Esittele suosikki hajuvetesi
Näitä keskusteluita on tietysti paljon, mutta nyt päivitetään mammojen suosikkituoksut. Esittele suosikkituoksusi lyhyesti ja kerro missä käytät sitä? Loppuun voit heittää ehdottoman inhokkisi.
Hugo bossin Pure purple on minun kestosuosikki. Todella lämmin ja naisellinen, eikä missään tapauksessa liian voimakas. Suorastaan syötävän herkullinen tuoksu. Tätä käytän päivätuoksuna.
Versace Woman kakkosena. Naisellinen voimakas, toisinaan tuntuu että jopa hyökkäävä tuoksu, mutta silti niin ihana. Käytän tätä viihteellä.
inhokkia en nyt osaa eritellä, mutta en tykkää ällömakeista tuoksuista. Lacostella on muistaakseni monta tuoksua jotka etovat minua.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:18"]
Olen niin säälittävä etten kerro lempituoksuani ettei kukaan muu vaan ostaisi sitä vinkkini takia :D kertaakaan ei ole onneksi tullut vastaan ihmistä joka tuoksuisi samalle. Diorin miss dior cherietä käyttäessäni tuli aina satunnaisesti tuoksukaimoja vastaan ja en tiedä miksi, mutta se ärsytti todella paljon.
[/quote]
Kultaisella 90-luvulla, siis ihan alussa, silloinen poikaystäväni oi minulle Calvin Kleinin Eternity -tuoksun, taisi olla ihan parfyymi, ei eau de toilet. Siinä oli korkki, jolla sitä töpöteltiin kaulalle :) Silloin sitä ei saanut Suomesta mistään, ei kai suunnilleen koko Euroopasta.
Minulta kysyttiin ainakin 5 kertaa, mikä tuoksu on kyseessä. Voi, kerran yksi oikein hyvänn'köinen nuori mies lähestyi juttusille ja kysyi "anteeksi jos kysyn liian henkilökohtaisia, mutta tuoksut todella hyvälle ja haluaisin ostaa kihlatulleni tuota hajuvettä, mikä se on?" Enää ei taida tällaisia olla kun kaikkea saa kaikkialta ja Eternitykin tuli sitten todella nopeasti oikeaksi mummotuoksuksi :)
Ja tällä hetkellä pidän:
Marc Jacobs: Daisy
Lancome: Miracle
Hugo bossin femme tuoksuu tosi hyvälle.. mutta tuntuu että meni pullossa pilalle nopeasti. Muuttui alle vuodessa tunkkaiseksi. Tai sitten säilytin sitä huonosti.. tai kyllästyin.
Kaikki on paskaa. On todella inhottavaa, kun joku lemuaa hajuvedelle.
Näille haisuleille pitäisi olla samat säännöt, kuin tupakoitsijoille, eli ulos haisemaan. Kenenkään ei pitäisi kärsiä tätä kuvottavaa lemuamista.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 12:35"]Että mua niin ärsyttää ne jotka hehkuttaa omaa tuoksuaan, mutta ei suostu kertomaan mikä se on :D grrrrrr...
[/quote]
Olen pahoillani, en vain kykene! :D mutta kerro sinä omasi? Tiedä vaikka se olisi sama :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 10:12"]Didemin blogista bongattu Thierry Muglerin Alien on tällä hetkellä käytössä.
[/quote]
EIH! Miksi tuo Didem pitää tunkea joka paikkaan?! Lopettakaa jo, sekopäistä touhua!
[/quote]
Minä en ole tiennyt koko Didemistä mitään, kunnes sen täältä vähän aikaa sitten bongasin ja uteliaisuuttani luin blogin. En tiennyt, että se on täällä "kirosana", koska tällä foorumilla olen satunnaisesti seikkaillut vasta vähän aikaa.