Haluan leikata hiukset
mutta pelkään katuvani sitä myöhemmin. Puhun nyt että lyhenisi n.10cm tai enemmän. Sen takaisin kasvattamisessa kuitenkin menne kauan aikaa :( Ja olen erittäin tarkka hiuksistani mikä tekee niiden leikkaamisesta vielä vaikeampaa.
Kommentit (4)
Niin mäkin. Mut olen päättänyt kasvattaa hiuksia johonkin rintsikoihin asti. Mulla ei ole koskaan ollut niin pitkiä hiuksia niin nyt pitää kokeilla. Nyt hiukset on kainaloon asti, enää ei siis valtavaa urakkaa edessä. Ei nämä pitkät hiukset kyllä mun juttu taida olla, olen enemmän se polkkatukkainen, jonka hiukset kuivuu nopeasti urheilun jälkeen ja voi värjätä ja käsitellä ja laittaa. Voihan pitkiäkin, mutta se on monimutkaisempaa ja vaatii enemmän huoltoa ja hiukset kuivuu ja kaksihaaraistuu.
Mä leikkautin tuolta takapuolen päältä olkapäille muutamia vuosia sitten, eikä vielä ole kaduttanut!
Sama täällä. Kasvatan nyt hieman pitemmäksi ja keväällä käyn leikkauttamassa uuden kesätyylin.
Mielessä on (kasvojen muotoon sopiva) lyhyt, naisellinen ja sporttinen leikkaus + blondi väri, tai raidat.
Luonnollinen hiustenvärini on keskivaalea.
Jos jollain on kivoja ideoita lyhyistä hiusmalleista, otan mielelläni vastaan kaikki ehdotukset.
Olen itse googlannut jonkin verran, aina on tilaa hyville ehdotuksille. :)
сдырчопщгтуряфвйффнй»«тыфршддщпь 10- 15 тешдч???