Mihin sperma itsetyydytyksessä?
Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.
Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?
-utelias vaimo
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että valitessasi esimerkiksi wc - tai talouspaperin työllistät samalla kaupan kassan ohella metsureita, kuljetusyrittäjiä ja paperimiehiä!
Suomi nousuun Serlarulla kerrallaan!
Yleensä vasemman käden kämmenelle, mistä nuolen mällin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että valitessasi esimerkiksi wc - tai talouspaperin työllistät samalla kaupan kassan ohella metsureita, kuljetusyrittäjiä ja paperimiehiä!
Suomi nousuun Serlarulla kerrallaan!
Ei mahdu serlarullaan
Vessanpönttöön.
Siistiä ja voi truiskauttaa kunnolla sinne veteen ja mällit tekee kuvioita pohjalle mennessä.
Omaan naamaan on kiva yrittää ruikata.
Ite tykkään myös ampua omaan suuhun, namnam
Mulla ei oo lupaa laueta ellen syö omia mällejäni. Nämäkin ovat pilattuja orkkuja, eli täysin kunnollisia orkkuja minulla ei ole lupa saada ollenkaan. Eli suuhun menevät. Vaimoni käskee keräämään aina viikon runkkusatsit talteen ja hänen valvonnassaan juon ne shottilasista johon olen niitä kerännyt.
Yleensä kämmenelle tai suoraan runkkuliinaan. Joskus harvoin maistan satsit kädestä. Toisinaan myös kortsuun.
Melko harvoin saa runkata puolison rinnoille tai perseelle.
wc paperiin , suoraan pönttöön , kämmenelle, lusikkaan josta syön lastin, tai nahkarukkaseen joka on kädessäni mistä nuolen tai pyyhin paperilla puhtaaksi
Talouspaperi on hyvä, joskus lapsena kun salaa vessassa vetelin käteen niin wc-paperi tahtoi liimautua pippelin päähän, kun se sitten lerpahti niin sitä piti putsailla.
Nuoren naisen pöksyt olisi kätevät, siisti toimitus ja puhdistuu pesussa.
Puhtaaksi huuhdeltuun maiitopurkkiin ja sitten sekajätteeseen.
Aivan samoin kuin jouluna joulukinkun paistorasvat.
Jättää kalsareihin, kuivuu yöllä
tyttöystävän pikkareihin jota pidän aisan päällä vatkatessa