Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: INFLUENSSA ON NYT ÄÄRIMMÄISEN VAARALLINEN.

Ruumiskontti
29.10.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11610437

Jos koronaan sairastunut saa influenssatartunnan, se on morjens ja näkemiin. :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että ottavat influenssan seuraavaksi pelottelukeinoksi.

Influenssa on myös seuraava tekosyy sille, ettei rajoituksista tai maskisuosituksista luovuta enää koskaan.

Ei ole :Dd Toisekseen, mitä sitten, jos maskisuosituksista ei luovuttais enää koskaan? Jos itse arvelen tilanteen vaarattomaksi, en pidä mitään maskia. Työnantajat samoin. Ei ole pakko määrätä työntekijöitä pitämään, jos arvioi tilanteen turvalliskei olla ilmankin. Ja toki arvioi, jos syynä maskinpitoon on ehkäistä influenssaa.

Vierailija
22/27 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain normi flunssa. Riskiryhmäläiset ovat itse valinneet olevansa heikko ja sairaita. Jumala rankaisee kulttuurimarksisteja. Trumpkin parantui korona viiruksesta kahdessa päivässä. Kaikki mukaan kikyloikkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain normi flunssa. Riskiryhmäläiset ovat itse valinneet olevansa heikko ja sairaita. Jumala rankaisee kulttuurimarksisteja. Trumpkin parantui korona viiruksesta kahdessa päivässä. Kaikki mukaan kikyloikkaan!

Influenssasta ei parane ihan parissa päivässä...

Vierailija
24/27 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelätkää ihmiset, PELÄTKÄÄ!

Vierailija
25/27 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden myyntiä yritetään selvästi saada uuteen nousuun.

Vierailija
26/27 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja massiivinen pelottelukampanja jatkuu .. "ottakaa kaikki piikit, mitä tarjoamme"... Juu, ei kiitos!

Onko kukaan miettinyt että rokotteita tuputetaan kaikille ILMAISEKSI ovista ja ikkunoista ihan kuin maailmanloppu tulisi huomenna mutta jos sinulla on hammas kipeä niin maksat itsesi kipeäksi parin minuutin hommasta ja ajan saamisen kanssakin on niin ja näin.

Vierailija
27/27 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja massiivinen pelottelukampanja jatkuu .. "ottakaa kaikki piikit, mitä tarjoamme"... Juu, ei kiitos!

Onko kukaan miettinyt että rokotteita tuputetaan kaikille ILMAISEKSI ovista ja ikkunoista ihan kuin maailmanloppu tulisi huomenna mutta jos sinulla on hammas kipeä niin maksat itsesi kipeäksi parin minuutin hommasta ja ajan saamisen kanssakin on niin ja näin.

Mätä hammas ei vaivaa minua niin paljon kuin ottamaton rokote. Influenssaan katsos voi kuolla,jos olet siis 90-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän