YLE: INFLUENSSA ON NYT ÄÄRIMMÄISEN VAARALLINEN.
https://yle.fi/uutiset/3-11610437
Jos koronaan sairastunut saa influenssatartunnan, se on morjens ja näkemiin. :(
Kommentit (27)
Sehän on vain normi flunssa. Riskiryhmäläiset ovat itse valinneet olevansa heikko ja sairaita. Jumala rankaisee kulttuurimarksisteja. Trumpkin parantui korona viiruksesta kahdessa päivässä. Kaikki mukaan kikyloikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain normi flunssa. Riskiryhmäläiset ovat itse valinneet olevansa heikko ja sairaita. Jumala rankaisee kulttuurimarksisteja. Trumpkin parantui korona viiruksesta kahdessa päivässä. Kaikki mukaan kikyloikkaan!
Influenssasta ei parane ihan parissa päivässä...
Rokotteiden myyntiä yritetään selvästi saada uuteen nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Ja massiivinen pelottelukampanja jatkuu .. "ottakaa kaikki piikit, mitä tarjoamme"... Juu, ei kiitos!
Onko kukaan miettinyt että rokotteita tuputetaan kaikille ILMAISEKSI ovista ja ikkunoista ihan kuin maailmanloppu tulisi huomenna mutta jos sinulla on hammas kipeä niin maksat itsesi kipeäksi parin minuutin hommasta ja ajan saamisen kanssakin on niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja massiivinen pelottelukampanja jatkuu .. "ottakaa kaikki piikit, mitä tarjoamme"... Juu, ei kiitos!
Onko kukaan miettinyt että rokotteita tuputetaan kaikille ILMAISEKSI ovista ja ikkunoista ihan kuin maailmanloppu tulisi huomenna mutta jos sinulla on hammas kipeä niin maksat itsesi kipeäksi parin minuutin hommasta ja ajan saamisen kanssakin on niin ja näin.
Mätä hammas ei vaivaa minua niin paljon kuin ottamaton rokote. Influenssaan katsos voi kuolla,jos olet siis 90-vuotias.
Ei ole :Dd Toisekseen, mitä sitten, jos maskisuosituksista ei luovuttais enää koskaan? Jos itse arvelen tilanteen vaarattomaksi, en pidä mitään maskia. Työnantajat samoin. Ei ole pakko määrätä työntekijöitä pitämään, jos arvioi tilanteen turvalliskei olla ilmankin. Ja toki arvioi, jos syynä maskinpitoon on ehkäistä influenssaa.