Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyistä naisista pitävät miehet ovat ällöttäviä.

Vierailija
09.02.2014 |

Lyhyillä naisilla kroppa on usein sellainen kehittymättömän näköinen. Kuin pienellä lapsella. Miettikää vaikka Anna Abreuta.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38: Minua ei ap:n aloitus loukannut, vaikka lyhyt olenkin. Olen samaa mieltä kuin nr. 36

Vierailija
22/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:07"]

Ei tässä nyt lyhyitä naisia ole tarkoitus loukata. Vaan arvostella miesten vääristyneitä himoja. Ei siinä ole mitään pahaa, että rakastuu pieneen naiseen. Nyt on kyse siitä, että mikään muu ei kelpaa, kun sen naisen PITÄÄ olla pieni. Että se on naisessa se tärkein asia. SE on epäilyttävää isompikokoiselta mieheltä. Lyhyehköltä mieheltä sen ymmärtää, ettei halua itseään pidempää.

[/quote]

Joo, kuulostaa aika selvältä peliltä; ap:n kaavailema mies on ottanut jonkun lyhyen naisen ja hän on jäänyt nuolemaan näppejään. 

Kuka muuten edes miettisi tällaisia?

Älä välitä. Niin kuin maailmassa on miehiä, jotka pitävät lyhyistä naisista, on myös niitä, jotka pitävät pitkistä. 

[/quote]

Niin, en edelleenkään tosiaan ole se AP :D Kumma juttu että kuvitellaan että AP nyt on ainut vastarannankiiski täällä.

Minä olen ihan kivan mittainen 168 cm pitkä nainen, mies minua 4 cm pidempi. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta, teini-ikäisistä, joten myös teoriasi miehen menetyksestä pienemmälle naiselle kusee pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka ihastuvat vain ylilaihoihin naisiin, naisella ei saa olla tyyliin grammaakaan rasvaa kehossaan, on miehiä jotka haluavat naisellansa olevan mahdollisimman isot tissit, jopa siinä määrin, että ovat valmiit maksamaan silikonit kumppanilleen, jos tällä on muuten "paketti kasassa" mutta miehen omaan makuun liian pienet tissit. Toiset miehet etsivät taas vain blondeja joilla on muhkea takamus, toiset taas mahdollisimman lyhyitä ja siroja naisia. Näin se maailma menee, ja osa mieheistä saa "tavoittelemansa "naistyypin, ja osa tyytyy sitten ei-niin-ihanne-naiseensa koska eivät muuta ole saaneet.

Ap ihan turha olla katkera siitä, että joku tykästyy lyhyistä naisista, ei se tee kenestäkään pedofiiliä. Lyhyt nainen voi olla vaikka miten vanhan näköinen, tai todella kurvikas, naisellinen nainen. Älä yleistä kaikkia lyhyitä naisia olevan lapsen, tai keskenkasvuisen näköiseksi!!

Ja jos rehellisiä ollaan, kukaan mies ei yleensä valita siitä, jos nainen on tiukka. Sorry! Jos mies saa valita tiukan, normi, löysän välillä, niin väitänpä että suurin osa keski-ikäisistä tai sitä vanhemmista haluavat tiukan. Nuorelle miehelle tiukka taas voi tehdä sen, että laukeaa liian aikaisin, eikä sekään ole kivaa. Että näin.

Vierailija
24/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt lyhyitä naisia ole tarkoitus loukata. Vaan arvostella miesten vääristyneitä himoja. Ei siinä ole mitään pahaa, että rakastuu pieneen naiseen. Nyt on kyse siitä, että mikään muu ei kelpaa, kun sen naisen PITÄÄ olla pieni. Että se on naisessa se tärkein asia. SE on epäilyttävää isompikokoiselta mieheltä. Lyhyehköltä mieheltä sen ymmärtää, ettei halua itseään pidempää.

[/quote]

No asettaako joku mies itselleen jotkut pituusrajat, kun lähtee hakemaan naiskaveria, kumppania tms? Enpä ole tuollaista kuullut? Vai onko tuo jotain teinitouhua?

Vierailija
25/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän typerin aloitus ja keskustelu, hyi helkkari sentään. Missä noita typeriä aloittajia oikein sikiää?

Vierailija
26/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

No asettaako joku mies itselleen jotkut pituusrajat, kun lähtee hakemaan naiskaveria, kumppania tms? Enpä ole tuollaista kuullut? Vai onko tuo jotain teinitouhua?

[/quote]

Et ole kuullut... hmm.. ei kai kukaan sitä ääneen viitsi mainita, että hakee vain pieniä tyttömäisiä naisia.. Kaikki pienet naiset eivät ole tyttömäisiä, mutta kaikki tyttömäiset ovat pieniä.

Vierailija
27/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä "järkevää", kun sanoa lyhyistä ("pikkutyttömäisistä") naisista pitävää miestä pedofiiliksi, olisi sanoa, että pitkistä ja rotevista ("miesmäisistä") naisista pitävät miehet ovat todellisuudessa homoseksuaaleja...

Eiköhän nyt anneta jokaisen olla sellaisen ihmisen kanssa, kun mihin vetoa tuntee. Itse olen 160cm pituinen ja poikaystäväni ovat aina olleet päälle 180cm. Olen sitä ihmetellytkin, että miksi ovat tällaisen pätkän halunneet ja molempien vastaus on ollut kutakuinkin sama: kuulemma lyhyt nainen on heidän mielestään viehättävämpi ja sirous on heidän mielestään naisellista. Lisäksi lyhyen naisen rinnalla tuntevat itsensä "miehekkäiksi" :-)

Vierailija
28/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyet naiset pitäisi toimittaa kasvatuslaitoksiin. Jos heitä sillä kurin ei saada säätetyn pituisiksi (vaikkapa väh. 164-senttisiksi), he eivät saa liikkua ulkona ilman jonkun sukulaismiehen valvontaa, etteivät he  pysty seurustelemaan miesten kanssa. Laki tästä pittää saaha jo ensi vaalikaudella.

Vierailija
29/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lyhyt mies, 161cm. Pidän niin lyhyistä kuin pitkistä naisista, enkä todellakaan koe, että naisen pituus vaikuttaisi mitenkään onko hän seksikäs. 

Vierailija
30/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Et ole kuullut... hmm.. ei kai kukaan sitä ääneen viitsi mainita, että hakee vain pieniä tyttömäisiä naisia.. Kaikki pienet naiset eivät ole tyttömäisiä, mutta kaikki tyttömäiset ovat pieniä.

[/quote]

Mistä sen sitten tietää? Pitääkö lähipiiri jotain päiväkirjaa, että nyt se iski taas lyhyen? Entäs jos mies hakee äitinsä näköistä naista? Eikös sellaistakin ole joskus kirjoiteltu. Eli jos äiskä on lyhyt, niin tyttöystävät ovat myös lyhyitä. Ja tämähän on suorastaan insestistä fantasiaa! Halloo

Vierailija
31/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasit on tavallisesti enemmän lyhyitä kuin pitkiä, eli se siitä pikkutyttömäisyydestä...

Vierailija
32/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:55"]Lyhyillä naisilla kroppa on usein sellainen kehittymättömän näköinen. Kuin pienellä lapsella. Miettikää vaikka Anna Abreuta.

[/quote]

Hei haloo! Herätys torspo! Itse olen mies 169cm pitkä ja vaimoni on 155cm pitkä. Pituudella ei ole niin väliä vaan sillä kemialla toisen ihmisen kanssa. Olen seurustellut itseäni pidemmän kanssa myös. Pituudella ei ole suhteessa merkitystä. Nainen voi olla pidempi, lyhyempi tai saman pituinen kuin mies ja sillä ei ole mitään merkitystä. Ei ole myöskään puolison ihonvärillä, rodulla, uskonnolla tai koulutuksellakaan mitään väliä. Tärkeintä on se että rakastaa toista ja että kemia toimii.

Vierailija
33/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:55"]Lyhyillä naisilla kroppa on usein sellainen kehittymättömän näköinen. Kuin pienellä lapsella. Miettikää vaikka Anna Abreuta.

[/quote]

Hei haloo! Herätys torspo! Itse olen mies 169cm pitkä ja vaimoni on 155cm pitkä. Pituudella ei ole niin väliä vaan sillä kemialla toisen ihmisen kanssa. Olen seurustellut itseäni pidemmän kanssa myös. Pituudella ei ole suhteessa merkitystä. Nainen voi olla pidempi, lyhyempi tai saman pituinen kuin mies ja sillä ei ole mitään merkitystä. Ei ole myöskään puolison ihonvärillä, rodulla, uskonnolla tai koulutuksellakaan mitään väliä. Tärkeintä on se että rakastaa toista ja että kemia toimii.

Vierailija
34/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä menoa taas ketjussa. Aikuiset naiset vertaamassa miesten mieltymyksiä pedofiliaan, samalla kun kuuntelevat Robin Packalenin uusinta. Hyi hemmetti.

Vierailija
35/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ällöttävä.

Vierailija
36/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Anna-inhoaja palstalla pyörii.Hanki elämä ja lakkaa haukkumasta muita ihmisiä.

Vierailija
37/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on itse lyhyt, niin onpa tosiaan hyvännäköstä, jos nainen on pidempi :D

Vierailija
38/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ja ihmetellään miksi naisilla on huono itsetunto. Mulle tuli ainakin paha mieli tän apn aivopierun takia. 

T. 157cm

Vierailija
39/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton provo.

Vierailija
40/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lopulta ole tärkeintä, että millainen se ihminen on luonteeltaan. Oli sitten lyhyt, pitkä, laiha tai lihava. Ite oon lyhyt mies, joten ehkäpä sitä ajattelee, että itelle sopis paremmin lyhyemmät naiset kuin vaikkapa päätä pidemmät. Monet täysi-ikäiset naiset, jotka on pitkiä tekevät (toivon niin) itsestään välillä niin lapsellisia, että mieluummin lyhyt aikuismainen kuin pitkä lapsellinen.