Lidl sovellus on sekava
Liikaa erilaisia kassalla aktivoitavia juttuja. Miten tuon bonuksen saa? Tuleeko vähennys automaattisesti vai pitääkö sekin jotenkin aktivoida 😬
Kommentit (6)
ensin aktivoit tarjouksen, sitten näytät puhelinta lukijaan. kassa laskee hinnan sitten automaattisesti.
siitä bonusrahasta en sano mitään, en ole koskaan käyttänyt, kun ei ole tullut käytyä lidlissä pitkään aikaan.
Henk. koht. en ymmärrä miksi ylipäätään pitää aktivoida tarajous, jota haluaa käyttää, tuntuu turhalta työltä, mutta kai se on jotain outoa saksalaista logiikkaa.
"Olen pärjänny ilman.- Lidl on toistaiseksi ollut edullisin paikka käydä hakemassa päivittäis-ruokatarpeet, etten ole kaivannut yhtään mitään ylimääräisiä sovelluksia (vahtaamaan ostoksiani). "
Myyn itseni bonusrahan tähden ja vilautan koodiani. Ei Lidl kuitenkaan totuutta saa minusta, sillä monta asiaa pitää ostaa Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
ensin aktivoit tarjouksen, sitten näytät puhelinta lukijaan. kassa laskee hinnan sitten automaattisesti.
siitä bonusrahasta en sano mitään, en ole koskaan käyttänyt, kun ei ole tullut käytyä lidlissä pitkään aikaan.
Henk. koht. en ymmärrä miksi ylipäätään pitää aktivoida tarajous, jota haluaa käyttää, tuntuu turhalta työltä, mutta kai se on jotain outoa saksalaista logiikkaa.
Itse olen ymmärtänyt tarjouksen aktivoinnin niin, että sitten sitä tarjousta ei pääse hakemaan toista kertaa.
Aika nolo räpellys senttijahtiin.
Poimin sen vitosen, muuten en leiki vaikka liitin vakkari olenkin.
Vierailija kirjoitti:
"Olen pärjänny ilman.- Lidl on toistaiseksi ollut edullisin paikka käydä hakemassa päivittäis-ruokatarpeet, etten ole kaivannut yhtään mitään ylimääräisiä sovelluksia (vahtaamaan ostoksiani). "
Myyn itseni bonusrahan tähden ja vilautan koodiani. Ei Lidl kuitenkaan totuutta saa minusta, sillä monta asiaa pitää ostaa Prismasta.
Luulen, että suuri osa käyttää useampia kauppoja hankkiessaan vaikka vain päivittäistavaransa. - KAupille on kuienkin yritää selvittää se, mitä juuri heilä ihmise hakeva ja mikä ova niitä tuotteita, jotka ei ns. liiku-
Olen pärjänny ilman.- Lidl on toistaiseksi ollut edullisin paikka käydä hakemassa päivittäis-ruokatarpeet, etten ole kaivannut yhtään mitään ylimääräisiä sovelluksia (vahtaamaan ostoksiani).