Esittele suosikki hajuvetesi
Näitä keskusteluita on tietysti paljon, mutta nyt päivitetään mammojen suosikkituoksut. Esittele suosikkituoksusi lyhyesti ja kerro missä käytät sitä? Loppuun voit heittää ehdottoman inhokkisi.
Hugo bossin Pure purple on minun kestosuosikki. Todella lämmin ja naisellinen, eikä missään tapauksessa liian voimakas. Suorastaan syötävän herkullinen tuoksu. Tätä käytän päivätuoksuna.
Versace Woman kakkosena. Naisellinen voimakas, toisinaan tuntuu että jopa hyökkäävä tuoksu, mutta silti niin ihana. Käytän tätä viihteellä.
inhokkia en nyt osaa eritellä, mutta en tykkää ällömakeista tuoksuista. Lacostella on muistaakseni monta tuoksua jotka etovat minua.
Kommentit (66)
Elisabeth Arden, Green Tee, ainoa hajuvesi jota 15 vuoteen olen käyttänyt. Oikeasti raikas ja hyvä tuoksu.
Gucci Rush2 vie jalat alta. Vaikea löytää enää mistään.
Onko muita, joiden mielestä miesten tuoksut on usein paljon parempia, kuin naisten?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]
Onko muita, joiden mielestä miesten tuoksut on usein paljon parempia, kuin naisten?
[/quote]
voi kyllä! Rakastan miesten tuoksuja. Osa on jopa huumaavia.
Moschinon Pink Bouquet ja I Love Love on ehdottomat lempparit. Diorin Miss Dior Cherie, Dieselin Loverdose ja Viktor&Rolfin Flowerbomb on siinä heti perässä. Tykkään etenkin kukkaisista ja sitruksisista tuoksuista.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:57"]
[/quote]
voi kyllä! Rakastan miesten tuoksuja. Osa on jopa huumaavia.
[/quote]
No eikö vaan olekin. Minun on vaikea löytää naisten tuoksuista sellaista, jota jaksaisi kauan haistella. Mutta ne miesten tuoksut, ne vaan on jotain. Vielä kuitenkaan en ole niihin sortunut. :)
Pakko kysyä mielipidettä! Sain siis Beyoncé MIDNIGHT HEAT-tuoksun ja minusta se on ihana, mutta moni on sanonut sitä miehekkääksi ja liian voimakkaaksi. Mielipiteitä..onko miehekäs ja kehtaako tuota enää käyttää :D
Beyonce Heat Rush on yksi suosikeista. Ja tätä kysyneelle: Midnight Heat on myös hyvä, ei oo musta kyllä mitenkään miehekäs. Eikä myöskään liian voimakas, jos yhden suihkauksen laitat.
Inhokki on Chanelin vitonen. Hirveän tuju löyhkä.
Nina Riccin Nina & Hugo Bossin Hugo XX
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 22:19"]
Mikähän olis wt-tuoksu??
[/quote] Comfort
Giorgio Armani - Acqua di Gioia, ihana vesituoksu
Marc Jacobsin Dot ja saman valmistajan Honey. Myös Escadan vuosittainen kausituoksu kuuluu aina kevät- ja kesäkausiin.
Ikisuosikkeina Ralph Laurenin Glamourous ja Romance, joista ensiksimainittua ei ole valmistettu enää vuosikausiin.
En pidä mistään liian voimakkaista myrkkymäisistä tuoksuista, esim. Burberryn ja Chanelin tuoksut ovat olleet kautta linjan suuria pettymyksiä.
Myös tunkkaiset tuoksut tökkii + kielomaiset kukkaisviritelmät.
wt-tuoksu on ehdottomasti se seppälän tuoksu BOum, todella oksettava ja ällömakea hyi. Muutenkin kaikki seppälä-tuoksut on wt-kamaa
armani diamonds,flowerbomb,escada se kirsikka,armani code...omistan 50 merkki hajuvettä...lähtenyt lapasesta,mutta rakastan tuoksuja ja niistä tulee muistot mieleen.
Kuinka kauan hajuvesi säilyy käyttökelpoisena?
noin 2 vuotta kun säilyttää ''pimeässä'' ja normaali lämmössä.
sillon se tuoksu on sama kun ostaessa.2 vuoden jälkeen hajuveden tuoksu alkaa haihtumaan pikkuhiljaa.
Mulla Jessica Simpsonin Fancy on aivan upea hajuvesi! Listaan mahtuu myös aikaisemmin mainittu Giorgio Armanin Acqua di Gioia, Burberryn The Beat ja Christina Aguileran tuoksut.
Inhokkina on Diorin J'adore. Kerran olin Kicksissä ja sillä nainen pyysi ihastuneena miehensä haistamaan kyseistä hajuvettä ja mies ärähti että "haisee ihan vanhalta viinapullolta" XD
Ja btw, Oriflamen tuoksut ovat aivan uskomattoman hyviä, harmi vaan, että ne haihtuu nopeasti pois :(
Päivittäisessä käytössä Laura Biagiotti Laura. Haluaisin jotain uutta mutta kun ei ole löytynyt mieluisampaa. Viihteelle Thierry Mugler Angel ja Parempiin tilaisuuksiin Hypnotic poison, mutta molempia hyvin hennosti ovat nimittäin yliannosteltuina aika kamalia
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 07:55"]
Päivittäisessä käytössä Laura Biagiotti Laura. Haluaisin jotain uutta mutta kun ei ole löytynyt mieluisampaa. Viihteelle Thierry Mugler Angel ja Parempiin tilaisuuksiin Hypnotic poison, mutta molempia hyvin hennosti ovat nimittäin yliannosteltuina aika kamalia
[/quote]
Laura oli minun suosikkini nuorempana! Voisin ehkä käyttää sitä vieläkin. Pidän raikkaista kukkaistuoksuista.
Iki-inhokkini on Guerlainin Shalimar. Kaipa se joillekin sopii... ehkä keski-iän ylittäneelle naiselle, jolla on käheä ääni ja joka polttaa savuketta imukkeessa. Hän käyttää kotosalla pitkää silkkiaamutakkia ja turbaania...!
Esim. Estée Lauderin Pleasures. Luonnonkosmetiikkasarjoista ja ihan satunnaisista halpishajuvesistäkin on löytynyt hyviä tuoksuja. Hinta ei ole aina se laadun tae välttämättä.
Britney Spearsin midnight fantasy on mun suosikki.