Mihin sperma itsetyydytyksessä?
Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.
Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?
-utelias vaimo
Kommentit (173)
Vaimon pikkareihin. Ensi haistelen niitä saadakseni munan kovaksi. Mitä enemmän tuoksuvat, sitä kovempi erektio.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kotona runkkupyyhkeeseen tai omaan käteen. Vessassa lavuaariin, suihkussa suihkun lattialle, ulkona maahan... Kohta alkaa olla ihan kivat ulkoilukelit, mutta en ole vielä avannut ulkorunkkukautta. Viimestään varmaankin toukokuussa taas pääsee vuoden ensimmäiset siemenet hedelmälliseen maahan.
Olisin naisena kiinnostunut sopimaan treffit miehen kanssa, jonka runkkausta haluaisin luonnossa katsella. Luulen, että olisi erittäin kiihottavaa seurata miehen nauttimassa itsestään ja lopulta nähdä spermaruiskun kaaren ja kuulla miehen huokailevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kotona runkkupyyhkeeseen tai omaan käteen. Vessassa lavuaariin, suihkussa suihkun lattialle, ulkona maahan... Kohta alkaa olla ihan kivat ulkoilukelit, mutta en ole vielä avannut ulkorunkkukautta. Viimestään varmaankin toukokuussa taas pääsee vuoden ensimmäiset siemenet hedelmälliseen maahan.
Olisin naisena kiinnostunut sopimaan treffit miehen kanssa, jonka runkkausta haluaisin luonnossa katsella. Luulen, että olisi erittäin kiihottavaa seurata miehen nauttimassa itsestään ja lopulta nähdä spermaruiskun kaaren ja kuulla miehen huokailevan.
Yhteyttä vaan tännepäin miehelle. Tavataan.
Mh5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteyttä vaan tännepäin miehelle. Tavataan.
Tuskin onnistunee tätä kautta kontaktointi.
Jos jollain tietoa, missä Jyväskylän seutuvilla olisi naisen mahdollista nähdä luonnossa nautiskelevia miehiä, koordinaatteja saa toki antaa.
Nuorempana sängynlaidan ja patjan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata että pyyhkeet pilaatte.
Ällöttävää touhua,käyttäköä sitä paperia jos ette naista saa.Voit olla varma tästä: kuivatessasi käsiäsi sinkkumiehen luona, siihen kuivaamaasi pyyhkeeseen on joskus lastit laskettu.
Mä en ole varmaan koskaan heittänyt lasteja pyyhkeeseen. Tai sitten kyse on ollut vahingosta, kun ruiskinut minne sattuu. Sperma kuivuu ja jämähtää froteepyyhkeeseen ihan jäätävällä tavalla. En ihmettelisi vaikka vielä pesun jälkeenkin näkyisi jälkiä. Kaikkein siisteintä pyyhkiä lastit paperiin ja laittaa roskiin.
Ihan hyvin pyyhkeet koneessa peseytyy ja puhdistuu
Korkkarin varvasaukkoon. Pyyhin sitten pois, ettei huomaa.
Anopin käyttämien pikkareiden haarapalaan
Runkkaan paperille, vaimoni pikkuhousuille, suoraan vessapyttyyn. Ulkona, siitä vaan maastoon.
Vierailulla ollessa vesspyttyyn, en ole uskaltanut vierailupaikan rouvan vaatteisiin vaikka myönnän, että kiinnostusta on ollut.
Mutta paras oli se kun menin tuttavanaisen luo kylään ja tuli tarve poistaa paineet. Menin vessaan ja runkkasin. Kun tulin pois niin rouva kysyi: helpottiko.
Punastui...luulisin
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan paperille, vaimoni pikkuhousuille, suoraan vessapyttyyn. Ulkona, siitä vaan maastoon.
Vierailulla ollessa vesspyttyyn, en ole uskaltanut vierailupaikan rouvan vaatteisiin vaikka myönnän, että kiinnostusta on ollut.
Mutta paras oli se kun menin tuttavanaisen luo kylään ja tuli tarve poistaa paineet. Menin vessaan ja runkkasin. Kun tulin pois niin rouva kysyi: helpottiko.
Punastui...luulisin
Huokailitko ääneen, vai mistäs nainen tiesi?
Voi olla että huokailuni kuului. Mutta tuo kysymys ja sen kautta tieto, että tiesi runkkaukseni on toisinaan kiihottavana muistona
Lattialle vaan. Olen asunut tässä asunnossa vuokralla kohta 10 vuotta ja ensi viikolla on muutto toiseen kotiin.
Olen koko 20 vuoden ajan runkannut joka päivä samassa paikassa koneen ääressä ja roiskinut lattialle samaan paikkaan. En meinaa siivota jälkiä poismuuttaessani.
Miesluolan kattoon lentää, Tavoite maalata koko katto ja saada sinne hieno tippukivimuodostelma. Ihan lupaava alku on jo olemassa, muutama kymmensenttinen spekukiven alku. Nurkissa tilkkimisen varaa.
Kaverit osallistuu innolla projektiin, hankitaan joskus strippari innoittajaksi. Harmi vaan, että suurin osa kavereista ei saa lentämään kattoon asti ja sitten kaivelevat mälliä silmäkuopistaan.
Mie taas miehenä haluaisin naisen olevan katselemassa runkkaustani.
Kotona ollessa yksin, haen pyykkikorista joskus vaimon pikkarit ja annan palaa oikein kunnolla. Hän tietää kyllä, kun niitä laittelee pesuun myöhemmin ja virnuilee aiheesta avoimesti. Kiihottaakin häntä ajatus jollain lailla. Tai sitten annan vaan tulla vatsalle kaikki jos olen sängyssä. Mitä noita häpeilemään tai piilottelemaan. jokaisella miehellä (tai lähes kaikilla ainakin) on tarvis välillä päästellä kassit tyhjäksi. Ei sitä kannata kieltää tai ujostellakaan...bai kuinka moni täällä ei koskaan runkkaa? Lisäys: kyllä ne naisetkin masturboivat tai ehkä haluavat sanoa että hellivät itseään, joko salaa tai avoimesti - mutta aikalailla kaikki ihmiset niitä orgasmeja kaipaavat. Luontohommia ne vaan on ja ei siinä pitäisi olla mitään häpeilyä edes kukkahatuilla.
Iloa iltaan ja nauttikaa kehostanne, kun siltä tuntuu.
Vaimon likaisiin pikkareihin. Haistelen niitä ensin.