Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyistä naisista pitävät miehet ovat ällöttäviä.

Vierailija
09.02.2014 |

Lyhyillä naisilla kroppa on usein sellainen kehittymättömän näköinen. Kuin pienellä lapsella. Miettikää vaikka Anna Abreuta.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy myöntää että olen tavallaan ap:n kanssa samaa mieltä. Se, onko Anna Abreu nyt se paras esimerkki on vähän niin ja näin. Mutta periaatteessa mustakin on ehkä vähän outoa, jos mies selvästi etsii, valikoi, haluaa itselleen pienen naisen. Siis ettei riitä että on normaalimittainen, hoikkakin, vaan pitää olla sellainen sanotaan ainakin alle 162 cm mittainen ja siihen tietysti yhdistettynä sitten hoikkuus ja muukin pienuus. Ja mies sitten itse hyvässä lykyssä 175-180-190 pitkä... Ymmärrettävämpää silloin, jos mies on itsekin lyhyt mutta normaalipituisten miesten lyhyt-nainen-fantasiat ovat epäilyttäviä ja ällöttäviä.

Vierailija
42/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanopa muuta, esim. eva longoria, shakira ja kim kardashian ovat kaikki ihan pikkutyttöjä alle 160cm pituudessaan, ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:05"]

Mun täytyy myöntää että olen tavallaan ap:n kanssa samaa mieltä. Se, onko Anna Abreu nyt se paras esimerkki on vähän niin ja näin. Mutta periaatteessa mustakin on ehkä vähän outoa, jos mies selvästi etsii, valikoi, haluaa itselleen pienen naisen. Siis ettei riitä että on normaalimittainen, hoikkakin, vaan pitää olla sellainen sanotaan ainakin alle 162 cm mittainen ja siihen tietysti yhdistettynä sitten hoikkuus ja muukin pienuus. Ja mies sitten itse hyvässä lykyssä 175-180-190 pitkä... Ymmärrettävämpää silloin, jos mies on itsekin lyhyt mutta normaalipituisten miesten lyhyt-nainen-fantasiat ovat epäilyttäviä ja ällöttäviä.

[/quote]

Mitä ällöttävämpää siinä on kuin että naiset haluavat pitkän miehen? Ymmärtäähän tuon jos on itsekin pitkä nainen, mutta kun moni keskimittainenkin haluaa pitkän miehen. Jotenkin sairasta, vai mitä?

Vierailija
44/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:08"]

[/quote]

Mitä ällöttävämpää siinä on kuin että naiset haluavat pitkän miehen? Ymmärtäähän tuon jos on itsekin pitkä nainen, mutta kun moni keskimittainenkin haluaa pitkän miehen. Jotenkin sairasta, vai mitä?

[/quote]

Äläs nyt heittäydy tyhmäksi. Harvemmin ne pedofiilit itseään isompia hyväksikäyttää, eikös näin? Get the point?

Vierailija
45/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääpiöt on kääpiöiden kanssa, sellainen on elämänkiertokulku.

Vierailija
46/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko 75H. Kroppani on mielestäni riittävän kehittynyt.

T: 158 cm

Vierailija
47/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Itse olen pieni ja siro (151 cm, 47 kg) vielä näin kolmenkympin lähestyessä, mutta ei se kyllä ole ketään häirinnyt, tai sitten lähipiirissäni on sen verran hyvätapaisia henkilöitä että osaavat pitää mölyt mahassa. 

Vierailija
48/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:08"]

[/quote]

[/quote]

Äläs nyt heittäydy tyhmäksi. Harvemmin ne pedofiilit itseään isompia hyväksikäyttää, eikös näin? Get the point?

[/quote]Tuo oli täysin asiatonta. Pedofiilin halu kohdistuu ALLE 13-vuotiaisiin lapsiin. Tämä on lääketieteellinen määritelmä. Ei ole mitään epänormaalia, jos mies haluaa lyhyttä aikuista naista.

Vierailija
49/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinorsu ja siiderivalas siellä vaikeroi. Onko Ahmed jäänyt matkalle tai pizzeriaa siivoamaan yhdessä teinityttöjen kanssa ja nyt on paha mieli?

Vierailija
50/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lyhyiden naisten pitäisi nähdä itsensä ällöttävinä, niinkö ap? Jos sinulle sattuu syntymään tytär, joka jää lyhyeksi, haluatko välittää tämän viestin myös hänelle. Että normaalipituiset miesihailijat ovat sitten pedofiileja, kierrä ne kaukaa... Just! 

Vierailija
51/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:10"]

[/quote]

Voihan vittu!

Romulaisten hongankolistajanaisten uusi keino saada mies; syyttää pedoiksi niitä, jotka ei tykkää heistä. Aaaaasia kunnossa. 

Vierailija
52/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Näin ajattelen itsekin. Mielestäni minkä tahansa ulkoisen piirteen "vaatiminen" toiselta on vastenmielistä. Eräs kaverini oli aina sanomassa, että onhan niitä miehiä, jotka haluavat nimenomaan lyhyen. Tuntui kuin hän olisi jotain pedofiiliä ollut tyrkyttämässä kumppaniksi.

Vierailija
53/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen avo-mieheni poika oli n,180 cm.pitkä.Hän tutustui muutaman vuoden,vain 4 tai 5 vuotta nuorempaan naiseenoka oli tosi lyhyt,hiukan alle 150 cm.Nainen oli hyvässä ammatissa,pärjäsi itse,oli varmaan varakkaampi kuin miehensä.Kokoero ja naisen avoimet vähän lapsimaiset piirteet olivat joillekin liikaa.Mies kuuli jopa olevansa bedofiili.Molemmat olivat aikuisia.Erosivat myöhemmin,yksi syy oli varmasti ihmisten ilkeys.Eivät tahtoneet sitten perustaa perhettä,

Vierailija
54/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani että joku lyhyt nainen sai itselleen sen miehen jota olit ajatellut itsellesi. Mutta en usko että syynä oli pituus, vaan se että muiden mollaaminen ei tee kenestäkään erityisen viehättävää. 

Vierailija
55/57 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kehittymätön kroppa, hah hah. Olen lyhyehkö, 160 cm, mutta hyvin kurvikas naisellinen tiimalasikroppa on. Ei mitenkään pikkutyttömäinen. Ei muutenkaan minusta lyhyyteen yleensä yhdisty poikamainen laiha kroppa, vaan kyllä myös lyhyempiä naisia löytyy kaikissa vartalonmalleissa ja painoluokissa. 

Mieheni on 184-senttinen muuten. En usko että hänelle on kuitenkaan olltu juuri minun pituuteni mitenkään merkittävää, olisi varmasti tykännyt minusta yhtä lailla vaikka 20 cm pidempänä tai 10 cm vielä lyhyempänäkin yhtä lailla. Sama itsellä, olen aina periaatteessa tykännyt "poikamaisista" pienikokoisista miehistä, mutta kun sielunkumppani löytyi pidemmästä, niin ei sitä nyt toki pituuden takia jätä hyvää miestä väliin.

Vierailija
56/57 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet (Alle 180cm) vasta kamalia ovat. Missähän pöydän alla ovat "kasvaneet".

Vierailija
57/57 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ja sukuni naiset yleensäkin ovat järjestään pituudeltaan 150-160 cm. Ei taida kukaan olla alle 150, mutta lieneekö yksikään yli 160 cm.

Miehet pituudeltaan 170-185, muutama alle ja muutama hiukan yli.

Vähintään puolet suvun naisista (ja ehkä puolet miehistä) on pönäköitä. Pönäkät naiset ovat myös isotissisi. Hiukan alle puolet naisista on normaalivartaloisia ja pienempirintaisia.

Mikä sitten on normaalia? Ylipaino mistä lääkärit varoittelevat ja määräävät lääkkeitä (verenpaine, sydänlääke, insuliini ja kolestrooli), mikä rajoittaa myös liikkumista ja aiheuttaa liikuntaelinsairauksia...Vai BMI normaalin rajoissa ilman sairauksia ja vaivoja?

Mielestäni on sairasta ihailla vartaloita ja ihmisiä jotka elävät epätervettä elämää... siis ihannenaiseni on terve, minuun nähden lyhyt (=normaali) ja vartaloon sopivilla rinnoilla varustettu. Mieluummin minua terveellisempää elämää elävä, jotta saan itsekin motivaatiota. 41v m