Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetteko olevanne seksuaalisesti hyväksyttyjä?

Vierailija
29.10.2020 |

Toivon ettette poistata ketjua vain, koska siinä mainitaan s-sana. Tarkoitukseni on kysyä enemmän itsetuntoon ja omakuvaan liittyen, että tunnetteko olevanne hyväksyttyjä sillä saralla esim puolisonne taholta. Vai onko sellainen tunne, ettette kelpaa, tai olette vääränlaisia tms? Tämä on tarkoitettu ihan molemmille (tai kaikille) sukupuolille.

Mulla on sellainen kokemus, että en ole hyväksytty, erityisesti että puoliso pitää vääränlaisena. Se vaikuttaa todella masentavasti itsetuntoon.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Sinkkumiehenä on hankala päästä BDSM-piireihin, tai ainakaan löytää vapaata naista jotka ovat niissä piireissä reilusti harvinaisempia. Treffeillä tuon asian aikalailla suoraan esiin heti kun jutut menee seksin puolelle ja nainen joko tykkää siitä tai ei.

Vierailija
82/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen aseksuaali, ja suurimman osan mielestä pitäisi käydä lääkärissä tutkimuksissa, kun ei ole koskaan haluttanut, tai pitäisi silti harrastaa seksiä. Moni myös väittää, ettei se ole mikään parisuhde, jos ei seksiä harrasteta.

Ärsyttää suunnattomasti ihmisten Kyselyt siitä, miksi en hanki miesystävää vaikka olen niin sitä tätä ja tuota. Samoin ärsyttää suhteellisen usein saadut treffikutsut, kun pakko sanoa ei koska seksiähän ne miehet odottaa jossain vaiheessa saavansa. Ja ei, en huutele seksuaalisuudestani kenellekään edellä mainituista syistä.

Mitenkään aseksuaaleja tuomitsematta, itse äärimmäisen seksuaalisenä pakko kysyä (eikä mitenkään vitsillä): Orgasmin saanti on ihan _fyysisesti_ (unohdetaan tämä aseksuaalisuus/seksuaalisuus halujen puolesta hetkeksi) todella rentouttavaa ja tyydyttävää, eikä mikään poista stressiä yhtä nopeasti ja tehokkaasti kuin orgasmi. Ja ihan fyysisen kokemuksen näkulmasta. Miten ilman tätä voi oikein olla?! :D Sehän on kuin (no, parempaa) hyvä niskahieronta, vain eri päässä...

Aseksuaalisuuss ei poista orgasmeja. Aseksuaalisuus tarkoittaa sitä, että ei tunne seksuaalista halua toista henkilöä kohtaan. Osa aseksuaaleista masturboi ja osa ei. Osan mielestä "kutina" pitää hoitaa pois ja on esim. kuin siivoaisi tms. velvollisuudet. Osalla ei edes kutise. Osa voi jopa nauttia orgasmeista.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei hyväksy, että olen aseksuaali :(

En tajua mikä vika hänen aivoissaan on, kun kaikki pyörii vain yhden asian ympärillä

Vika on sinun aivoissasi. Yli 90 % meistä aivot toimivat seksuaalisuuden osalta täysin normaalisti.

Miksi olet huijannut normaaliseksuaalisen ihmisen kanssasi suhteeseen? Päästä hänet vapauteen.

Vierailija
84/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja en. Sinkkumiehenä on hankala päästä BDSM-piireihin, tai ainakaan löytää vapaata naista jotka ovat niissä piireissä reilusti harvinaisempia. Treffeillä tuon asian aikalailla suoraan esiin heti kun jutut menee seksin puolelle ja nainen joko tykkää siitä tai ei.

Mitkä jutut sinulla toimivat parhaiten? Oletko esimerkiksi mukana tapahtumissa, tai onko Tinder-profiilissasi vihjaus mieltymyksistäsi?

Olen itse samassa tilanteessa ja kaipaisin vinkkejä.

Vierailija
85/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä jutut sinulla toimivat parhaiten? Oletko esimerkiksi mukana tapahtumissa, tai onko Tinder-profiilissasi vihjaus mieltymyksistäsi?

Olen itse samassa tilanteessa ja kaipaisin vinkkejä.

Ei ole oikein muuta ratkaisua kuin tyttöystävän löytäminen joka tykkää samoista jutuista. BDSM- ja vaimonvaihto- ja orgiapiireissä on sinkkumiehiä reilu yliedustus joten sinkkumiehenä et paljoa saa piireistä irti. 97% naisista BDSM-piireissä on parisuhteessa ja tulee miehensä tai naisensa kanssa.