Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koetteko olevanne seksuaalisesti hyväksyttyjä?

Vierailija
29.10.2020 |

Toivon ettette poistata ketjua vain, koska siinä mainitaan s-sana. Tarkoitukseni on kysyä enemmän itsetuntoon ja omakuvaan liittyen, että tunnetteko olevanne hyväksyttyjä sillä saralla esim puolisonne taholta. Vai onko sellainen tunne, ettette kelpaa, tai olette vääränlaisia tms? Tämä on tarkoitettu ihan molemmille (tai kaikille) sukupuolille.

Mulla on sellainen kokemus, että en ole hyväksytty, erityisesti että puoliso pitää vääränlaisena. Se vaikuttaa todella masentavasti itsetuntoon.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys Tinderissä ollut aika hyvää ja siksi pidän itseäni seksuaalisesti hyväksyttynä.

Vierailija
2/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Minulla on paljon erilaisia asioita, joita haluaisin kokeilla, mutta mies ei suostu. Kokeilen kaikkea, mitä mies toivoo, ainakin kerran, mieluummin useamman. Ei mene siis ihan tasa-arvoisesti. Ja kun en kokeilujenkaan jälkeen tykännyt anaaliseksistä, mies sanoi minua estoiseksi, ja siitä tuli riita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe, koska palstan naiset halveksuvat minua kokemusteni ja preferenssieni vuoksi.

Vierailija
4/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puolisot on sellaisia, että ei hyväksy, pilkkaa, moittii ja halveksii, mutta kaikki muuthan tietysti hyväksyy. Panolle ei niin kovia kriteerejä laiteta.

Vierailija
5/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oikeastaan. Minulla on paljon erilaisia asioita, joita haluaisin kokeilla, mutta mies ei suostu. Kokeilen kaikkea, mitä mies toivoo, ainakin kerran, mieluummin useamman. Ei mene siis ihan tasa-arvoisesti. Ja kun en kokeilujenkaan jälkeen tykännyt anaaliseksistä, mies sanoi minua estoiseksi, ja siitä tuli riita...

Mitä ne asiat ovat, joita haluaisit kokeilla?

Vierailija
6/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttikselle tämä lienee utopiaa 😔

Vierailija
7/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä puolisot on sellaisia, että ei hyväksy, pilkkaa, moittii ja halveksii, mutta kaikki muuthan tietysti hyväksyy. Panolle ei niin kovia kriteerejä laiteta.

Entäs jos mies kokee, että naiset kriteerittömyys panoille on epäkunnioittavaa parisuhdetta kohtaan.

Vierailija
8/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aseksuaali, ja suurimman osan mielestä pitäisi käydä lääkärissä tutkimuksissa, kun ei ole koskaan haluttanut, tai pitäisi silti harrastaa seksiä. Moni myös väittää, ettei se ole mikään parisuhde, jos ei seksiä harrasteta.

Ärsyttää suunnattomasti ihmisten Kyselyt siitä, miksi en hanki miesystävää vaikka olen niin sitä tätä ja tuota. Samoin ärsyttää suhteellisen usein saadut treffikutsut, kun pakko sanoa ei koska seksiähän ne miehet odottaa jossain vaiheessa saavansa. Ja ei, en huutele seksuaalisuudestani kenellekään edellä mainituista syistä.

Vierailija
9/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne asiat ovat, joita haluaisit kokeilla?

Erilaisia asentoja ja melko kesyjen fantasioiden toteuttamista kahden kesken.

Vierailija
10/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää panna mua kakkoseen. Tunnen olevani hyväksytty.

Vierailija
11/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täysin hyväksytty. Puhumme avoimesti seksistä, iloitsemme seksuaalisuudestamme ja rohkaisemme molemmat toisiamme kohti suurempia nautintoja. Tiedän, että kumppanini himoitsee minua, ja hän tietää minun tuntevan samoin. Harrastamme seksiä useita kertoja viikossa ja koskettelemme jatkuvasti.

En suoraan sanoen muunlaista suhdetta kelpuuttaisikaan. Seksi on minulle tärkein asia parisuhteessa.

Vierailija
12/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon kiinnosta olenko hyväksytty vai en.

Vierailija
13/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin.

Vierailija
14/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisessa suhteessa? Etkö usko pystyväsi parempaan?

Vierailija
15/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama vaimon kanssa. Anaaliseksi ei itseäni edes kiinnosta.

Vierailija
16/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, täysin hyväksytty. Puhumme avoimesti seksistä, iloitsemme seksuaalisuudestamme ja rohkaisemme molemmat toisiamme kohti suurempia nautintoja. Tiedän, että kumppanini himoitsee minua, ja hän tietää minun tuntevan samoin. Harrastamme seksiä useita kertoja viikossa ja koskettelemme jatkuvasti.

En suoraan sanoen muunlaista suhdetta kelpuuttaisikaan. Seksi on minulle tärkein asia parisuhteessa.

Kuulostaa ihanalta. Tämä varmaan edellyttää sitä että sekijutut ovat molemmille prioriteettilistan kärkipäässä.

Vierailija
17/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama vaimon kanssa. Anaaliseksi ei itseäni edes kiinnosta.

Menkää te kaksi naimisiin :)

Vierailija
18/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika aikaansa kutakin.

Niinpä. Nyt kun lapset on jo aikuisia ja asuu omillaan, niin seksi on parasta koskaan. Ja kyllä, olen hyväksytty ja haluttu.

Vierailija
19/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison suhteen tunnen olevani hyväksytty, mutta muiden ihmisten keskuudessa olen: liian lyhyt, lihava omenavartalo, ruma nenä, rumat silmät, rumat huulet, rumat rinnat, ruma perse, ruma tyyli. Ikinä ei kehuta. Elämäni aikana mua on kehunut mun äitini sekä miehet, jotka on olleet muhun ihastuneita. Muuten pelkää negaa.

Vierailija
20/85 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksuaalisesti hyväksytty olo. Puolisoni arvostaa minua ja seksuaalisuuttani. Kyllä se vaikuttaa positiivisesti.

Olen itse liikkunut paljon elämässäni. Se tekee fyysisyydestä minulle helppoa. Ja tiedän, että minulla on hyvä kroppa moneen asiaan.

Toisaalta olen ujo ollut estynyt ja olen kokenut seksuaalista väkivaltaa nuoruudessani.

Enkä vieläkään ole mikään makuuhuoneen kuningatar.

Tai miehelleni hänen mielessään olen. On onneksi hyväksyvää huumoria meillä.

Paljon minulla vaikuttaa oma kunto tähän asiaan. Kun olen huonossa kunnissa, niin seksuaalisuuskun tuntuu epämääräiseltä ja epämiellyttävän epähyväksytvältä... jos noin voi sanoa.