamalle

Vierailija
134/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielee.

Vierailija
135/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaappiin ja ruuanlaittoon mausteeksi.

Kerään omani jääpalamuotteihin pakkaseen.

Vierailija
136/173 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama, mutta sillä erolla, että tyttö tuli paikalle missä tumputin (yleensä veskissä ovi auki), pyysi mua sisälleen ja sain sit laueta ihan jäätävässä kiimassa sinne. Riisui paitaansa ja rintsikoita hitaasti edessäni ja sanoi viettelevimmällä äänellä pehmeän seksikkäästi: "haluutsä panna mua" vielä tehostaen tota usein: "näytä mulle miten paljon sä haluut panna mua". Olin aivan järkyttävän kovana, kaappasin tytön heti syliini ja vein kaunoiseni rajusti suudellen makkariin. Peittelin hänet koko vartalolla alleni ja annoin palaa. Hän nautti valtavasti mun kiusaamisesta tuolleen.

Vierailija
137/173 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet on sitten ällöttäviä sikoja.

No, eipäs nyt oteta niin tosissaan. Suurin osa on kyllä keksittyjä juttuja.

Eiköhän se yleisin tapa ole wc/talouspaperille ja sitten paperi heitetään pönttöön.

Miten se homma sinun mielestäsi pitäisi tehdä? (Jos siis ei ole parisuhdetta).

Ei sitten niitä talouspapereita pönttöön, ettei mene putket tukkoon. Talouspaperi kuuluu aina roskikseen.

Vierailija
138/173 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikaksinen kirjoitti:

Tekopillu on huonoin noista, sieltä valuu ulos kaikki,

Riippuu mallista. Ainakin Tenga flip zero on sellainen josta ei valu. En tiedä onko se tarkalleen ottaen "tekopillu", koska ei ole ulkonäöllinen kopio monien muiden tapaan mutta masturbaattori kuitenkin ja toimintamekanismi sama.

Vierailija
139/173 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tyynyliinalle. Ajattelin että sillä tavalla saisi vaimon taas haluamaan seksiä, mutta nykyisin vain nukkuu entistä enemmän nenä kiinni tyynyssä.

Vierailija
140/173 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama, mutta sillä erolla, että tyttö tuli paikalle missä tumputin (yleensä veskissä ovi auki), pyysi mua sisälleen ja sain sit laueta ihan jäätävässä kiimassa sinne. Riisui paitaansa ja rintsikoita hitaasti edessäni ja sanoi viettelevimmällä äänellä pehmeän seksikkäästi: "haluutsä panna mua" vielä tehostaen tota usein: "näytä mulle miten paljon sä haluut panna mua". Olin aivan järkyttävän kovana, kaappasin tytön heti syliini ja vein kaunoiseni rajusti suudellen makkariin. Peittelin hänet koko vartalolla alleni ja annoin palaa. Hän nautti valtavasti mun kiusaamisesta tuolleen.

Mulla oli nuorena poikaystävä jolle riitti just tuo 'pane mua' viettelevällä katseella ja sain hänet kimppuuni. Tosta seurasi sitte unohtumattomia kokemuksia. Olis ollut ihanaa katsella enemmän etenkin salaa ja nähdä miten hän nauttii ja vetelee komeaa kaluaan. Pari kertaa näin hänet puoliunessa sängyssä mahallaan patjaa nylkyttämässä. Joskus puhuttiin ja hän myönsi, että runkkasi koulun vessassa mun panemisesta haaveillen. Ajatuskin siitä kiihotti. Sperman purkautumisesta on tullut mulle kai sit fetissin tapainen juttu ja haluaisin aina nähdä sen. Kerran epäilin, että hän oli lauennut boxereihinsa ja en meinannut saada niistä tarpeekseni laitellessani pyykkiä. Nuuhkin ja ihailin kädessä sitä liisteristä kangasmyttyä. Nyt vähäsen nolottaa.