Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin sperma itsetyydytyksessä?

Vierailija
09.02.2014 |

Mieheni ei suostu vastaamaan minne ruikkii itsetyydyttäessään. Voisiko joku paljastaa, mikä on miesten yleisin käyttämä konsti? kertovatko miehenne teille, kun mun mies ei suostu puhumaan näistä.

Sitten kiinnostaisi se, miten nopeasti miehet ehtivät duunata handuun? Ehtiikö esim. töissä normaalilla vessareissulla?

-utelias vaimo

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin alushousuihin mitä oon aina haistelemassa, riippuu kenen luona aina kylässä

Vierailija
102/173 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana runkkasin parisängyn patjojen väliin,

Jos jo sänkyyn mennessä tuntui siltä otin kumihanskan mukaan ja lykin siihen likaantumista estääkseni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin naisena kiinnostunut sopimaan treffit miehen kanssa, jonka runkkausta haluaisin luonnossa katsella. Luulen, että olisi erittäin kiihottavaa seurata miehen nauttimassa itsestään ja lopulta nähdä spermaruiskun kaaren ja kuulla miehen huokailevan.

Jospa voitas kohdata - saisit nähdä ja kuunnella.

Vierailija
104/173 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiihottavaa ruikkia spermat housuihin... Orgasmin jälkeen se tahmainen olo ei vaan ole enää kovin kiva. Silti tulee sitä housuihin laukeamista joskus tehtyä. On se vaan jotenkin tuhmaa ja kiimaista...

Vierailija
105/173 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En runkkaa koskaan yksin vaan vaimon vieressä silloin kun hänellä ei tee mieli. Hän kyllä auttaa hyväilemällä samalla reisieni sisäpintaa ja kiveksiäni. Huudan hep kun tulee ja hän ottaa peniksen suuhunsa ja nielee spermat. On kuulemma terveellistä ja samalla hän nuolee myös kalun puhtaaksi. Näin miellä! Nuorempana wc-paperiin ja se roskiin. Ihan teininä levitin sen vatsalleni ja annoin kuivua että mami nää spermatahroja kalsareissani tai tuskinpa niitä edes katseli sillä silmällä?

What do you want to do ?
New mailCopy

Kiitos vinkistä! Täytyykin ehdottaa vaimolle tuota. Saan kaluni puhtaaksi siinä samalla hikisen työpäivän jälkeen. Ettei tarvitse välttämättä edes suihkussa käydä Ja vaimo saa sperman lisäksi valtavasti entsyymejä, C-vitamiinia, kalsiumia, proteiinia, natriumia, sinkkiä, sitruunahappoa ja hedelmäsokeria.

Vierailija
106/173 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesluolan kattoon lentää, Tavoite maalata koko katto ja saada sinne hieno tippukivimuodostelma. Ihan lupaava alku on jo olemassa, muutama kymmensenttinen spekukiven alku. Nurkissa tilkkimisen varaa.

Kaverit osallistuu innolla projektiin, hankitaan joskus strippari innoittajaksi. Harmi vaan, että suurin osa kavereista ei saa lentämään kattoon asti ja sitten kaivelevat mälliä silmäkuopistaan.

Osta leveä parvisänky?

Vierailija
107/173 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightiin sisälle

Vierailija
108/173 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyyn tekopilluun. Purkki mihin mahtuu kaksi tavallista pesusientä, kertakäyttö hanska väliin ja tietenkin liukastetta vaikka kookosrasvaa. Spermainen hanska roskiin ja silläsiisti

Vierailija
109/173 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppiin ja jääkaappiin talteen odottamaan parasta hetkeä jolloin voisin tarjoilla sen jollekin naiselle juomaan sekoitettuna .  Tää tietysti niin ettei nainen tiedä että juomassaan on minun spermaani. Kutkuttavaa

katselle sitten naisen juomista.

Taitaa jämiä purkin pohjaan. En usko että naisten vierailuista ainakaan kämppäsi saranat kuluvat

Vierailija
110/173 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pohjosesta kirjoitti:

Olisin naisena kiinnostunut sopimaan treffit miehen kanssa, jonka runkkausta haluaisin luonnossa katsella. Luulen, että olisi erittäin kiihottavaa seurata miehen nauttimassa itsestään .

Ensimmäisen tyttöystävän kanssa oli sellainen järjestely että silloin kun sillä oli menkat tai vuotoa niin hoidettiin pussien tyhjentäminen ensimmäiseksi pois päiväjärjestyksestä kun tavattiin.

Se makasi yleensä selällään, avasi paidan napit ja kaivoi tissit ulos liiveistä. Minä tulin ilman housuja hajareisin päälle ja runkkasin lastit tisseille toisella kädellä pusseja ja rintoja hyväillen niin että se sai katsella esitystä ja ruiskutusta naamansa edessä.

Kuvioon jotenkin kuului se että tyttöystävä katseli "avuttomana"kädet niskan takana aivan kuin ne olisi sidottu sängynpäätyyn ja minä käytän sen paljaita rintoja itsetyydytykseen.

Lopputulokseena tyttöystävä huohotti pahemmin kuin minä ja se naamakin oli punaisempi.

Jossain vaiheessa aloin epäillä että sitä jatkuvaa välivuotoa ja toista viikkoa kestäviä menkkoja ei tainnyt oikeasti ollakaan koska tämä esitys näytti oikesti kiihottavan sitä niin että se kiemurteli ja huohotti alla aivan kuin olisi itse laukeamassa. Kaiken lisäksi se ei aina edes pyyhkinyt lasteja taloyspapereilta vaan sulloi rinnat märkinä takaisin liiveihin aika outo ilme kasvoillaan.

Vierailija
111/173 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin pikkareihin

Vierailija
112/173 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-paperi yleisin. 2 palaa kerralla helpottaa tähtäystä ja ottaa satsin paremmin vastaan. Helppo vetää lopuksi vessasta alas.

Talouspaperi myös hyvin toimiva ja menee tietysti lopuksi WC:n sijaan roskikseen.

Koneen ääressä iso pyyhe hyvä, ei tarvitse tähtäillä ja siitä enimmät talouspaperilla pois.

Voi käyttää useammankin kerran ennen pesua.

Vierailija
113/173 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon käytettyihin pikkareihin. Ensiksi haistelen niitä ja kiihotan itseni.

Vierailija
114/173 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä runkkaan yksin niin mahdollisuuksien mukaan niin annan kyllä spermat lentää itseni päälle, selällään maatessani niin sitä spermaa saa vähän kaikkialle,mahan päälle, rintakehään,kasvoihin jne. Ihan mukaan fiilis kun on spermasta sotkuinen. Eri asia sitten jos vaimo on mukana niin silloin yleensä purkaan lastin hänen päälle (siis jos me emme pane)..

Vierailija
115/173 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona paperille tai lavuaariin Suihkussa ollessa käsiin tai lattialle.

Töissä lavuaariin tai pisuaariin mutta ihan tilanteen ja paikan mukaan.

Vierailija
116/173 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän jo käytettyjä boksereita. Sitten vain heittää takaisin pyykkikoriin ja ne tulee sitten pestyä kun pesukone kuitenkin käy. Ne on tarpeeksi isoja ottamaan lastin vastaan roiskimatta "ohi" mihinkään muualle. Multa tulee aikamoisella paineella ja varsinkin pari ensimmäistä kekoa on aika paksua ja runsasta tavaraa. Siten paperi ei riitä. Tai sitten sitä paperia pitäisi olla ihan pirusti.

Vierailija
117/173 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni päälle, jos olen yksin. Jos vaimo makaa vieressä mutta ei silloin syystä tai toisesta halua panna niin hän useimmiten sanoo että runkkaa vaan ja saat tulla mun päälle.

Vierailija
118/173 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikkaan spermat vaimon kahvin sekaan. Niin varmaankin sinunkin miehesi tekee.

Vierailija
119/173 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä murheet!

Vierailija
120/173 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon pöydällä oleviin tärkeisiin työpapereihin.

Shamppoo pulloon.